Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μητσοτάκης: Πολύ σημαντικά τα self-test για το άνοιγμα των Λυκείων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μητσοτάκης: Πολύ σημαντικά τα self-test για το άνοιγμα των Λυκείων-Για να μπορούν οι μαθητές να δίνουν μια βεβαίωση στο σχολείο ότι πράγματι είναι αρνητικοί για να μπορούν να επιστρέψουν στις τάξεις τους.

Πολύ σημαντικά τα self-test για το άνοιγμα των Λυκείων

Στην εν εξελίξει συζήτηση στη Βουλή για την πανδημία του κορονοϊού και τις επιπτώσεις της στην οικονομία, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στα οικιακά τεστ (self-test) και στη σύνδεσή τους με το άνοιγμα των Λυκείων της χώρας.

Συγκεκριμένα είπε ο Πρωθυπουργός

“Τα self-test είναι ένα πολύ σημαντικό επικουρικό εργαλείο για να μπορέσουμε να επανέλθουμε σε συνθήκες κανονικότητας.

Παραδείγματος χάρη

είναι πάρα πολύ σημαντικό για να μπορέσουμε να ξανανοίξουμε τα σχολεία μας, να έχουμε δώσει τη δυνατότητα σε όλους τους μαθητές του Λυκείου κατ αρχάς, να έχουν κάνει 24, 48 ώρες πριν ανοίξουν τα σχολεία ένα self-test για να μπορούν να δίνουν μια βεβαίωση στο σχολείο ότι πράγματι είναι αρνητικοί για να μπορούν να επιστρέψουν στις τάξεις τους.

Αυτό είναι καλό για όλους μας, ότι τα self-test είναι σημαντικά, δεν υποκαθιστούν όμως ούτε τα τεστ pcr, ούτε τα οργανωμένα τεστ αντιγόνων τα οποία θα συνεχίσουν με ακόμη μεγαλύτερη ένταση.

Είναι πάρα πολύ σημαντικό όμως

να μπορούμε να ξέρουμε αν έχουμε στα σπίτια μας ή δεν έχουμε τον κορονοϊό. Και φυσικά αν είμαστε θετικοί έχουμε μια υποχρέωση αυτό να το δηλώνουμε και να κάνουμε τεστ επανεπιβεβαίωσης.

Θέλω να τονίσω πως

είμαστε η 1η χώρα η οποία προχωρά στη μαζική προμήθεια self-test και στην οργανωμένη διάθεση σε ολόκληρο τον ελληνικό πληθυσμό”.

Η συζήτηση στη Βουλή για την πανδημία του κορονοϊού

διεξάγεται κατόπιν αιτήματος για τη διεξαγωγή προ ημερησίας διατάξεως συζήτησης εκ μέρους της επικεφαλής του ΚΙΝΑΛ κας Φώφης Γεννηματά.

Η διαδικασία άνοιξε με την Πρωτολογία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Δείτε επίσης

Επίσκεψη Μητσοτάκη στο ΕΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου: Mε αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού | Video
Ακης Σκέρτσος: Πρώτα τα Λύκεια θα ανοίξουν-Η χρησιμότητα των self test είναι η επαναληπτικότητα τους
Ελλάδα 2.0: Εθνικό Σχέδιο Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης-Παιδεία
Διευκρινίσεις εμβολιασμού εκπαιδευτικών με αδιάθετες δόσεις εμβολίων σε Εμβολιαστικά Κέντρα
Οδηγός διαχείρισης περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply