Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μητσοτάκης-self test: 613 θετικά τεστ μαθητών και καθηγητών-Το μέτρο θα επεκταθεί πολύ σύντομα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μητσοτάκης-self test: 613 θετικά τεστ μαθητών και καθηγητών-“Έμειναν σήμερα στο σπίτι τους, δεν εξέθεσαν τους συμμαθητές τους και τους συναδέλφους τους σε κίνδυνο μετάδοσης του ιού”.

Μητσοτάκης-self test

“Εντοπίσαμε 613 μαθητές και καθηγητές -ως επί το πλείστον- ασυμπτωματικούς, οι οποίοι βρέθηκαν θετικοί στο self-test” – “Έμειναν σήμερα στο σπίτι τους, δεν εξέθεσαν τους συμμαθητές τους και τους συναδέλφους τους σε κίνδυνο μετάδοσης του ιού”.

Tόνισε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στα πλαίσια της καθιερωμένης σύσκεψης για την πορεία της πανδημίας κορονοϊού, αναφερόμενος στα αυτοδιαγνωστικά τεστ (self test), με βάση τα οποία επαναλειτούργησαν δια ζώσης μετά από 5 μήνες τα Λύκεια της χώρας, σήμερα Δευτέρα 12 Απριλίου 2021.

O Πρωθυπουργός προσέθεσε δε,  πως το ξεκίνημα των self-test απεδείχθη ιδιαίτερα επιτυχημένο και πως τα στοιχεία αυτά δικαιώνουν την επιλογή να επαναλειτουργήσουν με προσοχή και το λιανεμπόριο και η εκπαίδευση.

Δείτε ολόκληρη την αναφορά του Πρωθυπουργού για τα self tests
Μητσοτάκης-self test

“Πριν ξεκινήσουμε την παρουσίαση, επιτρέψτε μου να κάνω μια σύντομη τοποθέτηση που αφορά το ζήτημα των self-test. Θεωρώ ότι το ξεκίνημα των self-test απεδείχθη ιδιαίτερα επιτυχημένο και πιστεύω ότι αξίζουν συγχαρητήρια στους μαθητές, πρώτα και πάνω απ’ όλα, στους εκπαιδευτικούς, στις οικογένειες των μαθητών που στήριξαν αυτή την τολμηρή πρωτοβουλία της πολιτείας.

Έδειξαν ότι, όταν η κυβέρνηση εμπιστεύεται τον πολίτη, εκείνος ανταποκρίνεται με υπευθυνότητα. Πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό το γεγονός ότι εντοπίσαμε 613 μαθητές και καθηγητές -ως επί το πλείστον- ασυμπτωματικούς, οι οποίοι βρέθηκαν θετικοί στο self-test.

Έμειναν σήμερα στο σπίτι τους, δεν εξέθεσαν τους συμμαθητές τους και τους συναδέλφους τους σε κίνδυνο μετάδοσης του ιού.

Και αυτή είναι η μεγάλη χρησιμότητα αυτού του νέου εργαλείου ανίχνευσης του ιού

το οποίο έχουμε πια στη διάθεσή μας και γι’ αυτό και το μέτρο αυτό θα επεκταθεί πολύ σύντομα, στο τέλος αυτής της εβδομάδος, στους εργαζόμενους στο λιανεμπόριο, στις μεταφορές, σε εργαζόμενους οι οποίοι μεταφέρουν φαγητό.

Και, επίσης, να επισημάνω και το γεγονός ότι

στο δεύτερο διαγωνισμό για την προμήθεια 10 εκατομμυρίων επιπλέον self-test συμμετέχουν πολλές περισσότερες εταιρείες απ’ όσες συμμετείχαν στον πρώτο διαγωνισμό. Άρα, εκτιμώ ότι και το κόστος της σχετικής προμήθειας θα είναι χαμηλότερο.

Και, πιστεύω,

ότι τα στοιχεία αυτά δικαιώνουν την επιλογή μας να επαναλειτουργήσουν με προσοχή και το λιανεμπόριο και η εκπαίδευση.

Έτσι πρέπει να συνεχίσουμε,

με πολύ μεγάλη προσοχή και να αξιοποιήσουμε και αυτό το πρόσθετο εργαλείο, ώστε να μπορέσουμε να εντοπίζουμε περιπτώσεις συμπολιτών μας οι οποίοι είναι θετικοί στον ιό και τους οποίους δεν μπορούμε εκ των πραγμάτων πάντα να εντοπίζουμε μέσα από τα οργανωμένα τεστ που κάνει η πολιτεία, τα οποία -θέλω να επαναλάβω- και θα συνεχιστούν και θα εντατικοποιηθούν ακόμα περισσότερο.

Tα self-test δεν είναι υποκατάστατο για τα μοριακά τεστ και για τα rapid test τα οποία δρομολογεί οργανωμένα η πολιτεία.

Eίναι ένα πρόσθετο εργαλείο το οποίο έχουμε στη διάθεση μας και το οποίο σε επίπεδο πληθυσμού μπορεί να μας δώσει ένα σημαντικό πρόσθετο όπλο για να μπορέσουμε να περιορίσουμε τη διασπορά του ιού”.

Δείτε επίσης

Ανοιξαν τα Λύκεια με βεβαιώσεις αρνητικού τεστ-Πάνω από 500 τα θετικά-Επίσκεψη Κεραμέως σε Λύκεια
Σχολεία-self test: Ανοιξε η πλατφόρμα-Εντυπα δήλωσης και Σχολικής Κάρτας-Η διαδικασία βήμα-βήμα | Video
Ενημέρωση για υποχρεωτικό self test σε μαθητές, εκπ/κούς, ΕΕΠ-ΕΒΠ, λοιπό προσωπικό | Εγκύκλιος
Self test-Αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης: Η Κοινή Υπουργική Απόφαση με όλες τις λεπτομέρειες της διαδικασίας

Δείτε ακόμη

15 ερωτήσεις και απαντήσεις για τη δια ζώσης επαναλειτουργία των Λυκείων και το self-testing
Πως κάνουμε το self test βήμα-βήμα: Video με οδηγίες χρήσης
Δήλωση self test για σχολικό προσωπικό: Video με αναλυτικές οδηγίες βήμα-βήμα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση