Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μεταθέσεις 2024-Πρωτοβάθμια: Ποσοστά ικανοποίησης-Χωρίς νέες οργανικές-Ενταξη σε ειδ. κατηγορίες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μεταθέσεις 2024-Πρωτοβάθμια: Ποσοστά ικανοποίησης-Καταγγελία για τη μη ίδρυση νέων οργανικών θέσεων-Ενταξη σε ειδικές κατηγορίες – Ανακοίνωση Αιρετού ΚΥΣΠΕ Ν. Φασφαλή.

Μεταθέσεις 2024-Πρωτοβάθμια

Σχετικά με την αποτίμηση των Μεταθέσεων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που ολοκληρώθηκαν την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024, ο Αιρετός στο ΚΥΣΠΕ Νίκος Φασφαλής σε Ανακοίνωσή του επισημαίνει ότι:

  • Οι Μεταθέσεις αποτελούν μία από τις σημαντικότερες υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών και η συμμετοχή των Αιρετών του Κλάδου στο ΚΥΣΠΕ διασφάλισε τη Διαφάνεια, την Ισονομία.
  • Η διαδικασία ολοκληρώθηκε έγκαιρα, ικανοποιώντας έτσι το αίτημα του Κλάδου για έγκαιρη πραγματοποίηση των υπηρεσιακών μεταβολών.

Ανάγκη αναθεώρησης πλαισίου ένταξης εκπαιδευτικών στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης για λόγους υγείας

Επίσης ο Αιρετός αναφέρθηκε και στο ζήτημα της ένταξης εκπαιδευτικών στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης για λόγους υγείας, επισημαίνοντας ότι επιβάλλεται η αλλαγή του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου καθότι το σύστημα είναι μεν αντικειμενικό αλλά δεν αντιμετωπίζει δίκαια όσες και όσους αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας.

Ποσοστά ικανοποίησης Μεταθέσεων

Επιπροσθέτως ο Ν. Φασφαλής παρέθεσε τα στατιστικά στοιχεία τα ποσοστά ικανοποίησης των φετινών Μεταθέσεων ως εξής:

  • Στη Γενική Αγωγή από τις 5027 αιτήσεις που πληρούσαν τις προϋποθέσεις ικανοποιήθηκαν οι 2298 ,ποσοστό ικανοποιημένων 45,71%.
  • Στην Ειδική Αγωγή ΣΜΕΑΕ/ΕΕΕΕΚ από τις 791 που πληρούσαν τις προϋποθέσεις ικανοποιήθηκαν οι 202, ποσοστό 25,54%.
  • Για ΚΕΔΑΣΥ από τις 383 ικανοποιήθηκαν οι 28, ποσοστό 7,31%.
  • Για μετάθεση με εξειδίκευση στη Νοηματική γλώσσα και στη μέθοδο Braille από τις 144 που πληρούσαν τις προϋποθέσεις ικανοποιήθηκαν οι 12, ποσοστό 8,33%.

Καταγγελία για τη μη ίδρυση νέων οργανικών

Τέλος ο Αιρετός καταγγέλλει τη στάση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου πάνω στο θέμα της ίδρυσης των νέων οργανικών θέσεων, οι οποίες τελικά δεν ιδρύθηκαν, ενώ το ΥΠΑΙΘΑ ζήτησε από το ΚΥΣΠΕ αναβολή για λίγες μέρες της πραγματοποίησης των μεταθέσεων, ώστε να συμπεριληφθούν σ’ αυτές και οι νέες οργανικές θέσεις

________________________

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του Αιρετού

ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ !

Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Π.Ε 2024

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Ολοκληρώθηκαν την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 οι συνεδριάσεις του ΚΥΣΠΕ με θέμα τις Μεταθέσεις Γενικής Αγωγής και Ειδικής Αγωγής Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι μεταθέσεις που αποτελούν μία από τις σημαντικότερες υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών και η συμμετοχή των Αιρετών του Κλάδου στο ΚΥΣΠΕ διασφάλισε τη Διαφάνεια, την Ισονομία και πέτυχε το μέγιστο αριθμό των κενών, βάση των οποίων αυτές πραγματοποιήθηκαν.

Καταγράφεται στα θετικά ότι καταφέραμε η διαδικασία των μεταθέσεων να ολοκληρωθεί έγκαιρα, ικανοποιώντας έτσι το αίτημα του Κλάδου μας για έγκαιρη πραγματοποίηση των υπηρεσιακών μεταβολών, εντός των χρονοδιαγραμμάτων που είχαμε θέσει. Για το θέμα αυτό θέλω να συγχαρώ δημόσια τους υπαλλήλους της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου που εργάστηκαν τόσο εντατικά, αψηφώντας κόπο και εργασιακό ωράριο, για να πετύχουμε την έγκαιρη πραγματοποίηση των μεταθέσεων.

Οι συνεδριάσεις ξεκίνησαν με την λεπτομερή εξέταση των αιτήσεων για να εγκριθούν αυτές που πληρούν τις προϋποθέσεις του Νόμου για μετάθεση και απορρίφθηκαν όσες δεν τις πληρούσαν. Εκείνο όμως που απασχόλησε για άλλη μια φορά το ΚΥΣΠΕ είναι το θέμα, που επανειλημμένα το έχω θέσει, της ένταξης στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης για λόγους υγείας. Οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν για ένταξη σ’αυτή κατηγορία αυτή αφορούσαν φανερά δύσκολες περιπτώσεις που όμως δεν περιλαμβάνονται στο σχετικό Προεδρικό διάταγμα . Τολμώ να δηλώσω δημόσια ότι το σύστημα είναι μεν αντικειμενικό αλλά δεν αντιμετωπίζει δίκαια όσες και όσους συναδέλφους αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας. Είναι ένα από τα σημαντικότερα θέματα που επιβάλλει την αλλαγή του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου εδώ και τώρα!

Επίσης ως Αιρετός εκπρόσωπος του Κλάδου θέλω να καταγγείλω την απαράδεκτη στάση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου πάνω στο θέμα της ίδρυσης των νέων οργανικών θέσεων. Ενώ ζήτησε από το ΚΥΣΠΕ αναβολή για λίγες μέρες την πραγματοποίηση των μεταθέσεων ώστε να συμπεριληφθούν σ’αυτές και οι νέες οργανικές θέσεις, αναβολή την οποία δεχτήκαμε, πράγμα το οποίο αναίρεσε και ειδοποίησε τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου να συνεχίσουμε κανονικά σα να μην έγινε τίποτα ! Αυτή η στάση εκθέτει την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και απαίτηση μας είναι ίδρυση των νέων οργανικών θέσεων άμεσα ώστε να ροκανιστούν οι αδικίες που προκαλούν στους συναδέλφους τόσο οι παλινωδίες της όσο και η αθέτηση όλων όσων είχε δεσμευτεί.

Το ΚΥΣΠΕ με βάση τα κενά εισηγήθηκε τις μεταθέσεις Γενικής και Ειδικής Αγωγής. Στη Γενική Αγωγή από τις 5027 αιτήσεις που πληρούσαν τις προϋποθέσεις ικανοποιήθηκαν οι 2298 ,ποσοστό ικανοποιημένων 45,71%. Στην Ειδική Αγωγή ΣΜΕΑΕ/ΕΕΕΕΚ από τις 791 που πληρούσαν τις προϋποθέσεις ικανοποιήθηκαν οι 202,ποσοστό 25,54%. Για ΚΕΔΑΣΥ από τις 383 ικανοποιήθηκαν οι 28, ποσοστό 7,31%. Για μετάθεση με εξειδίκευση στη Νοηματική γλώσσα και στη μέθοδο Braille από τις 144 που πληρούσαν τις προϋποθέσεις ικανοποιήθηκαν οι 12, ποσοστό 8,33%.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι ως Αιρετός εκπρόσωπος του Κλάδου στο ΚΥΣΠΕ θα συνεχίσω, να αγωνίζομαι για την πλήρη αποκατάσταση του θεσμού, να διεκδικώ την αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου που διέπει τις υπηρεσιακές μεταβολές και να παλεύω για την επικράτηση των αρχών της Αξιοκρατίας, της Ισονομίας και πάνω απ’ όλα της Διαφάνειας .

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς! Πάντα κοντά σας,

Φασφαλης Νίκος

Δείτε σχετικά

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας 2024 Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής | Τα ονόματα 

Κενά μεταθέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 2024 | Πίνακες

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2024 Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής | Τα ονόματα 

Δείτε επίσης

Πως υπολογίζονται τα κενά και πλεονάσματα εκπ/κών-Τι ισχύει για τον αριθμό μαθητών ανά Τμήμα 

Διευκρινίσεις για μετάφραση πρωτοτύπων εγγράφων από μεταφραστή δικηγόρο της Ελλάδας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση