Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μετάθεση κατά προτεραιότητα νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ΑμεΑ-Αναφορά στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μετάθεση κατά προτεραιότητα νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ΑμεΑ-Αναφορά στη Βουλή επιστολή των Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών ΑμεΑ, των Εκπαιδευτικών με σύζυγο ΑμεΑ και των Εκπαιδευτικών με τέκνο ΑμεΑ Γενικής (και Ειδικής) Εκπαίδευσης, από την Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σ. Ασημακοπούλου.

Μετάθεση κατά προτεραιότητα νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ΑμεΑ

Αναφορά κατέθεσε στη Βουλή η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σ. Ασημακοπούλου, με θέμα “Αίτημα για δικαίωμα άμεσης μετάθεσης και οριστικής τοποθέτησης κατά προτεραιότητα των Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών ΑμεΑ”, επισυνάπτοντας την επιστολή νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών ΑμεΑ, των Εκπαιδευτικών με σύζυγο ΑμεΑ και των Εκπαιδευτικών με τέκνο ΑμεΑ Γενικής (και Ειδικής) Εκπαίδευσης.

ΑΝΑΦΟΡΑ

Αθήνα, 01/02/2022

ΠΡΟΣ: Την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: “Αίτημα για δικαίωμα άμεσης μετάθεσης και οριστικής τοποθέτησης κατά προτεραιότητα των Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών ΑμεΑ”

Κυρία Υπουργέ,

Σύμφωνα με σχετική επιστολή των Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών ΑμεΑ, των Εκπαιδευτικών με σύζυγο ΑμεΑ και των Εκπαιδευτικών με τέκνο ΑμεΑ Γενικής (και Ειδικής) Εκπαίδευσης, δικαίωμα υποβολής μετάθεσης κατά προτεραιότητα έχουν αποκλειστικά και μόνον κάποιες ελάχιστες ειδικές κατηγορίες εκπαιδευτικών ΑμεΑ και μάλιστα, μετά την διετή υπηρέτηση στην οργανική τους θέση.

Δεν αντιλαμβάνονται οι αρμόδιοι πολιτικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες, όπως αναφέρουν οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί:

«πως· ο νομοθέτης, αυθαιρέτως! ορίζει ως ποσοστό δικαιώματος απόσπασης (και μόνον) για τους εκπαιδευτικούς ΑμεΑ, ή με σύζυγο ΑμεΑ, το επιεικώς απαράδεκτο ποσοστό αναπηρίας του 75%, την ίδια στιγμή που αναγνωρίζει, (δικαίως), το ίδιο δικαίωμα, στον εκπαιδευτικό με τέκνο με αναπηρία 67% και άνω και την ίδια στιγμή που αναγνωρίζει, (δικαίως), το ίδιο δικαίωμα, αλλά και το δικαίωμα μετάθεσης, (δικαίως), κατά προτεραιότητα (μετά τη διετή υπηρέτηση δυστυχώς) στους εκπαιδευτικούς που εντάσσονται στις υπάρχουσες ειδικές κατηγορίες, ακόμα και αν έχουν ποσοστό και κάτω του 67%».

Αιτούνται οι ως άνω εκπαιδευτικοί να τους δοθεί δικαίωμα ένταξης στις ειδικές κατηγορίες, με δικαίωμα αίτησης άμεσης μετάθεσης κατά προτεραιότητα, ακόμα και μετά από την ενδεχόμενη διετή υπηρέτηση στην οργανική τους θέση με δικαίωμα για κατά προτεραιότητα άμεση απόσπαση ή οριστική τοποθέτηση σε όλους εκείνους που έχουν, είτε οι ίδιοι, είτε οι σύζυγοί τους ή τα τέκνα τους, αναπηρία άνω του 67%, ανεξαρτήτως παθήσεως, ενώ αιτούνται και να τους δοθεί δικαίωμα κλιμακωτής μοριοδότησης για αναπηρίες από 50%-66%, όσον αφορά στη μετάθεση (και μάλιστα άμεση), με δικαίωμα άμεσης απόσπασης (προ της διετούς υπηρέτησης της οργανικής).

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, αφού λάβετε υπόψη σας την επισυναπτόμενη στην παρούσα, ως άνω, επιστολή, σας παρακαλώ να την εξετάσετε και να αποφανθείτε σχετικά.

Η αναφέρουσα Βουλευτής

Μετάθεση κατά προτεραιότητα νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ΑμεΑ
Επισυνάπτεται:

Η ως άνω σχετική επιστολή των Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών ΑμεΑ, των Εκπαιδευτικών με σύζυγο ΑμεΑ και των Εκπαιδευτικών με τέκνο ΑμεΑ Γενικής (και Ειδικής) Εκπαίδευσης.

_________________

Μετάθεση κατά προτεραιότητα νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ΑμεΑ
Η επιστολή

Προς την Υπουργό Παιδείας κ. Κεραμέως Προς την Υφυπουργό Παιδείας κ. Μακρή Προς τον Γενικό Γραμματέα κ. Κόπτση

Κοινοποίηση: Τομεάρχες Παιδείας όλων των κομμάτων Βουλευτές όλων των κομμάτων Ε.Σ.Α.μεΑ. Συλλόγους ΑμεΑ Ραδιοτηλεοπτικά μέσα Εκπαιδευτικά sites Συνήγορος των ΑμεΑ Σ.ΕΠ.Ε. (Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας) ΑΔΕΔΥ ΟΛΜΕ ΔΟΕ Σωματεία εκπαιδευτικών (ΕΛΜΕ, ΣΥΚΠΕ, ΟΚΠΕ)

ΘΕΜΑ : ΑΙΤΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ – ΑΜΕΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ Ή ΟΙ ΣΥΖΥΓΟΙ ΜΑΣ,Ή ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΜΑΣ, ΑΝ ΑΠ Η PI Α ΑΝΩ ΤΟΥ 67%. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΑΘΗΣΕΩΣ

Αξιότιμες/οι κυρίες/οι,

Σύμφωνα με την εγκύκλιο Μεταθέσεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2020- 2021, 03-11-2020, Αρ. πρωτ. : 149629/Ε2, καθώς και σύμφωνα με την Εγκύκλιο Μεταθέσεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2021-2022,11-11-2021, Αρ. Πρωτ.: 144390/Ε2, όπως ορίζεται στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ: «Δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης έχουν οι εκπαιδευτικοί οι ανήκοντες σε μία από τις κατηγορίες που αναφέρονται στο άρθρο 13 του π.δ. 50/1996 (45Α), στο άρθρο 17 του ν. 3402/2005 (258Α), της nap. 1 του άρθρου 6 του ν. 3454/2006 (75Α) και στο άρθρο 52 του ν. 4115/2013 (24Α’) όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 2 του άρθρου 39 του ν. 4403/16 (125Α’)», ήτοι, δικαίωμα υποβολής μετάθεσης κατά προτεραιότητα έχουν αποκλειστικά και μόνον κάποιες ελάχιστες ειδικές κατηγορίες εκπαιδευτικών ΑμεΑ και μάλιστα μετά τη διετή υπηρέτηση της οργανικής.

Και μάλιστα το δικαίωμα άμεσης απόσπασης (πριν τη διετή υπηρέτηση της οργανικής), που δίνεται σε αυτές τις ελάχιστες κατηγορίες εκπαιδευτικών, δεν απαλλάσσει από την υποχρέωση υπηρέτησης της οργανικής σε ύστερο χρόνο. Παραλλήλως, με δεδομένο ότι τα ΚΕΠΑ (Κέντρα πιστοποίησης αναπηρίας), έχουν ως όριο επίδοσης επιδόματος αναπηρίας (το ευτελές ποσό των 313 ευρώ) το ποσοστό του 67%, που σημειωτέου παρέχεται, εδώ και χρόνια πλέον, με άκρως αυστηρές προϋποθέσεις, δεν αντιλαμβανόμαστε πως ο νομοθέτης, αυθαιρέτως! ορίζει ως ποσοστό δικαιώματος απόσπασης (και μόνον) για τους εκπαιδευτικούς ΑμεΑ, ή με σύζυγο ΑμεΑ, το επιεικώς, απαράδεκτο ι την ίδια στιγμή που αναγνωρίζει, (δικαίως), το ίδιο δικαίωμα, στον εκπαιδευτικό με τέκνο με αναπηρία 67% και άνω και την ίδια στιγμή που αναγνωρίζει, (δικαίως), το ίδιο δικαίωμα, αλλά και το δικαίωμα μετάθεσης, (δικαίως), κατά προτεραιότητα (μετά τη διετή υπηρέτηση δυστυχώς) στους εκπαιδευτικούς που εντάσσονται στις υπάρχουσες ειδικές κατηγορίες, ακόμα και αν έχουν ποσοστό και κάτω του 67%.

Και μάλιστα, όλα αυτά τα παράδοξα και αντιφατικά, επισυμβαίνουν, την ώρα που σε όλες τις άλλες, πλην αυτές που αφορούν σε διορισμούς εκπαιδευτικών, προκηρύξεις του δημοσίου προτάσσονται, δικαίως, σε κάποιες θέσεις, ‘άτομα με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50%, άτομα που έχουν τέκνο, αδελφό ή σύζυγο, καθώς και τέκνα ατόμων με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω’.

Έτι περαιτέρω, διατρανώνουμε με όση δύναμη ψυχής μας έχει απομείνει, την αδικία που υφιστάμεθα, καθώς αρκετοί εξ’ ημών, παραδόξως, δεν ανήκουμε στις υφιστάμενες ειδικές κατηγορίες, γεγονός που συνεπάγεται ότι παρότι έχουμε μεγάλα ποσοστά αναπηρίας, ήτοι 67%, 68%, 72%, 75%, 78%, 80% κ.λπ., δεν δικαιούμεθα μετάθεση κατά προτεραιότητα μετά τη διετή υπηρέτηση της οργανικής, ούτε καν απόσπαση πριν τη διετία (με εξαίρεση γονείς τέκνου ΑμεΑ άνω του 67% και όσους έχουν οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους άνω του 75%, γεγονός που λειτουργεί ως δώρον άδωρον αφού χρωστούν την οργανική). Καθώς οι ανάγκες σε επίπεδο θεραπευτικό, ιατρικό/νοσοκομειακό, πρακτικό, οικογενειακό, οικονομικό, κοινωνικό και ψυχολογικό και μάλιστα σε περίοδο υγειονομικής και οικονομικής κρίσης, είναι εξόφθαλμες.

Όλοι εμείς, έχοντας ήδη συσσωρευμένη απίστευτη σωματική και ψυχική ταλαιπωρία, με δεδομένες τις αντίξοες αντικειμενικές συνθήκες που προκαλεί στην καθημερινότητά μας η αναπηρία, αναζητώντας, για σειρά ετών, ιατρική περίθαλψη σε ανύπαρκτες ιατρικές δομές της ελληνικής υπαίθρου ή/και νησιών ή και αφήνοντας τον/την σύζυγο ή το τέκνο ΑμεΑ «πίσω» στον τόπο μόνιμης κατοικίας, χωρίς καμμία βοήθεια/στήριξη, έχοντας ήδη, οι περισσότεροι, πολυετή υπηρέτηση / μετανάστευση, υπό το καθεστώς της αναπλήρωσης του εαυτού μας, ανά την επικράτεια, λαμβάνοντας πενιχρούς μισθούς και συντηρώντας δύο σπίτια, στα όρια της εξαθλίωσης, διορισθήκαμε, τον Αύγουστο του 2021 / εκπαιδευτικοί Γενικής Αγωγής 10/8/2021, (οι δε εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής τον Αύγουστο του 2020). Όμως το όνειρο για άλλη μια φορά έγινε εφιάλτης, αφού κληθήκαμε να υπηρετήσουμε, για πολλοστή φορά, μακριά από την οικογένειά μας και μάλιστα στην ακριτική / νησιωτική Ελλάδα ως επί το πλείστον, παρά το γεγονός της ύπαρξης οργανικών κενών στις πλείστες των σχολικών μονάδων ανά την επικράτεια – έχοντας οι ίδιοι, ή οι σύζυγοί μας ή τα τέκνα μας αναπηρία, με όσα συνεπάγεται αυτό για τις οικογένειές μας – δεδομένης και της πανδημίας μεταξύ όλων των άλλων.

Μάλιστα, καλούμαστε, για πρώτη φορά στα χρονικά, να παραμείνουμε, υπηρετώντας την οργανική θέση, για δύο χρόνια, αντί ενός που ίσχυε μέχρι πρότινος και μάλιστα, δίχως δικαίωμα ούτε καν απόσπασης άμεσης (πριν τη διετή υπηρέτηση της οργανικής), αλλά ούτε μετάθεση κατά προτεραιότητα μετά τη διετή υπηρέτηση της οργανικής, όπως (δικαίως) δικαιούνται, όσοι ανήκουν στις – καθοριζόμενες με αντιεπιστημονικό και αψυχολόγητο τρόπο – ελάχιστες υφιστάμενες ειδικές κατηγορίες, βάσει του απαρχαιωμένου θεσμικού πλαισίου.

Έτι περαιτέρω, με δεδομένο και το ανοιχτό ενδεχόμενο επικείμενων νέων διορισμών, συνιστά όχι απλώς επιτακτική ανάγκη, αλλά ζήτημα επιβίωσης για εμάς, ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, ΣΥΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

1. ΑΜΕΣΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ η εάν δοθεί μετά τη διετή υπηρέτηση να είναι ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ

2. ΑΜΕΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ

3. ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ

ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΞ’ ΗΜΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ,Ή ΟΙ ΣΥΖΥΓΟΙ ΜΑΣ,Ή ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΜΑΣ, ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΝΩ ΤΟΥ 67%. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΑΘΗΣΕΩΣ. καθώς και κλιμακωτής – και ικανά και αρκετά μεγαλύτερης από την υφιστάμενη – μοριοδότησης, για αναπηρίες από 50%-66%, που να αφορά μετάθεση και μάλιστα άμεση, καθώς και άμεσης απόσπασης (προ της διετούς υπηρέτησης της οργανικής) άνευ του οποίου δικαιώματος, θα εξαναγκασθούμε να παραμείνουμε εγκλωβισμένοι στην άλλη άκρη της πατρίδος μας (παραμεθόριο, νησιά κ.λπ.), συνεχίζοντας να διακινδυνεύουμε τη ζωή τη δική μας ή και των συζύγων μας, για δύο ή και πολλά περισσότερα χρόνια. Ως εκ τούτου, απευθύνουμε παράκληση, ή άλλως δηλώνουμε τη νόμιμη – και ταυτοχρόνως σύμφωνη με τα χρηστά ήθη – απαίτησή μας, για κάθε δυνατή στήριξη από την πλευρά σας.

Μετάθεση κατά προτεραιότητα νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ΑμεΑ

Σας επισυνάπτουμε και τα επίμαχα ΦΕΚ, που συνιστούν, κατάφωρη παραβίαση δικαιωμάτων ΑμεΑ, βάσει άρθρων του Συντάγματος αλλά και της Ελληνικής και της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας, κατάφωρη αδικία και άνιση μεταχείριση των εκπαιδευτικών / ΑμεΑ / με σύζυγο ΑμεΑ / με τέκνο ΑμεΑ. Με εκτίμηση Νεοδιόριστοι Εκπαιδευτικοί ΑμεΑ Εκπαιδευτικοί με σύζυγο ΑμεΑ Εκπαιδευτικοί με τέκνο ΑμεΑ Γενικής (και Ειδικής) Εκπαίδευσης

ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ

Νεοδιόριστοι Εκπαιδευτικοί ΑμεΑ / με σύζυγο ΑμεΑ / με τέκνο ΑμεΑ και Εκπαιδευτικοί αρωγοί και συμπαραστάτες

Δείτε επίσης
Πριν φύγετε
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply