“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μένουμε σπίτι συνδεδεμένοι: Ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μένουμε σπίτι συνδεδεμένοι: Eπισημάνσεις για την ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων κατά τη διάρκεια παραμονής στο σπίτι λόγω των προληπτικών μέτρων για τον κορoνοϊό.

Μένουμε σπίτι συνδεδεμένοι

Εντυπο το οποίο περιλαμβάνει χρήσιμες επισημάνσεις για την ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων κατά τη διάρκεια παραμονής στο σπίτι λόγω των προληπτικών μέτρων για τον κορωνοϊό – Covid-19, ανήρτησε στην ιστοσελίδα του με τίτλο “Μένουμε στο ….δικό μας σπίτι, Συνδε-Δεμένοι”, το ΚΕΣΥ Φθιώτιδας.

Που ετοιμάστηκε

Ετοιμάστηκε από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με την ευθύνη και εποπτεία της κας Χρυσής (Σίσσυ) Χατζηχρήστου, Ph.D..

Η κ. Χατζηχρήστου είναι Καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας, Πρόεδρος Τμήματος Ψυχολογίας, Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σχολικής Ψυχολογίας και του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, στο Τμήμα Ψυχολογίας, στη Φιλοσοφική Σχολή και Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Δείτε το έντυπο “Μένουμε σπίτι… Συνδε-δεμένοι

Επίσης

Εν μέσω της νέας καθημερινής πραγματικότητας λόγω του κορωνοϊού, η ομάδα των Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών του 1ου ΚΕΣΥ Ανατολικής Αττικής έχει οργανώσει και λειτουργεί τηλεφωνική Γραμμή Βοήθειας, συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης, καθώς και ανοικτών Γραμμών Βοήθειας μέσω τηλεδιάσκεψης (Skype) με στόχο την αντιμετώπιση των προβλημάτων που βιώνουν οι γονείς και τα παιδιά που φοιτούν σε σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς του.

Δείτε αναλυτικά εδώ

Δείτε επίσης

2ο ΚΕΣΥ Β Θεσσαλονίκης: Προτάσεις για την  ψυχοσυναισθηματική ενδυνάμωση των μαθητών/-τριών εν μέσω πανδημίας του κορονοϊού

___________________

Δείτε σχετικά

Εξ αποστάσεως υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από ΚΕΣΥ-ΕΔΕΑΥ | Εγκύκλιος
Νέες οδηγίες ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
ΚΕΣΥ-εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Ερωτήματα και προβληματισμοί
Διορισμοί ΚΕΣΥ: Αφού τα θεωρεί σημαντικά η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να τα στελεχώσει με μόνιμο προσωπικό

Δείτε επίσης

Ενημέρωση για κορονοϊό 20-03-2020: 256.000 κρούσματα, 10.500 θάνατοι σε 184 χώρες
Διευκρινήσεις για λειτουργία ΚΕΣΥ: Αναστολή φυσικής παρουσίας μαθητών
Μισθοδοσία αναπληρωτών εκτός ΕΑΠ λόγω κορονοϊού: Για 2 μήνες τουλάχιστον
Πρόστιμο 1000 ευρώ σε συνάθροιση πάνω από 10 άτομα: Ενημέρωση Χαρδαλιά-Τσιόδρα
Εκ περιτροπής εργασία υπηρεσιών Υπουργείου Παιδείας: ΠΔΕ-ΔΠΕ-ΔΔΕ-Δ/ντες, Υποδ/ντες

Πριν φύγετε

Βεβαιώσεις Αποδοχών νεοδιόριστων ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αρχισε η αποστολή τους
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση