Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μαθητεία ΕΠΑΛ-ΙΕΚ: Πρόσληψη 146 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2021-22

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μαθητεία ΕΠΑΛ-ΙΕΚ: Πρόσληψη 146 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ86, ΠΕ87 και ΠΕ88, για το 2021-22-Οι προσληφθέντες οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, από την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου έως και την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021.

Μαθητεία ΕΠΑΛ-ΙΕΚ: Πρόσληψη 146 αναπληρωτών

Πρόσληψη 146 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Γενικής Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο «Μεταλυκειακό έτος – Τάξη μαθητείας», περιόδου 2021 – 2022.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι

προσλαμβάνονται 146 εκπαιδευτικοί, κλάδων ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ86, ΠΕ87 και ΠΕ88, Β/θμιας Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μαθητεία ΕΠΑΛ και ΙΕΚ 2021-2022» με Κωδικό ΟΠΣ 5136470 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Οι προσληφθέντες οφείλουν να παρουσιαστούν

στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, από την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου έως και την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021.

Ο πίνακας σε μορφή xls Προσλήψεις Μαθητείας 2021-22

Δείτε επίσης

Συζήτηση στη Βουλή-3.12: Καθυστέρηση καταβολής ΜΚ νεοδιόριστων-Μαθητές ευπαθών ομάδων-Τάξη Μαθητείας
Αναγνώριση προϋπηρεσίας νεοδιόριστων: Να επιταχυνθούν οι διαδικασίες-Σε δύσκολη θέση οι εκπαιδευτικοί
Βουλή: Φοιτητές-καθηγητές ευπαθών ομάδων-Mη πρόβλεψη εναλλακτικών για συμμετοχή στην εκπ/κή διαδικασία
Μαθητές-ευπαθείς ομάδες: Αποκλεισμός από την εκπαιδευτική διαδικασία-Ερώτηση στη Βουλή
Μαθητές ευπαθών ομάδων: Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή με θέμα την καθυστέρηση δύο μηνών στην παροχή κατ’ οίκον διδασκαλίας
Προκάτ αίθουσες Δημοτικών σχολείων: “Πώς συνάδουν με τις προδιαγραφές των Κτιριακών Υποδομών για τα σχολικά κτίρια;”

Πριν φύγετε

Μισθοδοσία νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Ολοκληρωμένος Πίνακας
Κριτήρια χρηματοδότησης Πανεπιστημίων από το 2022-Ποιοτικά σε συνέχεια των αντικειμενικών | Απόφαση
ΚΕΘΙ-Μητρώο Ψυχολόγων Εποπτών: Πρόσκληση συγκρότησης για παροχή ψυχολογικής εποπτείας-Αιτήσεις έως 17.12.2021
Αδεια άνευ αποδοχών εκπαιδευτικών: Διευκρινίσεις για τη μέγιστη διάρκεια | Εγγραφο
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply