Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μερόπη Τζούφη: Δριμεία κριτική στην κυβέρνηση για τα επεισόδια στο ΑΠΘ και το νομοσχέδιο ΑμεΑ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μερόπη Τζούφη: Δριμεία κριτική στην κυβέρνηση για τα επεισόδια στο ΑΠΘ και το νομοσχέδιο ΑμεΑ – Η τοποθέτησή της στη Βουλή επί του νομοσχεδίου για την Αναπηρία και τα Δικαιώματα των ΑμεΑ. 

Μερόπη Τζούφη: Δριμεία κριτική

Δριμεία κριτική στην κυβέρνηση άσκησε η Μερόπη Τζούφη για την παρέμβαση της αστυνομίας στο ΑΠΘ.

Επίσης η Βουλευτής Ιωαννίνων αναφέρθηκε στις πολλαπλές διαστάσεις της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης για την ένταξη, την κοινωνικοποίηση, την προσβασιμότητα, κατά την τοποθέτησή της στη Βουλή επί του νομοσχεδίου για την Αναπηρία και τα Δικαιώματα των ΑμεΑ.

Η αναπληρώτρια Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ επεσήμανε πως:

“Μια ειρηνική διαμαρτυρία κατά του νόμου Κεραμέως-Χρυσοχοΐδη και υπέρ της επαναλειτουργίας των ΑΕΙ -τα οποία παραμένουν κλειστά εδώ και ένα χρόνο με ευθύνη της κυβέρνησης- μετατράπηκε σε πογκρόμ με χημικά, προπηλακισμούς και συλλήψεις.

Είναι ντροπή και πρόβλημα για τη δημοκρατία μας να βλέπουμε πάνοπλους αστυνομικούς να σέρνουν νέα παιδιά με το κεφάλι να γδέρνεται στο έδαφος, να τα ψεκάζουν με χημικά ενώ είναι ήδη ακινητοποιημένα, τη στιγμή που δέχονται τις πρώτες βοήθειες”.

Παράλληλα, υπογράμμισε πως

η κυβέρνηση της ΝΔ προσπαθεί να επιλύσει όλα τα μείζονα προβλήματα είτε με την επέμβαση της Αστυνομίας, είτε με επικοινωνιακή διαχείριση που διαστρεβλώνει την πραγματικότητα.

Στο πλαίσιο αυτό

χαρακτήρισε το νομοσχέδιο για την Αναπηρία ως “άσκηση επί χάρτου” που στερείται στόχευσης, ενώ κατηγόρησε την κυβέρνηση για αναπαραγωγή και διαιώνιση των ανισοτήτων και των αποκλεισμών για τους ανθρώπους με αναπηρία.

“Η κυβέρνηση της ΝΔ είναι αυτή που περικόπτει -εν μέσω πανδημίας- τις δαπάνες για τους ανασφάλιστους ΑμεΑ κατά 100 εκατ. ευρώ”, σημείωσε χαρακτηριστικά ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις θετικές ρυθμίσεις που θεσμοθέτησε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ (πχ: αναμόρφωση ΚΕΠΑ, ηλεκτρονικός φάκελος αναπήρου).

Στη συνέχεια,

η Βουλευτής Ιωαννίνων αναφέρθηκε στις πολλαπλές διαστάσεις της Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης για την ένταξη, την κοινωνικοποίηση, την προσβασιμότητα αλλά και τη διάγνωση και τη θεραπεία των μαθητών ΑμεΑ.

Ανέφερε δε,

πως τα προηγούμενα χρόνια ο συγκεκριμένος εκπαιδευτικός τομέας ενισχύθηκε με προσωπικό (υπερδιπλασιασμός αναπληρωτών και 4.500 μόνιμες προσλήψεις), ίδρυση νέων ειδικών σχολείων και τμημάτων ένταξης, εφαρμογή του Ολοήμερου προγράμματος.

Απευθυνόμενη στην κυβέρνηση, η Μερόπη Τζούφη σημείωσε:

“Γνωρίζετε τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στα ειδικά σχολεία; Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς σας κατηγορούν ότι τους έχετε εγκαταλείψει στην τύχη τους.

Ούτε μέτρα προστασίας των μαθητών, ούτε προτεραιότητα στους εμβολιασμούς, ούτε αξιόπιστος μηχανισμός ιχνηλάτησης.

Την ίδια στιγμή η Υπουργός Παιδείας αρνείται κάθε διάλογο και συνάντηση με τους γονείς και τις ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν ήδη προχωρήσει σε κινητοποιήσεις”.

Κλείνοντας, ανέφερε πως:

“Αυτό είναι το σημείο που εξαντλείται η επιτελικότητα του κράτους της ΝΔ και του Κυριάκου Μητσοτάκη. Γρήγορα θα εξατμιστεί η επιτελικότητα που προσπαθείτε να επιβάλλετε και στο χώρο της αναπηρίας, με το νομοσχέδιο να αποτελεί μια έκθεση ιδεών μηδενικής πολιτικής σημασίας και εφαρμογής στην κατεύθυνσης της βελτίωσης της ζωής των ανθρώπων με αναπηρία και της προστασίας και διαφύλαξης των δικαιωμάτων τους”.

Δείτε επίσης

Η απάντηση της Κομισιόν σε Ερώτηση για τη λειτουργία των ειδικών σχολείων στη χώρα μας
Ανοιχτά ειδικά σχολεία: Οι λόγοι της απόφασης διά ζώσης λειτουργίας-6.809 οι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ
Επεισόδια στο ΑΠΘ μεταξύ αστυνομικών και φοιτητών: Δηλώσεις Πρύτανη-Ανακοίνωση της ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ
Για την πρακτική άσκηση μεταπτυχιακών φοιτητών Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Λευκωσίας & Πάτρας
ΦΕΚ: Νόμος 4777-2021 Εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση