Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μιχαηλίδου στη Βουλή: Εντός εβδομάδας η πλατφόρμα για αναφορές περιστατικών σχολικής βίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μιχαηλίδου στη Βουλή: Εντός εβδομάδας η λειτουργία της πλατφόρμας για αναφορές περιστατικών σχολικής βίας, ανακοίνωσε η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κατά τη διάρκεια συζήτησης Επίκαιρης Ερώτησης στη Βουλή.

Μιχαηλίδου στη Βουλή

Μέσα στην εβδομάδα θα λειτουργήσει η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και των φαινομένων σχολικού εκφοβισμού, η οποία θα δέχεται επώνυμες καταγγελίες από μαθητές, γονείς και κηδεμόνες, ανακοίνωσε η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Δόμνα Μιχαηλίδου, κατά τη διάρκεια της σημερινής συζήτησης Επίκαιρης Ερώτησης στη Βουλή, στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου της Βουλευτή  Α΄ Θεσσαλονίκης της Κ.Ο. “ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ” κας Ουρανίας (Ράνιας) Θρασκιά  προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με θέμα: “Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία”.

Χαρακτηριστικά η κα Μιχαηλίδου είπε:

“Eίναι θέμα ημερών να βγει και η πλατφόρμα των αναφορών για το κομμάτι της ενδοσχολικής βίας. Η πλατφόρμα αυτή από μόνη της, το να κάνεις αναφορές, είναι μία λύση στο ότι σπάει τη σιωπή και είναι μία επικουρική και αυτή υπηρεσία, η οποία θα προσφέρεται από πλευράς Υπουργείου, αλλά από μόνη της δεν είναι μια λύση ή πανάκεια. Η πλατφόρμα όμως αυτή θα έχει και υλικό για παιδιά και γονείς.

Οπότε είναι σημαντικό από ειδικούς και από εξειδικευμένους επιστήμονες το ότι θα στηθεί η πληροφορία, είτε σε μορφή pdf που μπορεί να κατεβάσει κάποιος είτε σε μορφή εκ των υστέρων βίντεο, έτσι ώστε να μπορεί ο γονιός να επιμορφώνεται, να βλέπει, να διαβάζει, να ακούει τι έχουν να πουν οι ειδικοί πάνω σε αυτό, έτσι ώστε να μην είναι σίγουρα μεγάλη η απόκλιση μεταξύ της πληροφορίας που δίνεται από τον εκπαιδευτικό και της πληροφορίας που, λόγω διαφορετικών ερεθισμάτων, μπορεί να παίρνει το παιδί στο σπίτι”.

Δείτε

Επιτροπή για τη σχολική βία: Συγκροτήθηκε για την αξιολόγηση και εκπόνηση πρωτοκόλλων χειρισμού περιστατικών 

Ι.Τ.Υ.Ε. Διόφαντος

Υπεύθυνο λειτουργίας της εν λόγω ψηφιακής πλατφόρμας για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και των φαινομένων σχολικού εκφοβισμού θα είναι το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) “Διόφαντος”.

Η υποβολή αναφορών στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα δεν εξαρτάται από άλλους όρους και προϋποθέσεις, είναι δε προαιρετική και παράλληλη με τη δυνατότητα υποβολής αναφορών, προφορικών ή γραπτών, απευθείας στον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο κάθε σχολικής μονάδας και Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.) και θα είναι προσβάσιμη από τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ).

Και υποστηρικτικό υλικό στην πλατφόρμα

Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και των φαινομένων σχολικού εκφοβισμού, θα εμπεριέχεται προς χρήση και σχετικό υποστηρικτικό υλικό.

Τι έχει πει η κα Μιχαηλίδου για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας

Στο παρελθόν η Υφυπουργός ΠΑΙΘΑ κα Δόμνα Μιχαηλίδου είχε αναφέρει πως για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας το Υπουργείο Παιδείας έχει παρατηρήσει τι έχουν κάνει οι πιο προηγμένες χώρες και έχει εφαρμόσει αυτά τα μοντέλα, όπως – Μαθήματα ενσυναίσθησης, όπως στη Δανία – Αύξηση στις προσλήψεις κοινωνικών λειτουργών και ψυχολόγων στα σχολεία, όπως στη Γαλλία – Επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών όπως στη Σουηδία – Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Σχολικός επιστάτης στα σχολεία για την περιφρούρηση μαθητών ζητείται με Ερώτηση στη Βουλή για αντιμετώπιση της σχολικής βίας 

Στη Βουλή οι εκπαιδευτικές επισκέψεις μαθητών σχετικά με τη διαδικασία ελέγχου των τουριστικών λεωφορείων

Ειδικό Νηπιαγωγείο Λαυρίου: Ερώτηση στη Βουλή για τις συνθήκες λειτουργίας 

Κλήση για διάλογο για την Παιδεία του Υπουργού Κ. Πιερρακάκη, στην ΕΜΥ της Βουλής, από το ΠΑΣΟΚ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply