Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μέτρα για τη στέγαση εκπαιδευτικών προτείνει η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μέτρα για τη στέγαση εκπαιδευτικών προτείνει η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ) – Καταδικάζει την πολιτική της αδιαφορίας για τις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.

Μέτρα για τη στέγαση εκπαιδευτικών – ΠΕΚ

Σε ανακοίνωσή της η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ) αναφέρεται στο πρόβλημα στέγασης των εκπαιδευτικών προτείνοντας συγκεκριμένα μέτρα, όπως την αξιοποίηση κτιρίων του Δημοσίου, αυξημένα επιδόματα παραμεθορίων περιοχών, επίδομα ενοικίου κ.α.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

 Όταν η αδιαφορία των λίγων για τους πολλούς γίνεται δημόσια πολιτική…

Ο Υφυπουργός Παιδείας σε δήλωση του, αναφερόμενος στο ζήτημα της στέγασης των εκπαιδευτικών –ειδικά στις τουριστικές περιοχές- ανέφερε ότι τα προβλήματα αυτά καλό θα είναι να αντιμετωπίζονται από τις τοπικές κοινωνίες. Τόνισε δε με έμφαση ότι πρέπει να γίνει κατανοητό: 

«ότι το κράτος πατερούλης δεν μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα από την Αθήνα».

Oυσιαστικά η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιβεβαιώνει με τη δήλωση αυτή την πολιτική που εφαρμόζει απέναντι στο πρόβλημα της αστεγίας των εκπαιδευτικών.

Tην πολιτική της κυβέρνησης και στην εκπαίδευση απηχεί η ρήση του Σ. Πέτσα: «Όποιος δεν προσαρμόζεται, πεθαίνει».

Μεταβιβάζει το βάρος της ευθύνης της αντιμετώπισης του προβλήματος στην τοπική αυτοδιοίκηση και ουσιαστικά καλεί τους εκπαιδευτικούς να διαχειριστούν μόνοι τους το πρόβλημα αυτό χωρίς να αναλογίζεται τις δραματικές επιπτώσεις που έχει η κατάσταση αυτή της αστεγίας τόσο στις συνθήκες ζωής των εκπαιδευτικών όσο και στην εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Η αναφορά στο «κράτος πατερούλη»  σηματοδοτεί ουσιαστικά την επιτηδευμένη απαγκίστρωση της κεντρικής κυβέρνησης από την αρμοδιότητα και ευθύνη του πεδίου της δημόσιας εκπαίδευσης.

Η υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου αναδεικνύεται σε κυρίαρχο ζητούμενο, σε απόλυτη ανάγκη.

 Η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών

Καταδικάζει την πολιτική αυτή της αδιαφορίας για τις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών και ζητά να εφαρμοστούν τώρα τα μέτρα που ήδη έχει προτείνει για το κορυφαίο αυτό ζήτημα, ζήτημα αξιοπρέπειας και διαβίωσης με ανθρώπινους όρους.

  • Κτίρια που ανήκουν στο Δημόσιο θα μπορούσαν , σύμφωνα και με τις προτάσεις που έχουν γίνει εδώ και χρόνια και δεν αξιοποιήθηκαν, να ανακατασκευαστούν, να αναβαθμιστούν ενεργειακά και να παραχωρηθούν είτε στην τοπική Αυτοδιοίκηση είτε σε Φορέα που θα συσταθεί για τη διαχείριση του όλου προγράμματος. Χρηματοδότηση θα μπορούσε να υπάρξει από το Ταμείο Ανάκαμψης η άλλα ευρωπαϊκά προγράμματα.
  • Η παραμονή των εκπαιδευτικών σε τουριστικές και νησιωτικές αλλά και σε παραμεθόριες και ακριτικές περιοχές μπορεί και πρέπει να ενισχυθεί με κίνητρα όπως αυξημένα επιδόματα παραμεθορίων περιοχών
  • επίδομα ενοικίου για όσους διαμένουν μακριά από την μόνιμη κατοικία τους
  • επιδότηση εισιτηρίων για τις μετακινήσεις τους προς και από την μόνιμη κατοικία τους
  • εξασφάλιση ποιοτικών υπηρεσιών δωρεάν υγείας

 Ουσιαστική στήριξη στο πρόβλημα στέγασης των εκπαιδευτικών!

Σεβασμός στους εκπαιδευτικούς σημαίνει σεβασμός στους μαθητές και τις μαθήτριες!

 ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Δείτε επίσης

Συρίγος για στέγαση εκπαιδευτικών και φοιτητών-Τι είπε για τους Δήμους και το κράτος “πατερούλη” 

Νέο στεγαστικό επίδομα φοιτητών: Οι ανακοινώσεις της Υπουργού Παιδείας Ν. Κεραμέως 

Κεραμέως: Τι απάντησε για τη στέγαση αναπληρωτών, την αύξηση μισθών, το voucher σε νεοπροσληφθέντες 

Ισοδύναμο εισόδημα ακαδημαϊκού έτους 2022-23: Διαπίστωση του ποσού 

Αναρρωτική άδεια ειδικού σκοπού λόγω νόσησης με covid-19: 79η Εγκύκλιος ΥΠ.ΕΣ.

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση