Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μερόπη Τζούφη για εκπαιδευτικό νομοσχέδιο: Η Υπουργός τορπιλίζει τη συζήτηση και προσπαθεί να καρπωθεί το έργο ΣΥΡΙΖΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μερόπη Τζούφη για εκπαιδευτικό νομοσχέδιο: Η Υπουργός τορπιλίζει τη συζήτηση και προσπαθεί να καρπωθεί το έργο ΣΥΡΙΖΑ – Τοποθέτηση στην 3η συνεδρίαση της ΕΜΥ.

Μερόπη Τζούφη για εκπαιδευτικό νομοσχέδιο

“Η Υπουργός Παιδείας τορπιλίζει διαρκώς τη συζήτηση, δεν επιθυμεί τη συναίνεση και διαρκώς προσπαθεί να καρπωθεί το έργο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ σε κρίσιμους τομείς της εκπαίδευσης”,

τόνισε η Αναπληρώτρια Τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ, Βουλευτής Μερόπη Τζούφη, στην 3η συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλή για το νομοσχέδιο “Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις”

Η Βουλευτής μίλησε για:
Τις μεταρρυθμίσεις στο χώρο της ειδικής αγωγής οι οποίες σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν για να αντιμετωπίσουν τις αυξημένες ανάγκες

“Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δημιούργησε νέα ειδικά σχολεία και τμήματα ένταξης στα γενικά σχολεία, κάλυψε σημαντικές ελλείψεις σε ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και νοσηλευτικό προσωπικό, ενώ εξασφάλισε τη χρηματοδότηση και δρομολόγησε 4.500 μόνιμες προσλήψεις, οι οποίες έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί εντός του 2019”.

 “Περίπου το 10% των μαθητών νηπιαγωγείου έχει αναπτυξιακές διαταραχές και άλλου τύπου εκπαιδευτικές ανάγκες, ενώ υπάρχουν και παιδιά που προέρχονται από άλλα πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα”.

Tην εισαγωγή των αγγλικών στο Nηπιαγωγείο

“Δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της νηπιακής εκπαίδευσης.

Τις διατάξεις που αφορούν στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία

“Η κυβέρνηση κάνει μια αυθαίρετη προσπάθεια να λειτουργήσουν εδώ και τώρα τα Πρότυπα σχολεία, δημιουργώντας μια σειρά από σοβαρά προβλήματα”.

Τα Πρότυπα στα Ιωάννινα

Ειδική αναφορά έκανε στο πρόβλημα στέγασης των Προτύπων στα Ιωάννινα, καθώς το νέο σχολείο που προτείνει η κα Κεραμέως, έρχεται να καταργήσει το ιστορικό λύκειο της Ζωσιμαίας Σχολής, ένα από τα καλύτερα σχολεία της πόλης.

“Η προχειρότητα της ρύθμισης θα έχει ως αποτέλεσμα να διαταραχθεί η εκπαιδευτική καθημερινότητα, αφού οι σημερινοί μαθητές θα αναγκαστούν να διασκορπιστούν, ενώ ταυτόχρονα θα χαθούν δεκάδες οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών”.

Τις ανάγκες της Εκπαίδευσης της Διασποράς

Υπενθύμισε πως η προηγούμενη κυβέρνηση προχώρησε

  • στην αύξηση του προϋπολογισμού,
  • την επιμήκυνση του επιμίσθιου κατά ένα χρόνο και
  • τη διατήρηση της οργανικής θέσης των εκπαιδευτικών που αποσπώνται στα σχολεία του εξωτερικού

και κάλεσε την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να συνεχίσει την ουσιαστική υποστήριξη της ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης στο εξωτερικό.

Δείτε επίσης

Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις: Κατατέθηκε για ψήφιση στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ
ΕΝΕΛΕΑ για νομοσχέδιο: Σύμβουλος Σχολικής Ζωής-Ψυχολόγοι και Κ.Λ. στα σχολεία-Κοινωνιολογία στις Πανελλαδικές
Κεραμέως για αξιολόγηση εκπαιδευτικών: “Ξεκινάει το επόμενο διάστημα η διαδικασία σύνταξης πλαισίου”
Προσλήψεις Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων: Διατίθενται 46.000.000 ευρώ-Τι είπε η Ν. Κεραμέως στη Βουλή
Κοινωνιολογία-Κοινωνικές Επιστήμες: Επιστολή ΠΕΕΚΕ στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και στα κόμματα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση