Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

LovABLE: Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση για παιδιά με αναπηρίες στην προσχολική ηλικία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

LovABLE: Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση για παιδιά με αναπηρίες στην προσχολική ηλικία –  CHALLEDU-inclusion | games I education ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ-CENTRULSCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA ARAD.

LovABLE

Οι συνεργάτες ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ-CHALLEDU-inclusion | games I education -CENTRULSCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA ARAD, στα πλαίσια Προγράμματος ERASMUS παρουσιάζουν τo έργο «LovABLE: Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση για παιδιά με αναπηρίες στην προσχολική ηλικία».

To έργο «LovABLE: Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση για παιδιά με αναπηρίες στην προσχολική ηλικία» στοχεύει στην προώθηση της ένταξης των παιδιών με αναπηρίες στην παιδαγωγική εκπαίδευση σχετικά με την ανθρώπινη ανατομία, τα ανθρώπινα δικαιώματα και την αυτογνωσία, τις υγιείς συναισθηματικές σχέσεις και ευθύνες, τη συναίνεση, την υγιεινή, την ιδιωτικότητα, την ασφάλεια, τη σεξουαλικότητα κατά την ανάπτυξή της και τα ζητήματα που αφορούν την αναπηρία.

Αν και η σεξουαλική αγωγή αποτελεί μέρος του προγράμματος σπουδών, στα περισσότερα σχολεία της ΕΕ, ελάχιστα βήματα έχουν γίνει για την προσαρμογή και την εξέταση σχετικών ζητημάτων για τα παιδιά με αναπηρίες, ιδιαίτερα στην πρώιμη παιδική ηλικία.

ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟΧΟΥ

  • Εκπαιδευτικοί ή άλλοι επαγγελματίες που εργάζονται με παιδιά με αναπηρία στην πρώιμη παιδική ηλικία
  • Γονείς, σύλλογοι γονέων, συγγενείς, φροντιστές και γενικά όλα τα άτομα που βρίσκονται κοντά σε ένα παιδί με αναπηρία
  • Διευθυντές σχολείων, φορείς χάραξης σχολικής πολιτικής και σχετικοί δημόσιοι και ιδιωτικοί οργανισμοί (συμπεριλαμβανομένων των υπουργείων Παιδείας και των διευθύνσεων εκπαίδευσης) σε όλη την Ευρώπη
  • Συνεργαζόμενοι εταίροι/οργανισμοί και ιδρύματα που ασχολούνται με την εκπαίδευση και τη φροντίδα παιδιών με αναπηρία

Οι συνεργάτες του Έργου

CHALLEDU-inclusion | games I education

ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ 

 CENTRULSCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA ARAD

_______________________

ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

Το Ειδικό Νηπιαγωγείο Χαλκίδας είναι ένα δημόσιο σχολείο, που ιδρύθηκε το 2006, στη Χαλκίδα (πρωτεύουσα του νησιού της Εύβοιας). Είναι η μοναδική μονάδα του νησιού που ασχολείται με μαθητές με αναπηρία στην προσχολική ηλικία (4-7 ετών). Το σχολείο μας διαθέτει μια ομάδα εκπαιδευτικών και επαγγελματιών (εργοθεραπευτής, λογοθεραπευτής, σχολική νοσηλεύτρια, κοινωνική λειτουργός, ψυχολόγος και ειδικό βοηθητικό προσωπικό) και εργάζεται με μαθητές που προέρχονται από διάφορες περιοχές του νησιού.

CENTRUL SCOLAR PENTRU EDUCATIE INCLUZIVA ARAD

Το Σχολικό Κέντρο Ενταξιακής Εκπαίδευσης Arad είναι μια εκπαιδευτική μονάδα, η οποία αποτελεί μέρος του σχολικού δικτύου, με στόχο και σκοπό την ανάκαμψη, αντιστάθμιση, αποκατάσταση, σχολική και κοινωνική ένταξη διαφόρων κατηγοριών παιδιών/μαθητών/νέων με αναπηρία. Το σχολείο διασφαλίζει την πρόσβαση στην εκπαίδευση για όλα τα παιδιά, μέσω της τυπικής εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών υπηρεσιών για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τόσο στην ειδική όσο και στη γενική εκπαίδευση, καθώς και το προσωπικό που συμμετέχει στην εκπαίδευσή τους. Το σχολείο μας στοχεύει στη δημιουργία ενός ελκυστικού και φιλικού περιβάλλοντος καθώς και ενός προσβάσιμου προγράμματος σπουδών που ανακαλύπτει και αναπτύσσει τις δυνατότητες κάθε παιδιού.

CHALLEDU – inclusion | games | education

iΗ CHALLEDU – inclusion | games | education είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που πρωτοπορεί σε νέα μοντέλα μάθησης, ένταξης και συμμετοχής. Η CHALLEDU είναι ένας από τους κορυφαίους εμπειρογνώμονες Έρευνας και Ανάπτυξης αναφορικά με τη χρήση παιχνιδιών για την εκπαίδευση και την ένταξη. Η ομάδα μας σχεδιάζει και υλοποιεί παιγνιώδεις εμπειρίες, παιχνίδια, τυπικά και μη τυπικά εκπαιδευτικά προγράμματα, εργαλεία, πλατφόρμες και εφαρμογές που βασίζονται σε διατομεακές, διεπιστημονικές προσεγγίσεις.

Δείτε σε μορφή pdf Τo έργο LovABLE

Δείτε επίσης

Ειδικό Λύκειο Ιλίου: Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου με θέμα την εξοικείωση των ΑμεΑ καθώς και κάθε αναγνώστη με το ΜΕΤΡΟ

Διαταραχή Αντιδραστικής Προσκόλλησης – Reactive Attachment Disorder – RAD 

Στηρίζοντας παιδιά που θρηνούν: Του Λάζαρου Βλαχόπουλου 

Ψυχοανθεκτικότητα: Απλά βήματα για την ανάπτυξή της 

Τεχνικές Διαχείρισης θυμού για παιδιά: Mια μικρή προσπάθεια προσέγγισης ενός μεγάλου θέματος 

Δείτε ακόμη

Παράλληλη Στήριξη στα σχολεία: Νομοθεσία-Παιδαγωγικό πλαίσιο-Βασικές αρχές του θεσμού 

Ολα τα καθηκοντολόγια εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ-Σχολ. Νοσηλευτών-Συμβ. Εκπ/σης-Δ/ντών, σε σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Σύλλ. διδασκόντων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση