Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μάθημα με κουβέρτες τυλιγμένοι κάνουν μαθητές Γυμνασίου λόγω ψύχους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μάθημα με κουβέρτες τυλιγμένοι κάνουν μαθητές Γυμνασίου-Η κακοκαιρία και η τήρηση των πρωτοκόλλων covid δεν επιτρέπουν ικανοποιητική θέρμανση.

Μάθημα με κουβέρτες 

Κουβέρτες από το σπίτι φέρνουν μαθητές Γυμνασίου της Καβάλας στο σχολείο, με τις οποίες τυλίγονται ώστε να ζεσταθούν μέσα στην τάξη όπου παρακολουθούν τα μαθήματα της ημέρας.

Οι χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν εδώ και μέρες

και η εφαρμογή των πρωτοκόλλων κατά του κορονοϊού, τα οποία επιβάλλουν για την αποφυγή διασποράς του ιού ανοιχτά παράθυρα και πόρτες στις τάξεις, δεν επιτρέπουν ικανοποιητική θέρμανση κι ας λειτουργούν συνεχώς τα καλοριφέρ.

Μετά την ολιγοήμερη αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας

των σχολικών μονάδων κατά τη διάρκεια κορύφωσης της κακοκαιρίας οι μαθητές και οι μαθήτριες επανήλθαν στις τάξεις, όμως με τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες να δημιουργούν προβλήματα.

Με πληροφορίες από kavalapost.gr

______________

Αναφορικά με την Τηλεκπαίδευση,

σήμερα Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022 και σύμφωνα με όσα μεταδόθηκαν από την ΕΡΤ, πριν από τις 9:00 σήμερα Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022, λειτουργούσαν 28.340 ψηφιακές τάξεις, δηλαδή περίπου το 98,4% των – σε αναστολή λειτουργίας – περίπου 28.800 τμημάτων γενικής παιδείας.

Σήμερα

δεν πραγματοποιούνται δια ζώσης μαθήματα, εξαιτίας των επιπτώσεων της κακοκαιρίας “Ελπίς” και των προβλημάτων που εξακολουθούν να υφίστανται, σε 66 Δήμους της χώρας.

Δείτε

Σε ποια σχολεία είχαμε αναστολή δια ζώσης λειτουργίας λόγω καιρικών συνθηκών

Υποχρεωτικά πραγματοποιείται τηλεκπαίδευση,  σε όλες τις περιοχές της χώρας στις οποίες αναστέλλεται η λειτουργία των σχολικών μονάδων μετά από αποφάσεις Δήμων ή Περιφερειών, σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ.

Δείτε σχετικά
Πριν φύγετε
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση