Μετασχηματισμός συμβατικών προγραμμάτων σπουδών: Νέος υπεύθυνος έργου ο Παναγιώτης Πήλιουρας Σύμβουλος Α΄ Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Μετασχηματισμός συμβατικών προγραμμάτων σπουδών – Νέος Υπεύθυνος
Ορίστηκε νέος Υπεύθυνος ο κος Παναγιώτης Πήλιουρας, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, Προϊστάμενος του Τμήματος Α΄ Εκπαιδευτικής Καινοτομίας και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, για το έργο Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών / Development of Digital Content in Schools» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140).
Σύμφωνα με ενημέρωση από το ΙΕΠ το έργο του μετασχηματισμού των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών, βρίσκεται σε εξέλιξη.
Αποτελεί ένα από τα εμβληματικά έργα του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας που έχει αναλάβει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και περιλαμβάνει την ανάπτυξη 15.000 ανοικτών μαθησιακών αντικειμένων/ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων, 4.000 Εκπαιδευτικών Σεναρίων, 4.000 Ψηφιακών Μαθημάτων, 3.200 βιντεομαθημάτων, μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα ψηφιακής εκμάθησης και υποστήριξη των πλατφορμών του Ψηφιακού Σχολείου και του Ψηφιακού Φροντιστηρίου.
Το Έργο περιλαμβάνει τα ακόλουθα Υποέργα:
• Υποέργο 1: Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση
• Υποέργο 2: Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο/Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι (OER) και εργαλεία.
Στο πλαίσιο του Υποέργου 2 «Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο / Ανοιχτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι (OERs) και εργαλεία» ο Ανάδοχος θα αναλάβει να υλοποιήσει:
α) Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο (15.000 OERs /Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα, εκ των οποίων έως 5.000 δύναται να προκύψουν από επικαιροποίηση/αναβάθμιση/ανακατασκευή υφιστάμενων)
β) Σχεδιασμό (συγγραφή) 4.000 Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Σεναρίων
γ) Ψηφιακό Αποθετήριο
δ) Ανάπτυξη 4.000 Ψηφιακών Μαθημάτων βάσει των 4.000 Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Σεναρίων
ε) Ανάπτυξη 3186 βιντεομαθημάτων που θα ενταχθούν στο Ψηφιακό Φροντιστήριο για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
στ) Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα
ζ) Ψηφιακές Υπηρεσίες Υποστήριξης Εξατομικευμένης Μάθησης και εν γένει υπηρεσίες του φυσικού αντικειμένου του Έργου, όπως αυτές περιλαμβάνονται στα Παραδοτέα του Αναδόχου.
Η Ομάδα Εργου
Μαρία Ευσταθίου, Ειρήνη Παπαδάκη, Μιχαήλ Μπατάς, Κωνσταντίνος Κουσουλός, Παναγιώτης Πήλιουρας, Σοφία Δημητροπούλου, Ευαγγελία Χρυσοβέργη, Βασιλική Βαρτζιώτη, Αγλαΐα Τουρίμπαμπα, Ελένη Φράγκου, Αργυρώ Ρέντζη, Ειρήνη Τριανταφυλλίδη, Κωνσταντία Γαλανοπούλου, Παρασκευή Μουτσάκη, Ευγενία Ελένη Πάλλα, Ευάγγελος Μαυρικάκης.
Δείτε επίσης
Οι μόνιμοι διορισμοί εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2020 έως 2025 και οι προσλήψεις αναπληρωτών 2024-25
1ο Συνέδριο ΠΕΣΥΕ: 2η Ανακοίνωση – Πρόσκληση για τη στελέχωση της Επιτροπής Κριτών
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/metaschimatismos-simvatikon-programmaton-spoudon-neos-ipeythinos-ergou-o-panagiotis-piliouras-simvoulos-a-iep/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.