“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μετατροπή συμβάσεων σε πλήρους ωραρίου | Εγγραφο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μετατροπή συμβάσεων σε πλήρους ωραρίου | Εγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προς τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Μετατροπή συμβάσεων

Εστάλη στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας από το ΥΠΑΙΘ η Εγκύκλιος με αρ. πρωτ: 141760/E1/12-09-2019 για την μετατροπή συμβάσεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που απασχολούνται στην παράλληλη στήριξη με μειωμένο ωράριο σε πλήρους ωραρίου.

Δείτε την Εγκύκλιο

Θέμα: Μετατροπή συμβάσεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που απασχολούνται στην παράλληλη στήριξη με μειωμένο ωράριο σε πλήρους ωραρίου στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020» (Κωδικός ΟΠΣ 5047057), για το διδακτικό έτος 2019-2020.

 Αναφορικά με τη μετατροπή συμβάσεων εργασίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020» (Κωδικός ΟΠΣ 5047057), για το διδακτικό έτος 2019-2020, από μειωμένου ωραρίου σε πλήρους σύμφωνα με την παρ. 2 του αρ. 46 του ν.4264/2014 (ΦΕΚ 118Α), σας γνωρίζουμε τα εξής:

  1. Οι Υπηρεσίες σας αποστέλλουν τα ονόματα εκπαιδευτικών για τους οποίους προτείνεται η μετατροπή συμβάσεων σε πλήρους ωραρίου.
  2. Η Υπηρεσία μας τροποποιεί την απόφαση πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ενημερώνει τις οικείες Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης για τις δικές τους περαιτέρω ενέργειες.

Η μετατροπή της σύμβασης αναπληρωτή εκπαιδευτικού δύναται να πραγματοποιηθεί μετά την τροποποίηση της Υπουργικής απόφασης πρόσληψης.

Ως εκ τούτου, θα πρέπει να αποστείλετε έως 16/09/2019 τις εισηγήσεις με τα ονόματα των εν λόγω εκπαιδευτικών, συμπληρώνοντας επιπρόσθετα και το επισυναπτόμενο αρχείο excel, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (t09pde1@minedu.gov.gr).

Επισημαίνεται ότι κατά τη διαμόρφωση της πρότασής σας λαμβάνονται υπόψη αποκλειστικά οι ανάγκες του οικείου προγράμματος.

Δείτε την Εγκύκλιο σε μορφή pdf

_______________________

Δείτε επίσης

Β Φάση προσλήψεων – Πίνακες ΑΣΕΠ – Τροπολογίες – Πιστώσεις ΕΠΑΛ | Ενημέρωση

ΕΣΑμεΑ: 90.743 οι μαθητές με αναπηρία – Το 7% με Παράλληλη Στήριξη

_______________________

Πριν φύγετε

Προσλήψεις Ειδικής και Γενικής Α/θμιας 2019-20 Α Φάση | Ονόματα

Προσλήψεις Ειδικής και Γενικής Β/θμιας 2019-20 | Ονόματα

Κατανομή πιστώσεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Κατανομή ΕΕΠ – ΕΒΠ 2019-20 στις 13 ΠΔΕ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση