Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μηδέν οργανικές στα Ειδικά Δημοτικά: Διαμαρτυρία κλάδων Πληροφορικής, Αγγλικής γλώσσας, Θεατρολόγων και Καλλιτεχνικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μηδέν οργανικές στα Ειδικά Δημοτικά: Διαμαρτυρία κλάδων Πληροφορικής, Αγγλικής γλώσσας, Θεατρολόγων και Καλλιτεχνικών – Οι εκπαιδευτικοί υπηρετούν σε αυτά αποκλειστικά ως αναπληρωτές.

Στόχος της ακόλουθης επιστολής εκπαιδευτικών κλάδων Πληροφορικής, Αγγλικής γλώσσας,  Θεατρολόγων και Καλλιτεχνικών είναι η ανάδειξη της αδικίας, όπως αναφέρουν, που υφίστανται οι κλάδοι αυτοί για τους οποίους στα Ειδικά Δημοτικά σχολεία της χώρας ποτέ δεν υπήρξε οργανική θέση.

Ακολουθεί η επιστολή.

0% Οργανικές στα ειδικά δημοτικά

Τα Ειδικά Δημοτικά Σχολεία της χώρας στελεχώνονται από Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό. Στο Εκπαιδευτικό Προσωπικό των ειδικών δημοτικών ανήκουν και οι πληροφορικοί, οι αγγλικής γλώσσας, οι θεατρολόγοι και οι καλλιτεχνικών. Για όλα τα Ειδικά Δημοτικά έχουν συσταθεί οργανικές θέσεις από την ίδρυσή τους, ποτέ όμως μέχρι σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί η σύσταση οργανικών θέσεων για  τους προαναφερθέντες κλάδους του εκπαιδευτικού προσωπικού .

Στόχος λοιπόν της παρούσας επιστολής είναι να αναδείξει την αδικία που υφίστανται οι κλάδοι που αναφέρθηκαν παραπάνω δηλαδή οι πληροφορικοί, οι αγγλικής γλώσσας, οι θεατρολόγοι και οι καλλιτεχνικών.

Εργαζόμαστε στα ειδικά δημοτικά της χώρας κάθε χρόνο εκπαιδευτικοί για τους οποίους ποτέ δεν υπήρξε οργανική θέση.

Ανακεφαλαιώνοντας τα δεδομένα:

Δεν υπάρχει καμία οργανική θέση, σε κανένα από τα ειδικά δημοτικά σχολεία της χώρας, για συγκεκριμένους κλάδους της εκπαίδευσης και προσλαμβάνονται αποκλειστικά αναπληρωτές εκπαιδευτικοί. Δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία σύσταση οργανικών θέσεων για τα ειδικά δημοτικά σχολεία για τις προαναφερθείσες ειδικότητες. Ούτε στους πρόσφατους διορισμούς που πραγματοποιήθηκαν πριν 2 χρόνια στην ειδική αγωγή.

Αξιολογήστε τα δεδομένα και παρακαλώ προχωρήστε  στις ενέργειες που απαιτούνται ώστε να επιλυθεί το σημαντικό αυτό πρόβλημα της έλλειψης οργανικών θέσεων. Η σύστασή τους στα ειδικά δημοτικά σχολεία είναι απαραίτητη και αναγκαία τόσο για τους μαθητές που φοιτούν όσο και για το εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε αυτά αποκλειστικά ως αναπληρωτές.

Παρακαλούμε αναλάβετε την πολιτική πρωτοβουλία, ώστε να μην παρατηρηθεί για ακόμα μια φορά ο μηδενικός αριθμός διορισμών των κλάδων που προαναφέρθηκαν στα ειδικά δημοτικά σχολεία της χώρας μας.

Δείτε επίσης

Διορισμοί-εκπαιδευτικοί ΠΕ06: Αποκατάσταση της άνισης μεταχείρισης-Επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας 

Kοινωνικές παροχές προς εκπαιδευτικούς: Φάκελο προτάσεων κατέθεσε ο ΣΑΚΕΑ στο Υπ. Παιδείας 

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής 2022 | Πίνακες 

Ενημέρωση κορονοϊού: Τι θα γίνει με τα τεστ-τις μάσκες-Τι ειπώθηκε για την ηπατίτιδα και τα εμβόλια

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση