Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μαζί για την Εκπαίδευση-Ομάδα εργασίας: Για την επικαιροποίηση των Προγραμμάτων Καλλιέργειας Δεξιοτήτων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μαζί για την Εκπαίδευση-Ομάδα εργασίας: Για την οργάνωση και διαχείριση του όγκου εργασιών με στόχο να επικαιροποιηθούν τα Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων.

Μαζί για την Εκπαίδευση-Ομάδα εργασίας

Πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς που ανταποκρίθηκαν στην πρωτοβουλία του ΙΕΠ «Μαζί για την Εκπαίδευση», με επίκεντρο τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Ε.Δ.).

Σύμφωνα με ενημέρωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

Η εθελοντική συμμετοχή και η προθυμία τόσων συναδέλφων να εμπλακούν ενεργά στις ομάδες εργασίας για την κριτική μελέτη, την αξιολόγηση και την επικαιροποίηση του εκπαιδευτικού υλικού, υπογραμμίζουν τη σημασία και την κρισιμότητα της συλλογικής εργασίας καθώς και την αξία της συνεργατικότητας μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Το ΙΕΠ, προχώρησε στη σύσταση ομάδας εργασίας αποτελούμενης από τους κ.κ. Παναγιώτη Πήλιουρα, Σύμβουλο Α΄ και Προϊστάμενο του Τμήματος Α΄ Εκπαιδευτικής Καινοτομίας και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, Σοφία Χωλίδη, Σύμβουλο Β΄ και Συντονίστρια της Μονάδας Εκπαιδευτικής Καινοτομίας και Ζαφειρία Κρέτση, αποσπασμένη εκπαιδευτικό ΙΕΠ. Όλοι μαζί θα εργαστούν για την οργάνωση και διαχείριση του όγκου εργασιών με στόχο να επικαιροποιηθούν τα Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων.

Στη συνάντηση ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΙΕΠ κ. Σπ. Δουκάκης παρουσίασε το σχέδιο και απάντησε στις απορίες των συμμετεχόντων/ουσών. Προγραμματίστηκαν επόμενες συναντήσεις προκειμένου να συζητηθούν οι λεπτομέρειες για την επεξεργασία του υλικού.

Το ΙΕΠ επισημαίνει

Στοχεύουμε σε ένα δυναμικό, ποιοτικό και προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό που θα αξιοποιείται από τους/τις εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο των Ε.Δ., προσφέροντας στους μαθητές και στις μαθήτριες τη δυνατότητα να καλλιεργήσουν τις απαιτούμενες δεξιότητες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του μέλλοντος.

Πιστεύουμε ότι η συνεργασία αυτή αποτελεί την ικανή και αναγκαία συνθήκη για την επίτευξη των στόχων αλλά και την ενίσχυση και καλλιέργεια περαιτέρω συνεργασιών/συμμαχιών στην εκπαιδευτική μας κοινότητα.

«Μαζί για την Εκπαίδευση» και για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων!

Δείτε επίσης

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην τεχνητή νοημοσύνη-Ο μετασχηματισμός της εκπ/σης δεν είναι εθελοντική διαδικασία 

Τεχνητή νοημοσύνη και αναβάθμιση δεξιοτήτων-Πρωτοβουλίες για τη ρύθμιση και έλεγχό της σε παγκόσμιο επίπεδο 

Μαθησιακές επιδόσεις Eλλήνων μαθητών: “Καμπανάκι” ΟΟΣΑ-Τι ειπώθηκε στο Φόρουμ των Δελφών 

Εργασιακά δικαιώματα εκπαιδευτικών: Διδακτικό και εργασιακό ωράριο-Αδειες-Μεταθέσεις-Τοποθετήσεις | Οδηγός

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση