Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Live-Συζήτηση και ψήφιση νομοσχεδίου στις 10:00: “Αναβάθμιση σχολείου, ενδυνάμωση εκπαιδευτικών”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Live-Συζήτηση και ψήφιση νομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”, στη Βουλή.

Live-Συζήτηση και ψήφιση νομοσχεδίου

Συνεχίζεται σήμερα Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021 στην Ολομέλεια της Βουλής από τις 10:00 η μόνη συζήτηση και ψήφιση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”.

Δείτε σε μορφή pdf τις Διατάξεις του σχεδίου νόμου “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”
Δείτε την Ανάλυση συνεπειών ρύθμισης (Αιτιολογική Εκθεση)
Δείτε την Εκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους
Δείτε την Ειδική Εκθεση

____________

Δείτε live τη συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου

____________

Σύμφωνα με την Υπουργό ΠΑΙΘ κα Ν. Κεραμέως, στο νομοσχέδιο:
Α. Με στόχο την ενίσχυση της αυτονομίας των σχολικών μονάδων

εισάγονται ρυθμίσεις, μεταξύ των οποίων είναι η ελεύθερη επιλογή βιβλίου, αποκέντρωση της διαδικασίας έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ερευνών και πρακτικής άσκησης, ενίσχυση του ρόλου του διευθυντή και των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης.

Β. Εισάγεται η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών

με βελτιωτικό χαρακτήρα και έμφαση στην επιμόρφωση. Παράλληλα θεσπίζεται και η αξιολόγηση των στελεχών, η οποία στοχεύει στη διάγνωση της αποτελεσματικότητας. Όποιος αξιολογεί, αξιολογείται.

Γ. Η εκπαίδευση λειτουργεί καλύτερα με δομές υποστήριξης

κοντά στη σχολική μονάδα και τους εκπαιδευτικούς, με ιδιαίτερη έμφαση και στον παιδαγωγικό και στον ψυχοσυναισθηματικό τομέα. Οι προτεινόμενες αλλαγές αφορούν σε δύο επίπεδα, πρώτον στις δομές υποστήριξης της εκπαίδευσης και δεύτερον στα κριτήρια και τη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης.

Δ. Επιχειρείται η οργάνωση εξ ολοκλήρου

και σε νέα βάση της δευτεροβάθμιας, μεταδευτεροβάθμιας και ανώτατης εκκλησιαστικής εκπαίδευσης, αναβαθμίζοντας τον κλήρο και τις εκκλησιαστικές σπουδές.

Δείτε επίσης

Κεραμέως-3 πυλώνες νέου σχολείου: Αυτονομία, αξιολόγηση εκπαιδευτικών, υποστήριξη εκπαιδευτικής κοινότητας
Αναπληρωτές απόφοιτοι Κολεγίων: Η τοποθέτηση του Πρωθυπουργού στη Βουλή και η απάντηση του Ν. Φίλη
6 Τροπολογίες ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή: Απόσπαση εκπαιδευτικών, ΕΕΠ-ΕΒΠ με αναπηρία 67%+-Ανάκληση EBE-Κατάργηση Τράπεζας Θεμάτων
Κεραμέως στη Βουλή: 7 στους 10 κρίνουν θετικά την αξιολόγηση και την ΕΒΕ στα Πανεπιστήμια
Κεραμέως για Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής: Η επιλογή των εισακτέων έγινε από τα Πανεπιστήμια, όχι από το Υπουργείο
Κεφαλίδου-Δήλωση για Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ: Σωστό μέτρο αλλά ανεπαρκώς και βιαστικά εφαρμοσμένο

Δείτε ακόμη

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Μη μισθολογική εξέλιξη και παρακράτηση μισθού για τους αρνητές
Διδακτική η προϋπηρεσία στα ΚΕΔΑΣΥ-ΚΕΣΥ-ΚΕΔΔΥ-ΚΔΑΥ-ΚΕΠΕΑ-ΚΕΑ-ΚΠΕ: Διάταξη στο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ
Πρωθυπουργός για μη εμβολιασθέντες εκπαιδευτικούς: Θα ζητήσουμε συχνά εργαστηριακά τεστ προκειμένου να προσέλθουν στην τάξη
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση