Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μάθημα Φυσικής: Διαρκής υποβάθμιση από το 2013-Το χρονοδιάγραμμα της μείωσης των ωρών του μαθήματος από το 2013

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μάθημα Φυσικής: Διαρκής υποβάθμιση από το 2013 – Το χρονοδιάγραμμα της μείωσης των ωρών του μαθήματος της Φυσικής από το 2013 έως σήμερα – Κείμενο του εκπαιδευτικού-Φυσικού Δημήτριου Νικολόπουλου.

Μάθημα Φυσικής

Επιστολή απέστειλε ο εκπαιδευτικόςΦυσικός Δημήτριος Νικολόπουλος με θέμα το μάθημα της Φυσικής και την υποβάθμισή του από το 2013 έως το πρόσφατο 2021. Ο εκπαιδευτικός παραθέτει το χρονοδιάγραμμα της μείωσης των ωρών του μαθήματος της Φυσικής από το 2013 έως σήμερα, καταθέτοντας το ερώτημα “Για ποιο λόγο αυτή η συνεχόμενη υποβάθμιση σε ένα τόσο σημαντικό μάθημα και σε μια τόσο θεμελιώδη επιστήμη;”.

Ακολουθεί η επιστολή του εκπαιδευτικού

Η διαρκής υποβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής από το 2013

Από το 2013 έως το πρόσφατο 2021 παρατηρείται μια διαρκής μείωση των ωρών διδασκαλίας Φυσικής στα Λύκεια (Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.). Παρακάτω παρουσιάζεται το χρονοδιάγραμμα της μείωσης των ωρών του μαθήματος της Φυσικής από το 2013 έως σήμερα.

2013: Μείωση των ωρών διδασκαλίας της Φυσικής στην Α τάξη Γενικού Λυκείου από 3 ώρες εβδομαδιαίως σε 2 ώρες εβδομαδιαίως

 2016: Κατάργηση του μαθήματος της Φυσικής από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας που διδάσκονται στη Γ τάξη Γενικού Λυκείου

2017: Μείωση των ωρών διδασκαλίας της Φυσικής στη Γ τάξη ΕΠΑ.Λ. από 3 ώρες εβδομαδιαίως σε 2 ώρες εβδομαδιαίως 

2018: Μείωση των ωρών διδασκαλίας της Φυσικής στην Α τάξη ΕΠΑ.Λ. από 3 ώρες εβδομαδιαίως σε 2 ώρες εβδομαδιαίως και στη Β τάξη ΕΠΑ.Λ. από 3 ώρες εβδομαδιαίως σε 1 ώρα εβδομαδιαίως 

2021: Μείωση των ωρών διδασκαλίας της Φυσικής της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών στη Β τάξη Γενικού Λυκείου από 3 ώρες εβδομαδιαίως σε 2 ώρες εβδομαδιαίως

Για ποιο λόγο αυτή η συνεχόμενη υποβάθμιση σε ένα τόσο σημαντικό μάθημα και σε μια τόσο θεμελιώδη επιστήμη;

Δημήτριος Νικολόπουλος

Φυσικός

Δείτε επίσης

Φοίτηση σε μεταπτυχιακά: Το ποσό για τη χορήγηση δικαιώματος δωρεάν φοίτησης σε ΠΜΣ ΑΕΙ για το 2023-24 

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Τροποποίηση απόφασης επιλογής Διευθυντών σχολείων: Ανάληψη υπηρεσίας και επαναπροκήρυξη θέσεων

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply