Τρίτη, 11 Μαΐου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μητσοτάκης για σχολεία: Προτεραιότητα Γυμνάσια & Λύκεια-Οι άλλες δραστηριότητες μπορούν να περιμένουν

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μητσοτάκης για σχολεία: Προτεραιότητα τα Γυμνάσια και Λύκεια-Οι άλλες δραστηριότητες μπορούν να περιμένουν-Ομιλία στη Βουλή κατά τη συζήτηση νομοσχεδίου.

Μητσοτάκης για σχολεία

“Προτεραιότητά μας είναι το άνοιγμα Γυμνασίων και Λυκείων, άλλες δραστηριότητες μπορεί να περιμένουν για να επανεκκινήσουν” ανέφερε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στη συζήτηση του νομοσχεδίου “Καθορισμός του εύρους της αιγιαλίτιδας ζώνης στη θαλάσσια περιοχή του Ιονίου και των Ιονίων Νήσων μέχρι το Ακρωτήριο Ταίναρο της Πελοποννήσου”.

Η παραπάνω αναφορά έγινε στα πλαίσια γενικότερης τοποθέτησης του Πρωθυπουργού για τη διαχείριση της πανδημίας κορονοϊού και στο άνοιγμα άλλων τομέων της αγοράς, όπως τα χιονοδρομικά και η εστίαση.

Για τις αποφάσεις της Κυβέρνησης αναφορικά με την αντιμετώπιση της πανδημίας είπε πως:
  • Εφαρμόζεται το κυλιόμενο σχέδιο όπου οι 7 προηγούμενες επιδημιολογικά ημέρες θα καθορίζουν τις αποφάσεις της κυβέρνησης.
  • Θα ανοίξει σύντομα η πλατφόρμα για την ηλικία από 80-84 χρόνια, χωρίς ουρές και ταλαιπωρία.
  • Από σήμερα προστίθενται 65 κέντρα υγείας και πολλά νέα σημεία εμβολιασμού και από Φεβρουάριο 4 νέα μεγάλα κέντρα εμβολιασμού.

_______________________

Για την επαναλειτουργία των Γυμνασίων και Λυκείων

ο κος Σύψας,  Καθηγητής Λοιμωξιολογίας και μέλος της επιτροπής των ειδικών για τον κορονοϊό, δήλωσε στο χθεσινό κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1 πως αποτελεί προτεραιότητα, αλλά όλα θα συνεκτιμηθούν την Πέμπτη και Παρασκευή όταν οι επιδημιολόγοι θα αποστείλουν τα τελευταία στοιχεία για τον κορονοϊό στην Επιτροπή των ειδικών.

Μιλώντας επίσης

στο newsit.gr ο κος Καθηγητής θεωρεί πως η βασική πηγή της διασποράς στα σχολεία είναι οι εκπαιδευτικοί που χρησιμοποιούν για την μεταφορά τους στα σχολεία τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (Μ.Μ.Μ.).

Επίσης θεωρεί πως

η συμμετοχή των μαθητών/τριών στη μετάδοση του κορονοϊού είναι μηδαμινή και χαμηλής επικινδυνότητας σε σχέση με αυτή των εκπαιδευτικών.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Λειτουργία εκπαιδευτικών μονάδων: Παράταση ισχύος και τροποποίηση απόφασης | ΦΕΚ
Διαχείριση κρούσματος-πρωτόκολλο αναστολής λειτουργίας σχολείου | Νέες οδηγίες
Νέες οδηγίες ΕΟΔΥ για Δημοτικά για λοίμωξη από τον νέο κορονοϊό SARS–CoV-2 (COVID-19)
Μετακινήσεις σε σχολεία: Με sms και βεβαίωση μετακίνησης
Εξαερισμός εσωτερικών χώρων σχολείων: Ανοιγμα παραθύρων αιθουσών 5 λεπτά ανά 20λεπτο | Εγκύκλιος
Μέτρα πρόληψης από κορονοϊό στα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά που θα επαναλειτουργήσουν στις 11.01
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση