Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Live-Βουλή: Συζήτηση στην Ολομέλεια, του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Live-Βουλή: Συζήτηση στην Ολομέλεια, του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”.

Live-Βουλή

Συζητείται στην Ολομέλεια της Βουλής, σήμερα Τρίτη 27.07.2021, από τις 09:00 το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”.

Θα πραγματοποιηθεί άλλη 1 συνεδρίαση αύριο Τετάρτη 28.07 09:00 όπου και θα ψηφισθεί.

Δείτε live τη συζήτηση

Δείτε σε μορφή pdf τις Διατάξεις του σχεδίου νόμου “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”
Δείτε την Ανάλυση συνεπειών ρύθμισης (Αιτιολογική Εκθεση)
Δείτε την Εκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους
Δείτε την Ειδική Εκθεση

____________

Η Εκθεση της Επιστημονικής Υπηρεσίας τηςΒουλής

Σύμφωνα με την Έκθεση της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής και τις παρατηρήσεις της επί των άρθρων του νομοσχεδίου του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις” και συγκεκριμένα επί της διάταξης για την επιλογή των Υποδιευθυντών σχολικών µονάδων και των Υποδιευθυντών και υπευθύνων τοµέων Ε.Κ:

Η επιλογή των υποδιευθυντών σχολικών µονάδων

και των υποδιευθυντών και υπευθύνων τοµέων Ε.Κ. γίνεται ύστερα από γνώµη του Διευθυντή της σχολικής µονάδας ή του Ε.Κ., κατά περίπτωση

Ομως

Η διοίκηση των σχολικών µονάδων Α/θµιας και Β/βάθµιας εκπαίδευσης πρέπει να αναδεικνύεται από κατάλληλο όργανο που συγκροτείται και λειτουργεί µε εχέγγυα αξιοκρατίας, αµεροληψίας και αντικειµενικότητας (όπως τα καθιερωµένα υπηρεσιακά συµβούλια) και µε διαφανή και αντικειµενική διαδικασία, κατάλληλη για την ενιαία και οµοιόµορφη εφαρµογή των οριζόµενων κριτηρίων, και στο πλαίσιο της ιεραρχικής δοµής της υπηρεσίας.

Δείτε επίσης

Το νομοσχέδιο στην Ολομέλεια της Βουλής τη Δευτέρα-Συνέχιση της κόντρας Φίλη-Κεραμέως στη σημερινή 2η Ανάγνωση
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”
Κεραμέως στη Βουλή: 7 στους 10 κρίνουν θετικά την αξιολόγηση και την ΕΒΕ στα Πανεπιστήμια
Κεραμέως για Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής: Η επιλογή των εισακτέων έγινε από τα Πανεπιστήμια, όχι από το Υπουργείο
Κεφαλίδου-Δήλωση για Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ: Σωστό μέτρο αλλά ανεπαρκώς και βιαστικά εφαρμοσμένο

Δείτε ακόμη

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Μη μισθολογική εξέλιξη και παρακράτηση μισθού για τους αρνητές
Διδακτική η προϋπηρεσία στα ΚΕΔΑΣΥ-ΚΕΣΥ-ΚΕΔΔΥ-ΚΔΑΥ-ΚΕΠΕΑ-ΚΕΑ-ΚΠΕ: Διάταξη στο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ
Πέτσας για υποχρεωτικούς εμβολιασμούς εκπαιδευτικών: Οποιοσδήποτε σχετίζεται με την παραγωγική διαδικασία έθεσε το ζήτημα αυτό
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση