Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μαθητές ευπαθών ομάδων: Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή με θέμα την καθυστέρηση δύο μηνών στην παροχή κατ’ οίκον διδασκαλίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Μαθητές ευπαθών ομάδων: Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή με θέμα την καθυστέρηση δύο μηνών στην παροχή κατ’ οίκον διδασκαλίας, από την Αναπληρώτρια  Τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ κα Μερόπη Τζούφη.
Μαθητές ευπαθών ομάδων
Να αιτιολογήσει την καθυστέρηση δύο μηνών στην παροχή κατ’ οίκον διδασκαλίας σε μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, ζητά με με Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, η Αναπληρώτρια  Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ κα Μερόπη Τζούφη.
Την καλεί δε,
να παρουσιάσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την κάλυψη των συγκεκριμένων αναγκών.
Η Βουλευτής ζητά απαντήσεις
και άμεσα μέτρα για τους μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και βρίσκονται εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας γιατί αδυνατούν να συμμετάσχουν στη δια ζώσης διδασκαλία.
Όπως τονίζει η Αναπληρώτρια Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ,
τα συγκεκριμένα παιδιά αν και αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας, δεν υποστηρίζονται -όπως προβλέπεται- με κατ’ οίκον διδασκαλία (είτε δια ζώσης είτε με τηλεκπαίδευση) λόγω έλλειψης πιστώσεων για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

_____________

Η Επίκαιρη Ερώτηση
ΘΕΜΑ: “Εκτός εκπαίδευσης μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ”
Δύο μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, μαθητές και μαθήτριες που αδυνατούν να συμμετάσχουν στη δια ζώσης διδασκαλία λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας, βρίσκονται εκτός εκπαιδευτικού πλαισίου.
Τα συγκεκριμένα παιδιά δεν υποστηρίζονται ούτε με κατ’ οίκον διδασκαλία, ούτε με τηλεκπαίδευση. Ενδεικτική είναι η δημόσια έκκληση του Διευθυντή στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου.
Στο ίδιο μήκος κύματος,
ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Αμαρουσίου επισημαίνει ότι μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν σε συγκεκριμένες ευπαθείς ομάδες που χρήζουν κατ’ οίκον διδασκαλίας είτε δια ζώσης είτε μέσω τηλεκπαίδευσης, στερούνται την πρόσβαση λόγω έλλειψης πιστώσεων για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Στο πλαίσιο αυτό, ερωτάται η αρμόδια υπουργός:
1. Πως αιτιολογείται η καθυστέρηση στην παροχή κατ’ οίκον διδασκαλίας σε μαθητές των ευπαθών ομάδων, καθώς και εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας;
Πότε και πως πρόκειται να καλυφθούν οι συγκεκριμένες κρίσιμες ανάγκες;
Η ερωτώσα βουλευτής
Τζούφη Μερόπη

Δείτε επίσης

Προκάτ αίθουσες Δημοτικών σχολείων: “Πώς συνάδουν με τις προδιαγραφές των Κτιριακών Υποδομών για τα σχολικά κτίρια;”
Σεξουαλική παρενόχληση στην εκπαίδευση: Ερώτηση στη Βουλή περί προσπάθειας συγκάλυψης περιστατικού

Πριν φύγετε

Απάντηση ΙΕΠ στην ανακοίνωση της ΕΜΕ περί εκτός παιδαγωγικού τόπου και χρόνου Αναλυτικών Προγραμμάτων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση