Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

“Μαθαίνοντας με ψηφιακά μέσα-Προκλήσεις και προοπτικές” | Διαδικτυακή Ημερίδα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

“Μαθαίνοντας με ψηφιακά μέσα-Προκλήσεις και προοπτικές”: Διαδικτυακή Ημερίδα της ΠΔΕ Αττικής και του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδας – Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021.

“Μαθαίνοντας με ψηφιακά μέσα-Προκλήσεις και προοπτικές”
Διαδικτυακή Ημερίδα
σε συνεργασία με τα ΠΕΚΕΣ Αττικής και το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, τα ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής    και το Τμήμα Εκπαιδευτικής  Συνεργασίας του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδας συνδιοργανώνουν διαδικτυακή Ημερίδα με τίτλο: “Μαθαίνοντας με ψηφιακά μέσα: προκλήσεις και προοπτικές”.

Η Ημερίδα, στην  οποία θα υπάρχει αυτόματη μετάφραση, απευθύνεται σε:

  • Στελέχη Εκπαίδευσης
  • Μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων Εκπαίδευσης που αξιοποιούν τα ψηφιακά μέσα στις διδακτικές πρακτικές τους.
  • Φοιτητές που ενδιαφέρονται για ζητήματα  παιδαγωγικής αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων στη μαθησιακή διαδικασία

Η Ημερίδα πραγματοποιείται μέσω τηλεμετάδοσης (Webex και Zoom) την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021 και περιλαμβάνει τρία (3) μέρη (βλ. αναλυτικό πρόγραμμα καθώς και περιλήψεις στο συνημμένο):

 Α’ Μέρος – Κεντρικές εισηγήσεις: 13:00 – 14:00 (Αυτόματη μετάφραση).

 Β’ Μέρος –  Συζήτηση στρογγυλής τράπεζας 14:00 – 15:30 (Αυτόματη μετάφραση).

 Γ’ Μέρος – Θεματικά Εργαστήρια*: 16:00 – 18:00 (Γλώσσες εργασίας ελληνική ή γαλλική).

(*Λόγω περιορισμένων θέσεων, στα θεματικά εργαστήρια θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με βάση την ημερομηνία και ώρα της αίτησης συμμετοχής.)

Στο πρώτο μέρος

θα παρουσιαστεί η προσπάθεια που έχει καταβληθεί, ώστε η σχολική κοινότητα να ανταποκριθεί στις έκτακτες εκπαιδευτικές συνθήκες τις οποίες προκάλεσε η πανδημία, καθώς και οι βασικές ψηφιακές υπηρεσίες του Π.Σ.Δ. που αξιοποιήθηκαν για την υλοποίηση ενός πρωτόγνωρου εκπαιδευτικού παραδείγματος.

Θα αναλυθούν, στη συνέχεια,

με βάση ερευνητικά δεδομένα, ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την κατάλληλη – παιδαγωγικά και διδακτικά – αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων και περιβαλλόντων και κατά πόσο η συνεισφορά τους συνδέεται με μαθητοκεντρικές προσεγγίσεις δίνοντας έμφαση στην αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων για τη γλωσσική ανάπτυξη των μαθητών και μαθητριών κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Τέλος, στο πλαίσιο των θεματικών εργαστηρίων,

θα επιχειρηθεί εμβάθυνση στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων και στις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης, θα παρουσιαστούν ιδέες και πρακτικές για μια αποτελεσματικότερη χρήση τους και θα συζητηθούν τόσο οι προοπτικές που αναδύονται όσο και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στη διδασκαλία και τη μάθηση αξιοποιώντας τα ψηφιακά μέσα.

Για την καλύτερη οργάνωση της ημερίδας,

παρακαλούνται όσοι και όσες επιθυμούν να παρακολουθήσουν τις εργασίες της, να δηλώσουν, έως την Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 14:00 τη συμμετοχή τους στον παρακάτω ηλεκτρονικό σύνδεσμο: https://forms.gle/y9T1x8GivVq3449G8

Η συμμετοχή είναι προαιρετική.

 Δείτε σε μορφή pdf την Πρόσκληση διαδικτυακής Ημερίδας: “Μαθαίνοντας με ψηφιακά μέσα: προκλήσεις και προοπτικές”.
Δείτε σε μορφή pdf το Πρόγραμμα και περιλήψεις διαδικτυακής Ημερίδας με τίτλο: “Μαθαίνοντας με ψηφιακά μέσα: προκλήσεις και προοπτικές”

Δείτε επίσης

Ημερίδα 24.01.2021: “Ενδυναμώνοντας τις γέφυρες ανάμεσα στα ελληνικά πανεπιστήμια και τον Ελληνισμό της Διασποράς”
 Εγκύκλιος Τριών Ιεραρχών: Εορταστικές εκδηλώσεις Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση