“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μαθαίνουμε στο σπίτι: mathainoumestospiti.gr – Ολες οι πληροφορίες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση καθημερινά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μαθαίνουμε στο σπίτι: mathainoumestospiti.gr – Ολες οι πληροφορίες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Μαθαίνουμε στο σπίτι

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στην ιστοσελίδα mathainoumestospiti.gr παρέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο Δημοτικό, στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο, στο ΔΙΕΚ, στο Πανεπιστήμιο.

Στην εν λόγω ιστοσελίδα, το ΥΠΑΙΘ φιλοδοξεί να μπορεί κανείς να πληροφορείται τα νέα καθόλη τη διάρκεια του εγχειρήματος, καθώς και να λύσει απορίες σχετικά με τη διαδικασία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Δείτε αναλυτικά

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανταποκρινόμενο στις εξελίξεις και την αναστολή της δια ζώσης διδασκαλίας στις εκπαιδευτικές δομές για την ανάσχεση της μετάδοσης του κορονοϊού, ενεργοποίησε ψηφιακά εργαλεία που επιτρέπουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία και επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.

Η εξ αποστάσεως διδασκαλία συνιστά το πλέον πρόσφορο μέσο για να διατηρήσουν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας τη στενή επαφή τους με τη μαθησιακή διαδικασία στις παρούσες, έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας – χωρίς να αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία.

Ξεκινήσαμε ένα μεγάλο εγχείρημα, για την επιτυχία του οποίου είναι καίρια η συμβολή όλων των παραγόντων της εκπαίδευσης.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δομείται σε τρεις άξονεςː

1. σύγχρονες,

2. ασύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας,

3. εκπαιδευτική τηλεόραση.

Αναλυτικά:
Σύγχρονη (τηλεκπαίδευση)

Είναι η απευθείας διδασκαλία και μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, σε μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές που παρακολουθούν ζωντανά μέσω υπολογιστή, κινητού ή tablet. Στην πλατφόρμα μπορούν οι μαθητές να συνδεθούν και τηλεφωνικά με αστική χρέωση μέσω σταθερού τηλεφώνου.

Ασύγχρονη

Είναι η διδασκαλία κατά την οποία ο/η μαθητής/τρια συνεργάζεται με τον/την εκπαιδευτικό σε διαφορετικό χρόνο από τη διαδικασία παράδοσης του μαθήματος ή δημιουργίας υλικού από τον/την εκπαιδευτικό, έχοντας πρόσβαση σε μαθησιακό υλικό και χρονοδιάγραμμα μελέτης μέσω διαδικτύου (σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες ή πλατφόρμες που παρέχει το Υπουργείο).

Εκπαιδευτική τηλεόρασηː

το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, σε συνεργασία με το ΙΕΠ και την ΕΡΤ, προχώρησαν στην παραγωγή και προβολή τηλεοπτικών μαθημάτων που προβάλλονται μέσω της δημόσιας τηλεόρασης ΕΡΤ2, ως μία σύγχρονη, οπτικοακουστική εκπαιδευτική πρόταση.

Απευθύνονται πρωτίστως σε μαθητές Δημοτικού, με στόχο να υποστηριχθεί περαιτέρω η διατήρηση της στενής επαφής τους με το μαθησιακό περιβάλλον και την εκπαιδευτική διαδικασία.

Στο πλαίσιο της αυτονομίας και της μεγαλύτερης ευελιξίας των σχολικών μονάδων, οι Διευθυντές/Διευθύντριες των σχολείων διαμορφώνουν το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, με δυνατότητα αξιοποίησης συνδυασμού των τριών μεθόδων.

Το Υπουργείο θα συνεχίσει να διερευνά και άλλες μεθόδους και εργαλεία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τη βέλτιστη παροχή εξ αποστάσεως διδασκαλίας στους μαθητές.

Η επιλογή των εκάστοτε μεθόδων και εργαλείων γίνεται με γνώμονα ιδίως τις ποιοτικές και τεχνικές προδιαγραφές τους, και ειδικότερα την ασφάλεια, την τεχνική δυνατότητα ταυτόχρονης εξυπηρέτησης του μέγιστου αριθμού χρηστών και το φιλικό περιβάλλον εγκατάστασης και χρήσης, καθώς και την εμπειρία από την επιτυχή εφαρμογή τους – για ανάλογο σκοπό και σε αντίστοιχη κλίμακα – σε άλλες χώρες.

Στην ιστοσελίδα μπορείτε να πλοηγηθείτε από εδώ: mathainoumestospiti.gr

 Δείτε επίσης

Κεραμέως στο MEGA: Στόχος οι Πανελλαδικές Ιούνιο ή πρώτο 15θήμερο Ιουλίου-Οχι Αύγουστο-Να αποφύγουμε Σεπτέμβριο
Οδηγίες για Εκπαιδευτική Τηλεόραση ΕΡΤ2: Εγγραφο
Κεραμέως-εξ αποστάσεως διδασκαλία: Αναλυτική παράθεση στοιχείων στη Βουλή
Σχολιασμός τηλεκπαίδευσης από Παρατηρητήριο για την Παιδεία ΣΥΡΙΖΑ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση