Πέμπτη, 19 Μαΐου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μετακινήσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο: Καταγγελίες για παράτυπες μεθόδους-Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μετακινήσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο: Καταγγελίες για παράτυπες μεθόδους-Ερώτηση στη Βουλή από την κα Σοφία Ασημακοπούλου Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης.

Ερώτηση με θέμα “Καταγγελίες για παράτυπες μεθόδους μετακίνησης των εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο” κατέθεσε στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου η κα Σοφία Ασημακοπούλου Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης.

Η Βουλευτής

ρωτά την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αν αληθεύει το γεγονός ότι δρομολογούνται μετακινήσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο, χωρίς την χορήγηση αρμόδιας έγγραφης εντολής και αν ναι πως σκοπεύει να αντιμετωπίσει αυτές τις παράτυπες μεθόδους υπηρεσιακής μετακίνησης.

_________________

Η Ερώτηση

Αθήνα, 02112021

ΘΕΜΑ: “Καταγγελίες για παράτυπες μεθόδους μετακίνησης των εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο”

Κυρία Υπουργέ,

Σύμφωνα με σχετικά δημοσιεύματα, επιχειρείται με προφορικές εντολές από τις «ΔΙΔΕ» να μετακινούνται υπηρεσιακά εκπαιδευτικοί από σχολείο σε σχολείο.

Για παράδειγμα,

όπως καταγγέλλεται, με προφορικές εντολές της Προϊσταμένης Εκπαιδευτικών Θεμάτων, επιχειρήθηκε να μετακινηθεί εκπαιδευτικός ΠΕ70 (Δασκάλα), αναπληρώτρια μέσω ΕΣΠΑ, από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Πεύκης, στο οποίο ήταν τοποθετημένη, στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέου Ψυχικού.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αμαρουσίου κατήγγειλε, επίσης,

ότι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β ́ Αθήνας με ανυπόγραφο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης του Συλλόγου, αξίωνε, μέχρι την Δευτέρα 1 Νοεμβρίου στις 12:00 το μεσημέρι, να δηλώσουν όλοι και όλες οι εκπαιδευτικοί (και οι Διευθυντές/Διευθύντριες) το διδακτικό τους ωράριο, χωρίς να επιτρέπεται η δήλωση διδακτικού ωραρίου για γραμματειακή υποστήριξη σε κανέναν εκπαιδευτικό, ενώ για το ωράριο που περισσεύει σε κάθε εκπαιδευτικό, ανεξαρτήτου ειδικότητας, προβλέπεται ή η μετακίνησή του σε όμορη σχολική μονάδα ή η παροχή διδακτικού ωραρίου για παράλληλη στήριξη.

Καταγγέλλονται, επίσης,

από το ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αμαρουσίου αδιαφανείς διαδικασίες και παράτυπες ενέργειες της Διεύθυνσης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β ́ Αθήνας, αναφορικά με τη μετακίνηση εκπαιδευτικών της Γαλλικής γλώσσας, μελών του συλλόγου, για συμπλήρωση ωραρίου σε όμορους δήμους από εκεί που έχουν την οργανική τους θέση.

Γίνεται, δε, λόγος και για μεθόδους άσκησης πίεσης

και τρομοκρατίας σε βάρος των εκπαιδευτικών της Γαλλικής γλώσσας, προκειμένου να αποδεχθούν τις μετακινήσεις αυτές, χωρίς έγγραφη εντολή της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β ́ Αθήνας.

Συγκεκριμένα,

εκπαιδευτικοί της Γαλλικής γλώσσας που υπηρετούν με οργανική θέση σε σχολικές μονάδες της Εκάλης και των Μελισσίων, καλούνται να συμπληρώσουν ωράριο 2 – 3 ωρών σε σχολικές μονάδες της Αγίας Παρασκευής, χωρίς να γνωρίζουν αν έχει εξαντληθεί το ωράριο εκπαιδευτικών της Γαλλικής γλώσσας, που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες του Δήμου Αγίας Παρασκευής ή Χαλανδρίου.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

Αληθεύει το γεγονός ότι δρομολογούνται μετακινήσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο, χωρίς την χορήγηση αρμόδιας έγγραφης εντολής;

Αν ναι, πώς σκοπεύετε άμεσα να αντιμετωπίσετε αυτές τις παράτυπες μεθόδους υπηρεσιακής μετακίνησης και γιατί δεν έχετε επιληφθεί έως τώρα;

Η ερωτώσα Βουλευτής

Δείτε επίσης

Κεραμέως: Καμία απολύτως συζήτηση για αναστολή λειτουργίας σχολείων
Μεταβολές σχολικών μονάδων 2022-23: Ιδρύσεις-Καταργήσεις-Προαγωγές-Συγχωνεύσεις | Εγκύκλιος

Πριν φύγετε

Κατανομή Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών-Εγγραφο για δημιουργία ομάδων γενικών σχολείων
Μήνυση εκπαιδευτικού για βιασμό, κατά του Προϊσταμένου της στη Λάρισα-Ενημερώθηκε το ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση