Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μαθητές ΑμεΑ-σελφ τεστ: Δεν είναι υποχρεωτικός ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μαθητές ΑμεΑ-σελφ τεστ: Δεν είναι υποχρεωτικός ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος-Διενεργείται εφόσον είναι συμβατός με τον βαθμό και το είδος της αναπηρίας ή και της ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης του/της μαθητή/τριας.

Δεν είναι υποχρεωτικός ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) για τους μαθητές/τριες με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, καθώς και εκείνους που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Γενικής Εκπαίδευσης, σύμφωνα με την υπ αριθμ. ΓΠ οικ. 360 ΚΥΑ – ΦΕΚ B 7 – 06.01.2022.

Ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) διενεργείται εφόσον

είναι συμβατός με τον βαθμό και το είδος της αναπηρίας ή και της ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης του/της μαθητή/τριας.

Συστήνεται δε στους εκπαιδευτικούς

της κάθε σχολικής μονάδας να ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/ τριών για τη διενέργεια του δωρεάν αυτοδιαγνωστικού ελέγχου με τον τρόπο που αναφέρεται στο Κεφάλαιο Β του άρθρου 3 της υπ αριθμ. ΓΠ οικ. 360 ΚΥΑ.

Δείτε τη διάταξη στην υπ αριθμ. ΓΠ οικ. 360 ΚΥΑ – ΦΕΚ B 7 – 06.01.2022

ΣΤ. Ρυθμίσεις για τους μαθητές/τριες με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των σχολικών μονάδων Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης καθώς και για εκπαιδευτικούς.

Για τους/τις μαθητές/τριες με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, καθώς και εκείνους που φοιτούν σε σχολικές μονάδες της Γενικής Εκπαίδευσης, ο δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος δεν έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα και διενεργείται εφόσον είναι συμβατός με τον βαθμό και το είδος της αναπηρίας ή και της ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης του/της μαθητή/τριας.

Συστήνεται στους εκπαιδευτικούς της οικείας σχολικής μονάδας να ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/ τριών για τη διενέργεια του δωρεάν αυτοδιαγνωστικού ελέγχου με τον τρόπο που αναφέρεται στο Κεφάλαιο Β του άρθρου 3.

Δείτε σχετικά
Δείτε επίσης

Που καταχωρίζεται το αποτέλεσμα σελφ τεστ μαθητών-εκπ/κών-Πίνακας

Πριν φύγετε
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση