Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μεταβατική περίοδο για Παιδαγωγική Επάρκεια ζητά ο ΣΕΕΠΕΑ Δυτ. Ελλάδας για Ψυχολόγους, Κοιν. Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθ/τές ΠΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μεταβατική περίοδο για Παιδαγωγική Επάρκεια ζητά ο ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδας για Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθεραπευτές ΠΕ – Επιστολή.

Επιστολή αναφορικά με την το θέμα της Παιδαγωγικής Επάρκειας ως τυπικό προσόν ένταξης στους Πίνακες ΑΣΕΠ απέστειλε ο ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδας στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Με την επιστολή του ο Σύλλογος ζητά να δοθεί μια μεταβατική περίοδος 4 χρόνων σε όλους τους υποψηφίους “Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθεραπευτές ΠΕ”, έτσι ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα .

Ακολουθεί η επιστολή
Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Email :  Seepea_dellad@yahoo.gr

Πάτρα 20.04.2022

Α.Π. :12

Προς: -Την Υπουργό ΥΠΑΙΘ κα. Ν. Κεραμέως – Την Υφυπουργό ΥΠΑΙΘ κα. Ζ. Μακρή -Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘ κ. Α. Κόπτση -Διεύθυνση ΕΑΕ, Προϊστάμενο κ. Χ. Παπαϊωάννου

Θέμα: Μεταβατική περίοδος για τους Ψυχολόγους , Κοινωνικούς Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθεραπευτές ΠΕ

Στις 19 Απριλίου ανακοινώθηκαν τα τυπικά προσόντα ένταξης για τα υποψήφια μέλη Ε.Ε.Π. με την προκήρυξη  2ΕΑ/2022 . Με έκπληξη διαβάσαμε ότι προστέθηκε  το τυπικό προσόν της παιδαγωγικής  επάρκειας στους Ψυχολόγους , Κοινωνικούς Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθεραπευτές ΠΕ όπου μέχρι και σήμερα δεν χρειαζόταν για την ένταξη τους στον κύριο πίνακα .

Το αποτέλεσμα είναι να  υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι ΠΕ που δουλεύουν πολλά χρόνια στον κύριο πίνακα ,  τώρα να βρεθούν στον επικουρικό πίνακα με τον φόβο να μην δουλέψουν .

Οι αλλαγές όλες πρέπει να γίνονται μετά από διάλογο και σίγουρα με μεταβατικές περιόδους ώστε όλοι να έχουν τον χρόνο να προσαρμοστούν  στα νέα δεδομένα. Αυτές οι ξαφνικές αλλαγές μόνο επιπλέον προβλήματα φέρνουν .

Ζητάμε να δοθεί μια μεταβατική περίοδος 4 χρόνων σε όλους τους συναδέλφους έτσι ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα .

 Δεν ζητάμε τίποτα παραπάνω από το δικαίωμα στην εργασία με ίσους όρους και ίσα δικαιώματα.

Δείτε σχετικά

ΠΟΣΕΕΠΕΑ για Παιδαγωγική Επάρκεια: Επιστολή στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ 

Προκηρύξεις 1ΕΑ-2ΕΑ/2022: Τα προσόντα ένταξης και διορισμού ΕΕΠ και ΕΒΠ 

Πως πληρώνω το παράβολο ΑΣΕΠ: Αναλυτικές οδηγίες και video 

Πως επικυρώνονται τίτλοι-πιστοποιητικά-βεβαιώσεις: Οδηγίες και κατευθύνσεις από το ΑΣΕΠ 

Πως κάνουμε εγγραφή στο ΟΠΣΥΔ ως νέοι χρήστες: Η διαδικασία βήμα-βήμα σε video και σε Εγχειρίδιο

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply