Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μέτρα κορονοϊού 30.01 έως 08.02.2021-ΦΕΚ: Τι ισχύει στα επίπεδα Επιτήρησης και Αυξημένου Κινδύνου-Οι “κόκκινες” περιοχές

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μέτρα κορονοϊού 30.01 έως 08.02.2021-ΦΕΚ: Τι ισχύει στο επίπεδο Επιτήρησης και τι στο Αυξημένου Κινδύνου – Οι “κοκκινες” περιοχές-Τι ισχύει στις εκπαιδευτικές δομές.

Μέτρα κορονοϊού 30.01 έως 08.02.2021

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 341 – 29.01.2021 η υπ. αρίθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ.: 6877 ΚΥΑ — Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορονοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από το Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2021 και ώρα 6:00

Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας ανά πεδίο δραστηριότητας και επίπεδο επιδημιολογικής επιβάρυνσης

1. Προς τον σκοπό αντιμετώπισης της διασποράς του κορονοϊού COVID-19 θεσπίζονται έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας ανά πεδίο δραστηριότητας και επίπεδο επιδημιολογικής επιβάρυνσης (επιτήρησης και αυξημένου κινδύνου), σύμφωνα με την παρ. 1B.

1A. Στο επίπεδο αυξημένου κινδύνου εντάσσονται:

α) η Περιφέρεια Αττικής, πλην της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων,

β) η Περιφερειακή Ενότητα Λέσβου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου,

γ) η Περιφερειακή Ενότητα Μυκόνου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,

δ) ο Δήμος Πατρέων της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας,

ε) ο Δήμος Θήρας της Περιφερειακής Ενότητας Θήρας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου,

στ) ο Δήμος Εορδαίας της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας,

ζ) ο Δήμος Νέας Προποντίδας της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,

η) οι Δήμοι Θηβαίων και Τανάγρας της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας,

θ) ο Δήμος Χαλκιδέων της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και

ι) ο Δήμος Σπάρτης της Περιφερειακής Ενότητας Λακωνίας της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Στο επίπεδο επιτήρησης εντάσσονται οι λοιπές περιοχές της Επικράτειας

1B. Τα έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας ανά πεδίο δραστηριότητας και επίπεδο επιδημιολογικής επιβάρυνσης διαμορφώνονται ως εξής:…………………………ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Εκπαιδευτικές Δομές

Α. Επαναλειτουργία δια ζώσης των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας, από τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου.

Β. Στις περιοχές με αυξημένο επιδημιολογικό φορτίο, στις λεγόμενες «κόκκινες» περιοχές, τα Λύκεια θα λειτουργούν για την ώρα εξ αποστάσεως, με τηλεκπαίδευση, και όχι δια ζώσης. Τα Λύκεια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά και στις περιοχές αυτές.

Γ. Δια ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Δ. Όλες οι άλλες εκπαιδευτικές δομές (όπως Πανεπιστήμια, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, φροντιστήρια, κέντρα ξένων γλωσσών, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης) παραμένουν για την ώρα σε εξ αποστάσεως λειτουργία.

Ε. Αναστολή λειτουργίας για τις δομές καλλιτεχνικές εκπαίδευσης και δυνατότητα τηλε-εκπαίδευσης.

ΣΤ. Εξαιρετικώς επιτρέπεται η δια ζώσης εκπαίδευση των Δοκίμων Αστυφυλάκων και των Συνοριακών Φυλάκων Ορισμένου Χρόνου στη Σχολή Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς τηρουμένων των μέτρων προστασίας της υγείας και αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

____________________________

Μέτρα προστασίας στα σχολεία

– Η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους,

– τα διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών,

– οι σταθερές ομάδες μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες,

– η χρήση αντισηπτικών,

– οι σχολαστικοί καθαρισμοί,

– οι τακτικοί αερισμοί των χώρων,

– τα ειδικότερα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστηρίων πληροφορικής, χρήσης μουσικών οργάνων κ.ά.

– οι σχολικοί εορτασμοί με μέτρα,

– οι επισκέψεις / περίπατοι ανά τμήμα, κ.α.

Επιπλέον, θα πραγματοποιούνται δειγματοληπτικοί έλεγχοι από τον ΕΟΔΥ, όπως και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Για παράδειγμα μόλις αυτήν την εβδομάδα έγιναν δειγματοληπτικοί έλεγχοι στον Ασπρόπυργο, περιοχή με επιβαρυμένο επιδημιολογικό φορτίο, και δεν είχαμε ούτε ένα θετικό αποτέλεσμα.

Επίσης έχει δημιουργηθεί και λειτουργεί η ειδική πλατφόρμα edu.testing.gov.gr, μέσω της οποίας εκπαιδευτικοί και μαθητές άνω των 16 ετών μπορούν να αιτηθούν δωρεάν εξέταση για τον κορωνοϊό. Ενημερώνονται για το ραντεβού τους μέσω SMS για το πλησιέστερο από τα 386 σημεία ελέγχου σε όλη την Ελλάδα.

Είναι μέτρο καθαρά προληπτικής φύσης αναφορικά με την επιδημιολογική εικόνα στα σχολεία.

____________________________

Μετακίνηση εκπαιδευτικών

Μέχρι και 4 άτομα επιτρέπεται η μετακίνηση στο ίδιο ΙΧ ή Ταξί, με τη προσκόμιση σχετικής Βεβαίωσης Διευθυντή σχολείου, για τους εκπαιδευτικούς (και μαθητές) που κινούνται σε μη αστικές περιοχές.

____________________________

Για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) προβλέπονται τα παρακάτω

Ειδικές διατάξεις που Θέτουν περιορισμούς και μέτρα στη λειτουργία των Α.Ε.Ι. παραμένουν σε ισχύ. Η υπό στοιχεία 115744/Ζ1/4.9.2020 (Β’ 3707) κοινή υπουργική απόφαση παραμένει σε ισχύ μόνο στο μέτρο που δεν αντίκειται στην παρούσα. Κατά τη λειτουργία των υπηρεσιών των Α.Ε.Ι. εφαρμόζονται τα μέτρα που ισχύουν για τις δημόσιες υπηρεσίες και ιδιωτικές επιχειρήσεις (σημεία 2 και 3 του παρόντος).

Οι ρυθμίσεις που αφορούν στη διεξαγωγή εξετάσεων με φυσική παρουσία εφαρμόζονται σε κάθε είδους εξετάσεις που διενεργούνται εντός των εγκαταστάσεων των Α.Ε.Ι., ανεξαρτήτως εάν το Α.Ε.Ι. έχει την επιμέλεια διεξαγωγής τους. Οι ρυθμίσεις του παρόντος ισχύουν και για τα Κολλέγια, καθώς και για τις Δημόσιες Σχολές Εμπορικού Ναυτικού.

Μέτρα προστασίας

• Τηλε-εκπαίδευση

• Αναστολή κάθε είδους εκπαιδευτικής διαδικασίας με φυσική παρουσία, συμπεριλαμβανομένης της πρακτικής άσκησης φοιτητών, με εξαίρεση τη δυνατότητα διενέργειας κλινικών ασκήσεων φοιτητών του τελευταίου έτους των προγραμμάτων σπουδών α’ κύκλου Τμημάτων/Σχολών Επιστημών Υγείας των Α.Ε.Ι., κατόπιν απόφασης της Συγκλήτου του οικείου Α.Ε.Ι.. • Αναστολή διενέργειας εξετάσεων με φυσική παρουσία.

• Αναστολή λειτουργίας βιβλιοθηκών, αιθουσών κοινόχρηστων ηλεκτρονικών υπολογιστών, αναγνωστηρίων και αθλητικών εγκαταστάσεων των Α.Ε.Ι..

• Απαγόρευση ημερίδων, συνεδρίων και πάσης φύσεως εκδηλώσεων εντός των Α.Ε.Ι..

____________________________

Επίσης

Λειτουργούν και οι Βρεφικοί και Βρεφονηπιακοί Σταθμοί, Παιδικοί Σταθμοί.

____________________________

 Ταξί

Κατά τη μεταφορά με ταξί, επιτρέπονται πλέον 2 επιβαίνοντες, πλην του οδηγού.

 Δείτε σε μορφή pdf τα Μέτρα κορονοϊού-ΦΕΚ 30.01 έως 08.02.2021

Δείτε σχετικά

Οι κόκκινες περιοχές όπου θα παραμείνουν κλειστά τα Λύκεια και θα συνεχίσουν την Τηλεκπαίδευση
Ανακοινώσεις-σχολεία: Ανοιχτά Γυμνάσια-Λύκεια σε όλη τη χώρα-Οχι στα Λύκεια κόκκινων περιοχών (και η Αττική)
Εγκύκλιος επαναλειτουργίας Γυμνασίων-Λυκείων: Ενημέρωση γονέων-υπενθύμιση μέτρων covid τις 2 πρώτες ώρες
Task Force-Πλατφόρμα ελέγχου covid 19: Εγγραφο με οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας
ΠΟΥ-σχολεία και κορονοϊός: Πότε να κλείνουν;-Είναι εστίες μόλυνσης;-Κίνδυνοι για τους εκπαιδευτικούς;

Δείτε ακόμη

Αξιολόγηση σχολικών μονάδων | ΦΕΚ

Πριν φύγετε

Διαχείριση κρούσματος-πρωτόκολλο αναστολής λειτουργίας σχολείου | Νέες οδηγίες
Νέες οδηγίες ΕΟΔΥ για Δημοτικά για λοίμωξη από τον νέο κορονοϊό SARS–CoV-2 (COVID-19)
Μετακινήσεις σε σχολεία: Με sms και βεβαίωση μετακίνησης
Εξαερισμός εσωτερικών χώρων σχολείων: Ανοιγμα παραθύρων αιθουσών 5 λεπτά ανά 20λεπτο | Εγκύκλιος
Μέτρα πρόληψης από κορονοϊό στα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση