Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μητρώο Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών: Προσωρινός Πίνακας υποψηφίων-Προθεσμία ενστάσεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μητρώο Εισαγωγικής Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών-Προσωρινός Πίνακας υποψηφίων-Ενστάσεις από την Τετάρτη, 16.02.2022 και ώρα 13:00, έως και την Δευτέρα 21.02.2022 και ώρα 13:00.

Μητρώο Εισαγωγικής Επιμόρφωσης

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. πρωτ. 10/19-01-2022 και 11/02-02-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Εξέτασης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή στο Ανοικτό Μητρώο Εμπειρογνωμόνων (Επιμορφωτών Β΄) που αφορά υπ’ αρ. πρωτ. 3093/02-04-2021 Πρόσκληση

Το ΙΕΠ προέβη στην αξιολόγηση και μοριοδότηση

των βαθμολογούμενων κριτηρίων των υποψηφίων, για εγγραφή στο Ανοικτό Μητρώο Εμπειρογνωμόνων (Επιμορφωτών Β΄), που αφορά στην Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, στο πλαίσιο της Πράξης “Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών” σύμφωνα με τα κριτήρια της Πρόσκλησης και συνέταξε Προσωρινό Πίνακα Κατάταξης των υποψηφίων, με τη μοριοδότηση ανά υποψήφιο.

Υποβολή ενστάσεων

Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην παρακάτω διεύθυνση: info@iep.edu.grαπό την Τετάρτη, 16.02.2022 και ώρα 13:00, έως και την Δευτέρα 21.02.2022 και ώρα 13:00.

Δείτε τον Πίνακα ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Σύστημα πιστοποίησης Συμβούλων Σταδιοδρομίας/Επαγγελματικού Προσανατολισμού | ΦΕΚ 

Αδεια ανατροφής μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει και για τους νεοδιόριστους 

Πως αναπληρώνεται νοσήσας από covid εκπαιδευτικός από αναπληρωτή με τρίμηνη σύμβαση covid 

Ακύρωση εγκυκλίου αδειών ανατροφής νεοδιόριστων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ | Εγγραφο 

Αδειες μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Αδειες άνευ αποδοχών-νεοδιόριστοι: Δίδονται όπως και στους λοιπούς εκπαιδευτικούς-Όχι πάνω από 5 έτη

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply