Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μερόπη Τζούφη στη Βουλή: 2.000 μαθητές αποκλεισμένοι από την Τηλεκπαίδευση στα Ιωάννινα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μερόπη Τζούφη στη Βουλή: 2.000 μαθητές αποκλεισμένοι από την Τηλεκπαίδευση στα Ιωάννινα – Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Μερόπη Τζούφη στη Βουλή

Την άμεση κάλυψη των αυξημένων αναγκών σε τεχνολογικό εξοπλισμό (tablets, laptops) στο πλαίσιο της τηλεκπαίδευσης ζητά η κα Μερόπη Τζούφη, με Ερώτηση που κατέθεσε προς την Υπουργό Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως.

Μ. Τζούφη: “2.000 μαθητές αποκλεισμένοι από την τηλεκπαίδευση στα Ιωάννινα”

Όπως τονίζει η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, οι ελλείψεις στα Ιωάννινα αγγίζουν τις 2.000.

Πιο ειδικά,

αναφέρει πως περίπου 900 μαθητές της πρωτοβάθμιας και περίπου 1.000 μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό ώστε να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση.

Η Βουλευτής σημειώνει επίσης πως σύμφωνα με τα στοιχεία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, οι καταγεγραμμένες ανάγκες σε τεχνολογικό εξοπλισμό ξεπερνούν τις 3.500 σε όλη την Ήπειρο.

Παράλληλα,

επισημαίνει πως σε μια σειρά από απομακρυσμένες και ορεινές περιοχές είτε δεν υπάρχει σύνδεση στο internet είτε το σήμα είναι ιδιαίτερα ασθενές, καθιστώντας αδύνατη την παρακολούθηση των μαθημάτων.

Κλείνοντας,

η Αναπληρώτρια Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ ζητά από το Υπουργείο Παιδείας να δώσει εξηγήσεις για την έλλειψη προετοιμασίας όσον αφορά τον εξοπλισμό των μαθητών από το πρώτο κύμα της πανδημίας μέχρι το δεύτερο κλείσιμο των σχολείων,

ενώ ζητά άμεσες ενέργειες για τη διάθεση εξοπλισμού σε όσους μαθητές δε διαθέτουν ή δεν έχουν σύνδεση στο internet, ώστε να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη και ισότιμη συνέχεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Δείτε επίσης

Φίλης για προϋπολογισμό παιδείας: Αντί για σύγκλιση με την ΕΕ νέα μείωση-Διαρκές αίτημα 5% του ΑΕΠ
Νίκη Κεραμέως για άνοιγμα σχολείων-καταγγελίες διανομής tablet-μαθητές στο καφενείο Πεύκης Ηλείας
Οδηγίες χρήσης μάσκας και τήρησης κοινωνικής απόστασης, από τον Συντονιστή ΕΑΕΕ Κων/νο Ντίνα

Πριν φύγετε

Προσλήψεις Ψυχολόγων ΕΠΑΛ 2020-21: 220 στα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας
Διεύρυνση προγράμματος διανομής φαρμάκων υψηλού κόστους και για ασθενείς με αυτοάνοσα νοσήματα
Πες το με μια κάρτα: Ενόψει των Χριστουγέννων η Eιδική Aγωγή συσπειρώνεται
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply