“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μαθητικός διαγωνισμός δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους | Πρόσκληση από το ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μαθητικός διαγωνισμός: Θεματικό πεδίο του διαγωνισμού αποτελεί το Ολοκαύτωμα των Εβραίων στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο με ιδιαίτερη μνεία στους Έλληνες Εβραίους. Οι μαθητές/τριες μέσα από τα έργα τους καλούνται να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για το θέμα, καθώς και να προβληματιστούν σχετικά με τη σημασία και την επικαιρότητά του στη σύγχρονη ζωή.

Μαθητικός διαγωνισμός

Η Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και το Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος διοργανώνουν Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Ταινίας Μικρού Μήκους (βίντεο) με θέμα: «Το Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι».

Δικαίωμα συμμετοχής

Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν έως 15 Ιανουαρίου 2020 μαθητές/τριες της Α΄ και Β΄ τάξης Λυκείου των παρακάτω Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:

  • Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ Αθήνας
  • Α’, Β’ Θεσσαλονίκης
  • Ανατολικής και Δυτικής Αττικής
  • Αρκαδίας
  • Βοιωτίας
  • Δράμας
  • Ηρακλείου
  • Λασιθίου
  • Μαγνησίας
  • Πειραιά
  • Ρεθύμνης
  • Χανίων

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

Οι διακριθέντες/θείσες μαθητές/τριες θα συμμετάσχουν σε ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Εβραϊκού Μουσείου Ελλάδας, το οποίο περιλαμβάνει κατά σειρά:

α) προπαρασκευαστική συνάντηση (σεμινάριο),

β) εκπαιδευτική επίσκεψη στο «Κρατικό Μουσείο Άουσβιτς-Μπίρκεναου» στην Πολωνία και

γ) απολογιστική συνάντηση, στην οποία δύνανται να απονέμονται και οι τίτλοι διάκρισης στον διαγωνισμό.

Η πραγματοποίηση της υπό β’ εκπαιδευτικής επίσκεψης προγραμματίζεται ενδεικτικώς εντός των χρονικών διαστημάτων είτε μεταξύ 30/3 και 8/4/2020, είτε μεταξύ 6/7 και 18/7/2020.

Θεματικό πεδίο

Θεματικό πεδίο του διαγωνισμού αποτελεί το Ολοκαύτωμα των Εβραίων στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο με ιδιαίτερη μνεία στους Έλληνες Εβραίους. Οι μαθητές/τριες μέσα από τα έργα τους καλούνται να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για το θέμα, καθώς και να προβληματιστούν σχετικά με τη σημασία και την επικαιρότητά του στη σύγχρονη ζωή.

Εκπαιδευτικοί στόχοι

Οι μαθητές/τριες που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό θα εξοικειωθούν με την επιστημονική και ιστορική έρευνα και θα γίνουν οι ίδιοι ερευνητές του παρελθόντος μέσα από την αναδίφηση και μελέτη πρωτογενών και δευτερογενών ιστορικών πηγών. Επιπλέον, ο διαγωνισμός αποτελεί αφορμή για την ενασχόληση των μαθητών με την ιστορία του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και του Ολοκαυτώματος στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, αλλά συγχρόνως και με την ιστορία της τοπικής τους κοινωνίας.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας.

_______________________

Δείτε επίσης

Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Χορήγηση 20.000 ταξιδιωτικών καρτών σε νέους 18 ετών για ταξίδια εντός της ΕΕ
Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: Εγκύκλιος Υπουργείου Παιδείας 
Σεμινάριο Σχολικών Νοσηλευτών: Διαχείριση Διαβήτη Τύπου 1 στο Σχολείο – 24/11/2019 – Θεσ/νίκη
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη δημοσιογραφία ασχολείται από το πρώτο έτος του πανεπιστημίου, όταν δημιούργησε την ερασιτεχνική ιστοσελίδα grislands στο πλαίσιο προπτυχιακού μαθήματος, ενώ στη συνέχεια αρθρογραφούσε στην αθλητική ιστοσελίδα Sportscasters, που δημιουργήθηκε από συμφοιτητές για τον ίδιο σκοπό. Το καλοκαίρι του 2019 εργάσθηκε για τρεις μήνες στην δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project, στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης.

Γράψτε μία απάντηση