Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μήνυμα Νίκης Κεραμέως για έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2020-21 | Video

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μήνυμα Νίκης Κεραμέως για έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2020-21: Επιστρέφουμε λοιπόν στα θρανία, τηρώντας τα μέτρα, ακούγοντας τους δασκάλους και τους καθηγητές μας, ακολουθώντας τις οδηγίες των ειδικών.

Μήνυμα Νίκης Κεραμέως
Μήνυμα της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως, για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

“Καλή σχολική χρονιά σε όλες και σε όλους!

Μια νέα χρονιά ξεκινά γεμάτη όρεξη για μάθηση, ελπίδες, προσδοκίες, αλλά και με τις ιδιαιτερότητες μίας νέας κανονικότητας.

Οι προτεραιότητές μας είναι δύο: αφ’ ενός να συνεχίσουμε όσο πιο απρόσκοπτα γίνεται την απαραίτητη για όλους εκπαιδευτική διαδικασία, αφ’ ετέρου να προστατεύσουμε την πολύτιμη υγεία των μαθητών μας, των εκπαιδευτικών μας, των οικογενειών μας.

Τους περασμένους μήνες δοκιμαστήκαμε πολύ. Όμως προσαρμοστήκαμε, αλλάξαμε τις συνήθειές μας και βγήκαμε νικητές. Έτσι και τώρα, όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε και πάλι.

Επιστρέφουμε λοιπόν στα θρανία, τηρώντας τα μέτρα, ακούγοντας τους δασκάλους και τους καθηγητές μας, ακολουθώντας τις οδηγίες των ειδικών.

#ΜαθαίνουμεΑσφαλείς!”.

Δείτε το μήνυμα της Υπουργού Παιδείας&Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως, για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στο σχετικό video

Δείτε επίσης

Απόφαση για σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση 2020-21 | Η διαδικασία σε ΦΕΚ
Σχολεία και δομές σε αναστολή λειτουργίας λόγω κορονοϊού: Πλατφόρμα πληροφόρησης από ΥΠΑΙΘ
Αρμοδιότητα αναστολής λειτουργίας σχολικών μονάδων λόγω κορονοϊού | Επείγον έγγραφο ΥΠ.ΕΣ
Επιγραμματικές οδηγίες διαχείρισης: Υπεύθυνος COVID-19-κρούσμα μαθητή, εκπ/κού-test αρνητικό ή θετικό-2 & 3 κρούσματα-στενές επαφές
Πρωτόκολλο Αναστολής Λειτουργίας Σχολείων
Αναστολή λειτουργίας τμήματος ή σχολείου: Ποια η διαδικασία-Θέσπιση Ομάδας Κρούσης

Πριν φύγετε

Λειτουργία εκπαιδευτικών μονάδων Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΑΕ-ΣΔΕ-ΙΕΚ-ΚΔΒΜ-ΓΑΚ-Βιβ/θκών-Φροντ/ρίων-ΚΞΓ | ΦΕΚ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση