Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Mεταπτυχιακοί φοιτητές Σχολικής και Συμβουλευτικής Ψυχολογίας: Αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με την πρακτική τους άσκηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Mεταπτυχιακοί φοιτητές Σχολικής και Συμβουλευτικής Ψυχολογίας: Αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με την πρακτική τους άσκηση λόγω αναστολής.

Mεταπτυχιακοί φοιτητές Σχολικής και Συμβουλευτικής Ψυχολογίας

Mεταπτυχιακοί φοιτητές Σχολικής και Συμβουλευτικής Ψυχολογίας αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με την πρακτική τους άσκηση λόγω αναστολής.

Οι φοιτητές συνέταξαν την ακόλουθη επιστολή, την οποία απέστειλαν προς το Υπουργείο Παιδείας

Ακολουθεί η επιστολή:

Προς:

Υπουργό Παιδείας και ΘρησκευμάτωνΥφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Είμαστε φοιτήτριες και φοιτητές
στο τελευταίο έτος των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Σχολική Ψυχολογία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α), στη Σχολική Ψυχολογία του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) και στη Συμβουλευτική Ψυχολογία και Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Από τις 7 Νοεμβρίου 2020 η δια ζώσης πρακτική μας έχει ανασταλεί και έκτοτε δεν έχουμε καμία ενημέρωση για το πότε θα επιστρέψουμε στις δομές που είχαμε τοποθετηθεί.

Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι

για την επιτυχή ολοκλήρωση των μεταπτυχιακών προγραμμάτων που παρακολουθούμε απαιτείται η εκπόνηση 800 έως 1400 (!) ωρών πρακτικής άσκησης σε δομές ψυχικής υγείας, καθώς και σε σχολικές μονάδες γενικής και ειδικής αγωγής.

Αυτός μάλιστα είναι ο βασικός λόγος

που επιλέξαμε και επενδύσαμε στα συγκεκριμένα μεταπτυχιακά, προκειμένου να αποκτήσουμε την επιστημονική και επαγγελματική επάρκεια ούτως ώστε να ανταποκριθούμε στις σύνθετες απαιτήσεις της Σχολικής και της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας.

Προς τούτο και με απόλυτο σεβασμό

στην τήρηση των μέτρων για την αποφυγή διασποράς του Covid-19, αιτούμαστε να εξετάσετε το αίτημά μας για επανέναρξη της δια ζώσης πρακτικής μας με οργανωμένο πλάνο.

Σε μια περίοδο που

η ψυχική υγεία μεγάλου μέρους του πληθυσμού έχει δεχθεί μεγάλα πλήγματα, θεωρούμε ότι η παρουσία μας στα πλαίσια είναι παραπάνω από χρήσιμη, έως και επιτακτική, όταν μάλιστα είναι ήδη σχεδιασμένη σε ολιγομελείς ομάδες.

Κατανοούμε τις δυσκολίες και τα μέτρα απαγόρευσης που έχουν τεθεί για την αντιμετώπιση της πανδημίας, ωστόσο θα θέλαμε και εσείς να συμμεριστείτε τις έντονες ανησυχίες μας.

Με την αναστολή της πρακτικής μας,

η ολοκλήρωση των μεταπτυχιακών μας σπουδών τείνει να καθυστερήσει υπέρ του δέοντος, δεδομένου ότι από το Μάρτιο του 2020, όταν ανεστάλη για πρώτη φορά, δεν έχουμε καταφέρει να ολοκληρώσουμε παρά ελάχιστες ώρες λόγω των μέτρων.

Ως εκ τούτου, φαίνεται όλο και λιγότερο πιθανό ότι θα προλάβουμε το άνοιγμα των πινάκων της Ειδικής Αγωγής που αναμένεται τους πρώτους μήνες του 2022.

Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, το γεγονός αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την επιπλέον οικονομική μας επιβάρυνση.

Για τους παραπάνω λόγους σας ζητούμε

να υπάρξει μέριμνα ώστε να επιστρέψουμε άμεσα στη δια ζώσης πρακτική μας, καθώς στο μεγαλύτερο βαθμό οι δομές που ήμασταν τοποθετημένοι είναι ανοιχτές (π.χ. Κέντρα Ψυχικής Υγείας, σχολεία Ειδικής Αγωγής, ΚΕΣΥ), ενώ οι ανάγκες τους έχουν αυξηθεί.

Με εκτίμηση,

Οι φοιτήτριες/φοιτητές των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών:

Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ

Σχολικής Ψυχολογίας, ΑΠΘ

Συμβουλευτικής Ψυχολογίας & Συμβουλευτικής στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση & την Υγεία, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Δείτε επίσης

Φοιτητές μεταπτυχιακού Προγράμματος ΕΑΠ: Καλούμε ΕΑΠ και ΥΠΑΙΘ να επιλύσουν το ζήτημα της πρακτικής μας άσκησης
Εξώδικη καταγγελία-διαμαρτυρία προς ΕΑΠ και ΥΠΑΙΘ 59 φοιτητών για την πρακτική άσκηση
Εαρινό εξάμηνο ΑΕΙ εξ αποστάσεως: Εισήγηση της επιτροπής Ειδικών-Κατ οίκον παράδοση συγγραμμάτων
Για την πρακτική άσκηση μεταπτυχιακών φοιτητών Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Λευκωσίας & Πάτρας
Κατατακτήριες εξετάσεις για την εισαγωγή σε ΑΕΙ: Ερώτηση στη Βουλή για την αναστολή διεξαγωγής τους
 Ανοιχτά ειδικά σχολεία: Οι λόγοι της απόφασης διά ζώσης λειτουργίας-6.809 οι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση