Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Live-Βουλή: Συζήτηση για ΜΚ νεοδιόριστων-μαθητές ευπαθών ομάδων-Μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Live-Βουλή: Συζήτηση για ΜΚ νεοδιόριστων-μαθητές ευπαθών ομάδων-Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας-Συζήτηση 3 Επίκαιρων Ερωτήσεων.

Live-Βουλή: Συζήτηση για ΜΚ-Μαθητές Ευπαθών ομάδων-ΕΠΑΛ

Τρεις (3) Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων συζητούνται στη Βουλή, σήμερα Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2021.

Συγκεκριμένα πραγματοποιείται συζήτηση αναφορικά:
  1. Με την καθυστέρηση της καταβολής των μισθολογικών κλιμακίων των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.
  2. Με τους μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και μένουν εκτός εκπαίδευσης.
  3. Με τα προβλήματα στην υλοποίηση του προγράμματος ”Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας” στα ΕΠΑΛ.

update

Σύμφωνα με όσα ανέφερε σε εισαγωγική του τοποθέτηση ο προεδρεύων των συζητήσεων των Επίκαιρων Ερωτήσεων κος Ν. Κακλαμάνης, ανεβλήθη η συζήτηση των Ερωτήσεων:

  • Της Βουλευτού Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ κας Μερόπης Τζούφη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Εκτός εκπαίδευσης μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες με ευθύνη του Υ.ΠΑΙ.Θ.”. και
  • της Βουλευτού Λέσβου του ΚΚΕ κας Μαρίας Κομνηνάκα προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Τα σοβαρά προβλήματα στην υλοποίηση του προγράμματος «”Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας” στα ΕΠΑΛ”.
Αναλυτικά η Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή του ΚΚΕ κου Ι Δελή

Α. Η με αριθμό 216/24-11-2021 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Ιωάννη Δελή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: «Καθυστέρηση της καταβολής των μισθολογικών κλιμακίων των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών».

Δείτε την Επίκαιρη Ερώτηση ΕΔΩ

Δείτε live τη συζήτηση

Το especial.gr είχε συνδεθεί με τη Βουλή για την παρακολούθηση της συζήτησης η οποία και περατώθηκε.

Η αρμόδια Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ Ζ. Μακρή, αναφερόμενη στην καθυστέρηση απόδοσης μισθολογικών κλιμακίων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, εξήγησε πως αυτό αποτελεί αρμοδιότητα των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και η καθυστέρηση οφείλεται στον μεγάλο αριθμό μόνιμων διορισμών, αλλά σε κάθε περίπτωση τα οφειλόμενα ποσά θα πιστωθούν στους νεοδιόριστους αναδρομικά.

Δείτε επίσης

Αναγνώριση προϋπηρεσίας νεοδιόριστων: Να επιταχυνθούν οι διαδικασίες-Σε δύσκολη θέση οι εκπαιδευτικοί
Βουλή: Φοιτητές-καθηγητές ευπαθών ομάδων-Mη πρόβλεψη εναλλακτικών για συμμετοχή στην εκπ/κή διαδικασία
Μαθητές-ευπαθείς ομάδες: Αποκλεισμός από την εκπαιδευτική διαδικασία-Ερώτηση στη Βουλή
Μαθητές ευπαθών ομάδων: Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή με θέμα την καθυστέρηση δύο μηνών στην παροχή κατ’ οίκον διδασκαλίας
Προκάτ αίθουσες Δημοτικών σχολείων: “Πώς συνάδουν με τις προδιαγραφές των Κτιριακών Υποδομών για τα σχολικά κτίρια;”

Πριν φύγετε

Μισθοδοσία νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Ολοκληρωμένος Πίνακας
Κριτήρια χρηματοδότησης Πανεπιστημίων από το 2022-Ποιοτικά σε συνέχεια των αντικειμενικών | Απόφαση
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply