Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μαθήματα με τηλεκπαίδευση και κατ’ οίκον διδασκαλία: Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μαθήματα με τηλεκπαίδευση και κατ’ οίκον διδασκαλία: Ερώτηση στη Βουλή της Βουλευτού Β’ Πειραιώς της Ελληνικής Λύσης κας Σοφίας Ασημακοπούλου.

Ερώτηση στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου της Βουλευτού Β’ Πειραιώς της Ελληνικής Λύσης κας Σοφίας Ασημακοπούλου κατατέθηκε στη Βουλή με θέμα “Σχετικά με την διεξαγωγή μαθημάτων εξ αποστάσεως και την κατ’ οίκον διδασκαλία”.

Η Βουλευτής απευθύνει ερωτήσεις στην Υπουργό ΠΑΙΘ, τις ακόλουθες:

1. Σε ποιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας δεν εφαρμόστηκε ή καθυστέρησε να εφαρμοστεί η με τους ανωτέρω όρους και προϋποθέσεις προβλεπόμενη τηλεκπαίδευση για τους μαθητές και τις μαθήτριες, οι οποίοι δεν μπορούν να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία;

2. Για ποιους λόγους καθυστερεί η γενικευμένη εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης;

3. Για ποιους λόγους καθυστερούν να σταλούν στους μαθητές που δικαιούνται κατ’ οίκον διδασκαλία, οι αντίστοιχοι εκπαιδευτικοί;

_________________

Δείτε την Ερώτηση
ΘΕΜΑ: “Σχετικά με την διεξαγωγή μαθημάτων εξ αποστάσεως και την κατ’ οίκον διδασκαλία”

Κυρία Υπουργέ,

Σύμφωνα με την υπ’ αρ. 111525/ΓΔ4 Υπουργική Απόφαση (10 Σεπτεμβρίου 2021 Αρ. Φύλλου 4188) με θέμα:

«Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-2022», στους μαθητές και στις μαθήτριες τμημάτων σχολικών μονάδων που λειτουργούν κανονικά, δηλαδή, δεν τελούν σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας και οι οποίοι δεν μπορούν να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία, θα έπρεπε να παρέχεται σύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.

Όμως ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε Αμαρουσίου σε ανακοίνωση του (19.10.2021), ενημέρωσε για το ότι αυτοί οι μαθητές παραμένουν χωρίς κάλυψη.

Τονίζει, επίσης ότι,

δεν υπήρξε και χορήγηση εκπαιδευτικών για κατ’ οίκον διδασκαλία (παρ. 4, άρ. 46 ν.2413/1996 και Υ.Α. 24945/2- 3-1973 (ΦΕΚ 314/Β/9-3-1973).

Από την ίδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης, δε, εκπαιδευτικός Δ/ντης Δημοτικού Σχολείου, έγραψε σε επιστολή του:

«Για αυτό από τις αρχές του Σεπτέμβρη, έχουμε στείλει στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης τα στοιχεία τους ώστε να συγκροτηθούν και να λειτουργήσουν άμεσα τέτοια τμήματα…

Στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, που υπηρετώ, τα παιδιά αυτά έως σήμερα, βρίσκονται εκτός εκπαιδευτικού πλαισίου, αφού τα μαθήματα, ακόμα, τέλη Οκτωβρίου, δεν έχουν αρχίσει.

Φοβάμαι ότι, αυτό θα γίνεται και σε άλλες Διευθύνσεις ανά την Ελλάδα».

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

1. Σε ποιές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας δεν εφαρμόστηκε ή καθυστέρησε να εφαρμοστεί η με τους ανωτέρω όρους και προϋποθέσεις προβλεπόμενη τηλεκπαίδευση για τους μαθητές και τις μαθήτριες, οι οποίοι δεν μπορούν να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία;

2. Για ποιούς λόγους καθυστερεί η γενικευμένη εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης, όπως προβλέπεται ανωτέρω;

3. Για ποιούς λόγους καθυστερούν να σταλούν στους μαθητές που δικαιούνται κατ’ οίκον διδασκαλία, οι αντίστοιχοι εκπαιδευτικοί;

Δείτε σχετικά

ΦΕΚ: Τηλεκπαίδευση 2021-22: Σε ποιους μαθητές θα παρέχεται

Δείτε επίσης

Ερώτηση στη Βουλή για τα δικαιώματα των προσωρινών Διευθυντών Εκπαίδευσης
Κεραμέως: Πάνω από 70% των σχολείων προχώρησαν στην αξιολόγηση-Δεν κλείνουν τα σχολεία
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply