Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μητρώο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών: Eναρξη εφαρμογής του Κανονισμού Διαχείρισης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μητρώο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών: Eναρξη εφαρμογής του Κανονισμού Διαχείρισης-Το ΙΕΠ καλεί την εκπαιδευτική κοινότητα να συμμετάσχει.

Μητρώο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΙΕΠ

Έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού Διαχείρισης του Μητρώου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), με σταθερό προσανατολισμό στη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και τη στήριξη του εκπαιδευτικού έργου, ανακοινώνει την έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού Διαχείρισης του Μητρώου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΚΔΜΕΕ).

Ο Κανονισμός, που συντάχθηκε βάσει του άρθρου 71 του ν. 5128/2024, θεμελιώνει ένα σύγχρονο και διαφανές πλαίσιο για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Με έμφαση στη διαρκή επαγγελματική ανάπτυξη, την ανοιχτή πρόσβαση και την ποιοτική αναβάθμιση, το ΙΕΠ επενδύει ουσιαστικά στη δημιουργία ενός δυναμικού, αξιοκρατικού και καινοτόμου συστήματος επιμόρφωσης.

Στο επίκεντρο της νέας πολιτικής βρίσκεται:

  • Η ανίχνευση και κάλυψη πραγματικών εκπαιδευτικών αναγκών,
  • Η ενίσχυση σύγχρονων δεξιοτήτων για την τάξη του αύριο,
  • Η προώθηση πρακτικών που ενδυναμώνουν τον ρόλο του/της εκπαιδευτικού ως φορέα αλλαγής, καινοτομίας και συμπερίληψης.

Παράλληλα, η συστηματική αξιολόγηση των επιμορφωτών και των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Μητρώου Επιμόρφωσης καθώς και των διαδικασιών διαχείρισης από το ΙΕΠ διασφαλίζει τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας, με στόχο η επιμόρφωση να αγγίζει ουσιαστικά την καθημερινότητα των σχολείων, προς όφελος των μαθητών/τριών και της κοινωνίας.

Με τον Κανονισμό διαμορφώνεται ένα σύγχρονο πλαίσιο:

  • Διαρκούς επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών,
  • Διαφάνειας και αξιοκρατίας στη διαδικασία επιλογής και αξιολόγησης επιμορφωτών,
  • Ανοιχτής ψηφιακής πρόσβασης σε επιμορφωτικές δράσεις και διαχείρισης συμμετοχών,
  • Ποιοτικής αναβάθμισης των επιμορφωτικών προγραμμάτων με βάση πραγματικές ανάγκες.

Καλούμε την εκπαιδευτική κοινότητα να μελετήσει τον Κανονισμό και, από κοινού, να συνδιαμορφώσουμε το επιμορφωτικό πλαίσιο που στοχεύει στη συνεχιζόμενη ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, βασισμένο στις πραγματικές τους ανάγκες.

Δείτε επίσης

Εθνικό Μητρώο Αναγνωρισμένων Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης της αλλοδαπής από τον ΔΟΑΤΑΠ 

Ανάγνωση λογοτεχνικών έργων στο Δημοτικό 2024-25: Εγκύκλιος με κατευθύνσεις και προτάσεις 

Σε λειτουργία το eVivlio: 20 λογοτεχνικά βιβλία-12 καλλιτέχνες αποδίδουν ήρωες της Οδύσσειας

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply