Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μαθητής με αεροβόλο σε σχολείο λόγω bullying: Κοιν. Λειτουργοί και Ψυχολόγοι μετέβησαν στο σχολείο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μαθητής με αεροβόλο σε σχολείο λόγω bullying: Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι μετέβησαν στο σχολείο σύμφωνα με τον Γενικό Γραμματέα Α/θμιας και Β/θμιας και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κο Αλέξανδρο Κόπτση.

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε η ΕΡΤ στο πρωϊνό της δελτίο ειδήσεων, μαθητής Α Γυμνασίου προσήλθε στο σχολείο του κρατώντας ένα αεροβόλο όπλο, το οποίο φέρεται να κουβαλούσε μαζί του και κατά τη διάρκεια του διαλείμματος.

Η αναστάτωση που προκλήθηκε  – και στους γονείς των παιδιών – ήταν μεγάλη και όπως μεταδόθηκε ενημερώθηκε η Αστυνομία, η οποία κατόπιν έρευνας βρήκε το αεροβόλο όπλο στα πράγματα του μαθητή.

Για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία και ο μαθητής αφέθηκε ελεύθερος.

Οπως ανέφερε η ΕΡΤ, σύμφωνα με πληροφορίες της, ο μαθητής είχε μαζί του το αεροβόλο όπλο για αυτοπροστασία κι αυτό γιατί ένοιωθε να απειλείται από άλλους μεγαλύτερους σε ηλικία μαθητές.

Συγκεκριμένα αναφέρθηκε πως είχε δεχθεί bullying από μαθητές της Γ’ Γυμνασίου. Μάλιστα το οικογενειακό του περιβάλλον είχε ενημερώσει το σχολείο για τα περιστατικά βίαιης συμπεριφοράς των μαθητών.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ αναμένεται η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου, ο οποίος κατά τα φαινόμενα θα ζητήσει απομάκρυνση του μαθητή από το σχολείο.

Επί του θέματος τοποθετήθηκε ο Γενικός Γραμματέας Α/θμιας και Β/θμιας και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κος Αλέξανδρος Κόπτσης, ο οποίος ανέφερε πως Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι του ΥΠΑΙΘ έχουν ήδη μεταβεί στο σχολείο και επιλαμβάνονται του θέματος.

Δείτε επίσης

Εισαγωγική Επιμόρφωση εκπαιδευτικών-Πρόγραμμα: 18.353 επιμορφούμενοι-Η Α Φάση 04.04 έως 31.05.2022 

Επιμόρφωση διαφοροποιημένης διδασκαλίας 25.000 εκπαιδευτικών Γ΄ Φάση | Αιτήσεις 

Νέα προκήρυξη Ειδικής Αγωγής: Αναμονή 3 μήνες μετά το αίτημα ΥΠΑΙΘ προς ΑΣΕΠ-Σύγκριση με την 3ΕΑ/2019 

Ενημέρωση για νέους διορισμούς-νέα Προκήρυξη ΕΑΕ-Ιδρυση Τμημάτων Ενταξης-Κανονισμό Λειτουργίας ΚΕΔΑΣΥ-ΕΕΕΕΚ 

Πριν φύγετε

Οργανικά κενά-Μεταθέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Οπως δόθηκαν στις ΠΔΕ από το Υπουργείο Παιδείας για έλεγχο 

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply