“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μένουμε σπίτι-μαθαίνουμε στο σπίτι: Αναλυτικά στοιχεία συμμετοχής στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μένουμε σπίτι-μαθαίνουμε στο σπίτι: Αναλυτικά τα στοιχεία συμμετοχής μαθητών, σπουδαστών, φοιτητών και εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Μένουμε σπίτι-μαθαίνουμε στο σπίτι

Σύμφωνα με ενημέρωση από το ΥΠΑΙΘ μεγάλη είναι η συμμετοχή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ακολούθως παρατίθενται αναλυτικά στοιχεία.

Μένουμε σπίτι-μαθαίνουμε στο σπίτι: Ευρύτατη η συμμετοχή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Ευρύτατη αποδεικνύεται η συμμετοχή μαθητών, σπουδαστών, φοιτητών και εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που εισήγαγε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων άμεσα, από τη στιγμή της αναστολής της δια ζώσης εκπαιδευτικής λειτουργίας των σχολείων και εκπαιδευτικών μονάδων όλης της χώρας, στις 11 Μαρτίου.

Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η εκπαιδευτική κοινότητα ανταποκρίθηκε ευρύτατα, τάχιστα και αποτελεσματικά και στους τρεις άξονες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης με βάση πρόσφατα στοιχεία:
Α. ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Στη σύγχρονη εκπαίδευση καταγράφηκαν τα εξής στοιχεία:

–  1.884.981 συμμετοχές μαθητών αθροιστικά σε ψηφιακές τάξεις (Webex),

–   398.219 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις καθημερινά,

–   66% αύξηση συμμετοχών μαθητών κάθε μέρα,

–   71.701 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη,

–  113.974 ψηφιακές τάξεις έχουν δημιουργηθεί αθροιστικά,

–  ως και 21.592 ψηφιακές τάξεις την ημέρα,

–  7.366.124 λεπτά μαθημάτων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Στην ασύγχρονη εκπαίδευση, εντυπωσιακή αύξηση στις τελευταίες δύο εβδομάδες:

–  Συμμετοχή μαθητών στις πλατφόρμες e-class: 435.468 / e-me: 260.733, αύξηση 2064% / 4612% αντίστοιχα,

–  Συμμετοχή εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες e-class: 93.113 / e-me: 67.631, αύξηση 466% / 508% αντίστοιχα,

–  Συνολικά περισσότεροι από 913.000 μαθητές και 166.000 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Εκπαιδευτική τηλεόραση:

–          Σταθερά υψηλή η τηλεθέαση της εκπαιδευτικής τηλεόρασης, που καθιέρωσε και υλοποίησε το Υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την ΕΡΤ. Ενδεικτικά, τις ημέρες 30/3-3/4, τα προγράμματα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης στην ΕΡΤ2 παρακολούθησαν μεσοσταθμικά περισσότερα από 100.000 παιδιά ηλικιών 4-14.

Β. ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ

– 84% των μαθημάτων που διενεργούνταν διά ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση,

– 86% των εκπαιδευτών έχουν κωδικούς πρόσβασης σε ασύγχρονη εκπαίδευση,

– 89% των καταρτιζόμενων έχουν κωδικούς πρόσβασης στην ασύγχρονη εκπαίδευση.

Γ. ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

– 96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που σε ορισμένα ΑΕΙ αγγίζει το 99,7%,

– το υπόλοιπο 3,65% αφορά σε μαθήματα αμιγώς εργαστηριακού ή κλινικού χαρακτήρα.

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, δήλωσε:

«Τα ενθαρρυντικά ως σήμερα στοιχεία ευρύτατης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταδεικνύουν ότι μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές και εκπαιδευτικοί αγκάλιασαν με ενθουσιασμό τα νέα ψηφιακά εργαλεία που επιτρέπουν τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τη διατήρηση στενής επαφής της εκπαιδευτικής κοινότητας με αυτήν.

Μαζί με τους Υφυπουργούς, Σοφία Ζαχαράκη και Βασίλη Διγαλάκη, συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας με την ίδια θέρμη, ώστε να ανταποκριθούμε στις υψηλές προσδοκίες, αλλά και δυνατότητες της εκπαιδευτικής κοινότητας. Συγχαρητήρια για άλλη μία φορά σε όλο το εκπαιδευτικό δυναμικό που υλοποιεί καθημερινά τη μάθηση στο σπίτι.

Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε.»

Δείτε εδώ τα γραφήματα 

 Δείτε επίσης

Ψηφιακές πλατφόρμες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Χωρίς χρέωση από κινητά δίκτυα η πρόσβαση
Πρόγραμμα ΕΡΤ-Μαθαίνουμε στο σπίτι: Δευτέρα 6 έως Παρασκευή 10 Απριλίου 2020
Μαθαίνουμε στο σπίτι: mathainoumestospiti.gr – Ολες οι πληροφορίες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση καθημερινά
Καμπάνια Μαθαίνουμε στο σπίτι: Ερώτηση στη Βουλή από Φίλη-Τζούφη
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση