Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μίνι Pisa-εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για μαθητές Στ’ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μίνι Pisa-εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για μαθητές Στ’ Δημοτικού και της Γ’ Γυμνασίου για την αποτίμηση της εκπαιδευτικής διδασκαλίας-Η διαδικασία.

Μίνι Pisa-εξετάσεις

Την άνοιξη θα ξεκινήσουν για τους μαθητές της Στ’ Δημοτικού και της Γ’ Γυμνασίου οι εξετάσεις για την αποτίμηση της εκπαιδευτικής διδασκαλίας, εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα, μια “μίνι Pisa”, όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του “Βήματος”.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) δεν έχει καταλήξει ακόμη ούτε στη μέθοδο ούτε στη διαδικασία με την οποία θα γίνουν οι εξετάσεις, αλλά αναμένεται να καθοριστεί το αμέσως προσεχές διάστημα.

Ετσι αυτή τη στιγμή

οι συγκεκριμένες εξετάσεις αναμένεται να επιβεβαιώσουν τα συμπεράσματα των εκθέσεων Pisa του ΟΟΣΑ (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης), με την αξιοποίηση βέβαια των ίδιων δεικτών που χρησιμοποιεί ο Οργανισμός.

Οι μαθητές της Στ΄ Δημοτικού και της Γ΄ Γυμνασίου

σε τυχαίο δείγμα σχολείων θα υποβληθούν σε διαγνωστικά τεστ στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά και οι εξετάσεις θα διενεργηθούν πανελλαδικά.

Τα τεστ θα είναι ανώνυμα και δεν θα θα προσμετρώνται στη βαθμολογία κάθε μαθητή για το απολυτήριό του.

Θα χρησιμοποιηθούν πολλαπλές ερωτήσεις

κατά πάσα πιθανότητα και κατά το ΥΠΑΙΘ η αξιολόγηση θα εξασφαλίζει έγκυρο και αξιόπιστο αποτέλεσμα περιλαμβάνοντας την κριτική σκέψη και τη συνθετική και δημιουργική ικανότητα των μαθητών.

Τα στοιχεία που καλείται να επιβεβαιώσει το Υπουργείο Παιδείας είναι εκείνα που καταγράφει ανά τριετία από το 2000 ο ΟΟΣΑ .

Στην τελευταία έκθεση της εκπαιδευτικής έρευνας Pisa

του Οργανισμού οι Ελληνες μαθητές και μαθήτριες ανάμεσα στις 78 χώρες που συμμετείχαν κατετάγησαν 42οι στην κατανόηση κειμένου, 44οι στα Μαθηματικά και 44οι στις φυσικές επιστήμες.

tovima.gr

Δείτε επίσης

Συνεργασία ελληνικών και βρετανικών ΑΕΙ στη μετά-Brexit εποχή: Συνάντηση Κεραμέως με τον Βρετανό Υπ. Παιδείας N. Zahawi
Αγγλικά στο νηπιαγωγείο-επιμόρφωση: 3η περίοδος-αιτήσεις Συντονιστών ΕΕ- εκπαιδευτικών ΠΕ06-ΠΕ60
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων: 3η περίοδος-Αιτήσεις από 5 έως 19.11
Αυτοτραυματική συμπεριφορά-Eπιμορφωτικό σεμινάριο του Συντονιστή ΕΑΕΕ Κ. Ντίνα
Ημερίδες ειδικής αγωγής ΙΕΠ: Οδηγίες εγγραφής και σύνδεσης
Ερευνα ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ: Το “μετέωρο βήμα” της επαγγελματικής αποκατάστασης των Ελλήνων φοιτητών
Διαθέσιμο στους ενδιαφερόμενους το σεμινάριο ΠΔΕ Αττικής και Ημέρες Erasmus 2021
Δήλωση edupass: 6 ερωτήσεις και απαντήσεις-Ποιοι-πότε και πως την υποβάλλουν

Πριν φύγετε

Μήνυση εκπαιδευτικού για βιασμό, κατά του Προϊσταμένου της στη Λάρισα-Ενημερώθηκε το ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση