“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μη αποδοχή πρόσληψης 1.067 αναπληρωτών στη Δ Φάση από 6.323 προσλήψεις 

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μη αποδοχή πρόσληψης 1.067 αναπληρωτών στην Δ Φάση από τις 6.323 προσλήψεις: Ενημέρωση από τον Αιρετό του ΚΥΣΠΕ Βασίλη Παληγιάννη.

Μη αποδοχή πρόσληψης

Στο μεγάλο αριθμό αρνήσεων ανάληψης υπηρεσίας αναφέρεται σε σημείωμά του ο Αιρετός ΚΥΣΠΕ Βασίλης Παληγιάννης και θεωρεί πως αυτό πρέπει να προβληματίσει την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Συγκεκριμένα  επισημαίνει πως στη Δ΄ φάση από τις 6.323 προσλήψεις αναπληρωτών 1.067 (384 στην Π.Ε. και 683 στη Δ.Ε.) δεν αποδέχτηκαν την πρόσληψή τους.

Επίσης αναφέρεται σε εκπαιδευτικούς δύο ταχυτήτων λέγοντας πως είναι είναι χρέος της πολιτείας να αντιμετωπίσει ισότιμα τους αναπληρωτές με τους μόνιμους και όχι ως εκπαιδευτικούς Β΄ κατηγορίας.

Δείτε αναλυτικά το σημείωμα του Αιρετού

Αθήνα, 20/11/2019

1067 εκπαιδευτικοί στη Δ΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών δεν αποδέχτηκαν το διορισμό τους. Κίνητρα στους αναπληρωτές

Στη Δημόσια Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια έως σήμερα, έχουν προσληφθεί 32.846 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί. Αν σ’ αυτές προσθέσουμε και τις προσλήψεις ΕΕΠ/ΕΒΠ συνολικά οι προσλήψεις πλησιάζουν τις 40.000.

Σ’ όλες τις φάσεις πρόσληψης των αναπληρωτών παρατηρήθηκε άρνηση ανάληψης υπηρεσίας από εκατοντάδες εκπαιδευτικούς.

Στην Δ΄ φάση από τις 6.323 προσλήψεις αναπληρωτών 1.067 (384 στην Π.Ε. και 683 στη Δ.Ε.) δεν αποδέχτηκαν την πρόσληψή τους.

Ο μεγάλος αυτός αριθμός αρνήσεων ανάληψης υπηρεσίας πρέπει να προβληματίσει την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Στο δημόσιο σχολείο, έχουμε εκπαιδευτικούς δυο ταχυτήτων με διαφορετικά δικαιώματα αλλά με τις ίδιες υποχρεώσεις. Επομένως είναι χρέος της πολιτείας να αντιμετωπίσει ισότιμα τους αναπληρωτές με τους μόνιμους (άδειες, κλπ.) και όχι ως εκπαιδευτικούς Β΄ κατηγορίας.

  • Οι μισθοί των αναπληρωτών μας, μακριά από τις οικογένειές τους, δεν επαρκούν ούτε για την κάλυψη των στοιχειωδών αναγκών τους. Ειδικότερα αυτοί που προσλαμβάνονται σε τουριστικές περιοχές αντιμετωπίζουν έντονα και το πρόβλημα εύρεσης στέγης.
  • Η πολιτεία οφείλει να αναγνωρίσει την προσφορά όλων των εκπαιδευτικών και ιδιαίτερα των αναπληρωτών και να παρέχει σε αυτούς πρόσθετα οικονομικά κίνητρα, π.χ. επίδομα ενοικίου.
  • Οι αναπληρωτές μας προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στις πιο δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές της πατρίδας μας χωρίς πλέον ουσιαστικά κίνητρα ως προς την προϋπηρεσία τους. Δυστυχώς η προϋπηρεσία σήμερα ούτε καν προσμετράται στο σύνολό της για μόνιμο διορισμό. Το «γκρέμισμα» της ελπίδας για μόνιμο διορισμό με τη συγκέντρωση προϋπηρεσίας θεωρείται βασική αιτία της μη ανάληψης υπηρεσίας από εκατοντάδες αναπληρωτές.
  • Η προϋπηρεσία πρέπει να αποτελεί το βασικό προσόν μόνιμου διορισμού. Δεν είναι δυνατόν να θεωρούνται ικανοί να προσφέρουν επί σειρά ετών διδακτικό έργο αλλά όχι ικανοί να προσφέρουν το ίδιο έργο ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί.

 

Επομένως, λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει να αντιμετωπίσει τους αναπληρωτές ισότιμα με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς παρέχοντάς τους ταυτόχρονα κίνητρα για την πρόσληψή τους.

Η κυβέρνηση οφείλει να πιέσει το ΑΣΕΠ να προχωρήσει στην επίσπευση ολοκλήρωσης των διαδικασιών διορισμού των 4.500 εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή. Ταυτόχρονα να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες ίδρυσης οργανικών θέσεων στην Ειδική Αγωγή και να προχωρήσει άμεσα στην κατανομή των 4.500 διορισμών ανά βαθμίδα και ειδικότητα.

Να δρομολογήσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για μόνιμους διορισμούς στη Γενική Εκπαίδευση. Διορισμούς που θα καλύπτουν το σύνολο των αναγκών του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Το αίτημα για μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση δεν είναι απλά απαίτηση των καιρών είναι αναγκαιότητα.

Πάντα στη διάθεσή σας

Παληγιάννης Βασίλης

_______________________

Δείτε ακόμη

Προσωρινοί Πίνακες 3ΕΑ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Λάθη στον Πίνακα Πληροφορικών ΠΕ86 της Προκήρυξης 3ΕΑ/2019
Συνάντηση ΠΟΣΕΕΠΕΑ με ΑΣΕΠ: Τι συζητήθηκε
Ενημέρωση ΑΣΕΠ: Προκηρύξεις 1ΕΑ-2ΕΑ-3ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ – Χρονοδιαγράμματα
Πόσες είναι οι ΣΜΕΑΕ και τα Τμήματα Ενταξης: Αριθμοί μαθητών | Πίνακες

  ____________________

Προσλήψεις αναπληρωτών τριετίας στην Ειδική Αγωγή: Επίσημα στοιχεία Υπουργείου Παιδείας
Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ

  ____________________

Πριν φύγετε

 Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.
Ολες οι έως σήμερα προσλήψειςαναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Οδηγίες για Εφημερίες: Εγκύκλιος Υφυπουργού Παιδείας για αυστηρή τήρηση και ορθή εφαρμογή
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση