Κυριακή, 13 Ιουνίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μιχαηλίδου-Πρώιμη ανίχνευση: Το Πρόγραμμα θα εφαρμοσθεί πιλοτικά τον Ιανουάριο και από το 2022-23 σε όλη τη χώρα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μιχαηλίδου-Πρώιμη ανίχνευση: Το Πρόγραμμα θα εφαρμοσθεί πιλοτικά τον Ιανουάριο και από το 2022-23 σε όλη τη χώρα-Πρέπει να γνωρίζουμε από  νωρίς αν το παιδί έχει κάποια διαταραχή.

Μιχαηλίδου-Πρώιμη ανίχνευση

Για την εφαρμογή της πρώιμης ανίχνευσης και διάγνωσης των νοητικών, γλωσσικών, νοητικών και συναισθηματικών ελλειμμάτων των μικρών παιδιών μίλησε μεταξύ άλλων στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN μίλησε η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κα Δόμνα Μιχαηλίδου, με αφορμή την επαναλειτουργία των Βρεφονηπιακών Σταθμών από αύριο Δευτέρα 17 Μαΐου 2021.

Συγκεκριμένα η κα Μιχαηλίδου ανέφερε πως:
  • Δεν θα μαθαίνει πια η οικογένεια στα 4 ή στα 5, όπου πολλές φορές έχει και δεμένα χέρια, αλλά θα γνωρίζει νωρίς ότι το παιδί έχει κάποια διαταραχή είτε είναι στον αυτισμό ή στη δυσλεξία, είτε σε κινητικές και αναπτυξιακές αναπηρίες, περνώντας κάποια τεστ ειδικά προσαρμοσμένα σε παιδιά.
  • Πρέπει να γνωρίζουμε από  νωρίς αν το παιδί έχει κάποια διαταραχή, ώστε να επέμβουμε την ώρα που χρειάζεται και να προλάβουμε μέχρι και 50% των περιπτώσεων.
  • Το Πρόγραμμα πρώιμης ανίχνευσης θα εφαρμοσθεί πιλοτικά τον Ιανουάριο σε 2 γεωγραφικές Περιφέρειες και από το 2022-23 θα το έχουμε σε όλη τη χώρα.

______________

Αναλυτικά η τοποθέτηση της Υφυπουργού

“Επίσης βάζουμε για πρώτη φορά την πρώιμη διάγνωση. Την πρώιμη ανίχνευση στις ηλικίες που πρέπει για να δούμε αν τα παιδιά έχουν κάποιες διαταραχές.

Δεν θα μαθαίνει πια η οικογένεια στα 4 ή στα 5

όπου πολλές φορές έχει και δεμένα χέρια. Θα καταλαβαίνει ότι το παιδί έχει κάποια διαταραχή είτε είναι στον αυτισμό ή στη δυσλεξία, είτε σε κινητικές και αναπτυξιακές αναπηρίες, περνώντας κάποια τεστ ειδικά προσαρμοσμένα σε παιδιά.

Ξεκινούμε πιλοτικά τον Ιανουάριο σε 2 γεωγραφικές Περιφέρειες και από το 2022-23 θα το έχουμε σε όλη τη χώρα..

Πρέπει να ξέρουμε νωρίς

αν το παιδί μας έχει κάποια διαταραχή και έχουμε πια τα εργαλεία και μέχρι στιγμής δεν τα χρησιμοποιούμε, ώστε να επέμβουμε την ώρα που χρειάζεται και όπως λένε οι ειδικοί να προλάβουμε μέχρι και 50% των περιπτώσεων”.

Δείτε σχετικά

Μιχαηλίδου-Βρεφονηπιακοί: Πως ξεκινούν από Δευτέρα-Το νέο Πρόγραμμα-Ψηφιακός έλεγχος ΚΔΑΠ-Πρώιμη ανίχνευση
Δόμνα Μιχαηλίδου: Αλλάζουν οι Βρεφονηπιακοί Σταθμοί-Πρώιμη ανίχνευση αναπτυξιακών διαταραχών σε βρέφη και νήπια
Βρεφονηπιακοί σταθμοί-self test: Υποχρεωτικά για εργαζόμενους-όχι στα παιδιά και βρέφη
Επανεκκίνηση: Βρεφονηπιακοί 17.05-Σχολεία, Φροντιστήρια, ΚΞΓ 10.05-ΣΔΕ, Πρακτικές ΙΕΚ, Κολλεγίων 17.05

Δείτε επίσης

Οικονομικό Φόρουμ Δελφών-Education Reform: Η εκπαίδευση αλλάζει-Μετάβαση από την εποχή γνώσεων μόνο, στην εποχή γνώσεων και δεξιοτήτων
Κεραμέως: Eπίκειται η θεσμοθέτηση της αξιολόγησης εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση