Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μερόπη Τζούφη-self-tests: “Εντελώς συμπληρωματικά-Η κυβέρνηση μεταθέτει την ευθύνη σε μαθητές και γονείς”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Μερόπη Τζούφη-self-tests: Εντελώς συμπληρωματικά-Η κυβέρνηση μεταθέτει την ευθύνη σε μαθητές και γονείς”-Τι είπε σε ραδιοφωνική συνέντευξη στην ΕΡΤ Ιωαννίνων.
Μερόπη Τζούφη-self-tests
Ραδιοφωνική συνέντευξη στην ΕΡΤ Ιωαννίνων παραχώρησε η αναπληρωτής Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπη Τζούφη
Η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μίλησε μεταξύ άλλων για:
  • Το άνοιγμα των σχολείων
  • τα self-tests σε μαθητές και εκπαιδευτικούς,
  • την εξέλιξη της πανδημίας,
  • τη διανομή των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και
  • τα σενάρια πρόωρων εκλογών.
Πιο ειδικά για το άνοιγμα των σχολείων,
η Μερόπη Τζούφη υπογράμμισε πως, εδώ και ένα χρόνο, το Υπουργείο Παιδείας ανοιγοκλείνει τα σχολεία χωρίς να λαμβάνει κανένα υγειονομικό μέτρο.
“Τα παιδιά φέτος έχουν πάει στο σχολείο 7-8 εβδομάδες και τα προβλήματα της τηλεκπαίδευσης είναι γνωστά σε όλους.
Στο πλαίσιο αυτό, η κυβέρνηση νομοθέτησε τη δραστική περικοπή του αριθμού των εισακτέων στα Πανεπιστήμια. Πρόκειται περί αναλγησίας.
Αναφορικά με την απόφαση για τα self-tests μαθητών και εκπαιδευτικών,
η Βουλευτής Ιωαννίνων τόνισε ότι “η κυβέρνηση μεταθέτει την ευθύνη σε γονείς και μαθητές να κάνουν τον έλεγχο στο σπίτι”, ενώ σημείωσε πως η επιτροπή εμπειρογνωμόνων δε γνωρίζει λεπτομέρειες για τα συγκεκριμένα τεστ, όπως και για τη διαδικασία που προτίθεται να εφαρμόσει η κυβέρνηση.
“Σύμφωνα με τις διεθνείς αναφορές, τα self-tests είναι εντελώς συμπληρωματικά στη διάγνωση της νόσου.
Ακόμα και αν γίνουν τεχνικά σωστά από τους γονείς ή τα παιδιά, έχουν αυξημένη πιθανότητα να δώσουν ψευδώς αρνητικά αποτελέσματα”.
Αναφορικά με την πρόταση του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα για “νομοθετικό μορατόριουμ”,
η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμισε πως η κυβέρνηση κάνει ότι δεν καταλαβαίνει και επιλέγει συνειδητά την κοινωνική πόλωση παρά την έκρηξη της πανδημίας.
“Για παράδειγμα, η νομοθέτηση της πανεπιστημιακήςαστυνομίας είναι σαφές πως δενείχεεπείγονταχαρακτήρα, δεδομένου ότι τα ΑΕΙ είναι κλειστά εδώ και ένα χρόνο. Όμως η κυβέρνηση προχωρά γιατί αντιλαμβάνεται την πανδημία ως ευκαιρία ώστε να εφαρμόσει αντιδραστικές ρυθμίσεις”.
Δείτε το ηχητικό απόσπασμα

Δείτε επίσης

Πελώνη: Το συνολικό σχέδιο self test θα ανακοινωθεί αύριο-Στόχος άνοιγμα σχολείων 12.04
Χαρδαλιάς-σχολεία: Aνοιγμα ορισμένων τάξεων στις 12 Απριλίου και με τη χρήση self-test
Ελλάδα 2.0: Εθνικό Σχέδιο Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης-Παιδεία
Απόφαση για πρακτική άσκηση φοιτητών ΑΕΙ του Υφ. Παιδείας Α. Συρίγου
Οδηγός διαχείρισης περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση