Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μάθημα Φυσικής Αγωγής στα Νηπιαγωγεία: Επιστολή Κοσμητόρων-Προέδρων σχολών ΤΕΦΑΑ-ΠΣΕΑΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μάθημα Φυσικής Αγωγής στα Νηπιαγωγεία: Επιστολή Κοσμητόρων και Προέδρων των σχολών ΤΕΦΑΑ, ΠΣΕΑΑ, στους Πολιτειακούς Φορείς.

Μάθημα Φυσικής Αγωγής στα Νηπιαγωγεία

Σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Επαγγελματιών Αθλητισμού και Άσκησης (Π.Σ.Ε.Α.Α.) και την επιστολή επιστημονικής τεκμηρίωσης της εισαγωγής του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στα Νηπιαγωγεία, η οποία συντάχθηκε από όλους τους Κοσμήτορες και Προέδρους των σχολών ΤΕΦΑΑ όλης της χώρας και εστάλη στους πολιτειακούς φορείς:

Πανελλήνιος Σύλλογος Επαγγελματιών Αθλητισμού και Άσκησης (Π.Σ.Ε.Α.Α.) – Σχετικά με την εισαγωγή του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στα Νηπιαγωγεία

Με τη συμμετοχή των Κοσμητόρων και Προέδρων όλων των Σχολών των Τ.Ε.Φ.Α.Α. της χώρας, συντάχθηκε επιστολή που απεστάλη στο Υπουργείο Παιδείας και στους τομεάρχες Παιδείας και Αθλητισμού όλων των κομμάτων. Το περιεχόμενο της επιστολής έχει στόχο την επιστημονική τεκμηρίωση της απόλυτης κοινωνικής ωφελιμότητας και αναγκαιότητας της εισαγωγής του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στα Nηπιαγωγεία, η οποία θα διδάσκεται από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής.

Επειδή ζητούμενο είναι οι Νηπιαγωγοί να συνεπικουρούνται στο λειτούργημά τους, σε ένα αντικείμενο διδασκαλίας για το οποίο οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής έχουν την ακαδημαϊκή επάρκεια, που απέκτησαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους.

Επειδή ζητούμενο είναι η βελτίωση της ολόπλευρης εκπαίδευσης και προάσπιση της υγείας των παιδιών μας.

Επειδή πρέπει να πάψει η χώρα μας συγκαταλέγεται μέσα στις χειρότερες χώρες από άποψη παχυσαρκίας των παιδιών της και να προληφθεί η έντονη εμφάνιση καρδιαγγειακών νόσων σε μία μεσογειακή χώρα όπως η Ελλάδα.

Η εξειδικευμένη Φυσική Αγωγή στα νηπιαγωγεία μπορεί στην πιο κατάλληλη αναπτυξιακή περίοδο, να μορφώσει από κινητικής άποψης το τρυφερότερο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας και να το μπολιάσει, εφ’ όρου ζωής, με συνήθειες που προάγουν την υγεία, όπως είναι η συμμετοχή σε παιγνιώδη προγράμματα άσκησης.

Αυτήν τη στάση ζωής, μόνο οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής μπορούν να την εμπνεύσουν, αφού τη διδάχθηκαν στις πανεπιστημιακές Σχολές τους. Μπορούν να την εμπνεύσουν στα νήπιά μας μέσα από το κινητικό παιχνίδι, από την μουσικοκινητική αγωγή, και να την υποστηρίξουν μέσα από εξειδικευμένες για αυτές τις ηλικίες γνώσεις στην εργοφυσιολογία, κινησιολογία και παιδαγωγική.

Ακολουθεί η υπογεγραμμένη επιστολή των Καθηγητών και του Προέδρου του Π.Σ.Ε.Α.Α..

Eπιστολή των Καθηγητών και του Προέδρου του Π.Σ.Ε.Α.Α..

Δείτε επίσης

Απάντηση ΠΕΝΑΦΑ στην Υφυπουργό Παιδείας Ζ. Μακρή για τα στοιχεία διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής 

Στοιχεία μόνιμων διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής και συνολικά

Αυξήσεις με μείωση εισφορών υγείας: Ελάχιστες και αντιφατικές – Πίνακας μισθολογικών αλλαγών

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply