Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μιχαηλίδου-Βρεφονηπιακοί: Πως ξεκινούν από Δευτέρα-Το νέο Πρόγραμμα-Ψηφιακός έλεγχος ΚΔΑΠ-Πρώιμη ανίχνευση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μιχαηλίδου-Βρεφονηπιακοί Σταθμοί: Πως ξεκινούν από Δευτέρα-Το νέο Πρόγραμμα-Ψηφιακός έλεγχος ΚΔΑ-Πρώιμη ανίχνευση-self test και μάσκες.

Μιχαηλίδου-Βρεφονηπιακοί

Στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN μίλησε η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κα Δόμνα Μιχαηλίδου για την επαναλειτουργία των Βρεφονηπιακών Σταθμών από αύριο Δευτέρα 17 Μαΐου 2021.

Η κα Μιχαηλίδου μίλησε για:
  1. Την επαναλειτουργία των Βρεφονηπιακών Σταθμών
  2. Τα self test και τις μάσκες αναφορικά με τα παιδιά
  3. Το νέο Πρόγραμμα των Βρεφονηπιακών Σταθμών
  4. Τον ψηφιακό έλεγχο λειτουργίας των ΚΔΑΠ
  5. Την εφαρμογή της πρώιμης διάγνωσης
Αναλυτικά
Για την επαναλειτουργία των Βρεφονηπιακών Σταθμών είπε:

“Ξεκινάμε αύριο 17 Μαΐου  μετά από διαδοχικές συναντήσεις με τους λοιμωξιολόγους. Από αύριο τα βρέφη και τα νήπια  ξεκινούν στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς χωρίς μάσκες και τεστ τα ίδια αλλά με αυστηριοποιημένο πρωτόκολλο, έτσι ώστε οι Βρεφονηπιαγωγοί 2 φορές την εβδομάδα να κάνουν self test και να μπορούν κάθε μέρα υποχρεωτικά να φορούν μάσκα.

Οπότε αυστηροποιούμε το πλαίσιο σε σχέση με την προηγούμενη φορά, όπου οι Βρεφονηπιακοί Σταθμοί είχαν ξεκινήσει με προαιρετικές μάσκες για τους εργαζομένους. Τώρα υποχρεωτικές μάσκες για τους εργαζομένους και υποχρεωτικά 2 self test την εβδομάδα”.

Για τα self test και τις μάσκες αναφορικά με τα παιδιά είπε:

“Τα παιδιά, το συζητήσαμε εκτενώς με τους λοιμωξιολόγους έχουν πολύ ευαίσθητη ηλικία και χαρακτηριστικά για να μπορούν να κάνουν τα ίδια self test. Υπενθυμίζω πως από 3 μηνών πάνε στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς.

Οπότε ούτε μάσκες, ούτε self test για τα παιδιά αλλά εφιστούμε την προσοχή στους γονείς, ώστε όλοι όσοι δεν έχουν εμβολιασθεί να εμβολιασθούν”.

Μιχαηλίδου-Βρεφονηπιακοί
Για το νέο Πρόγραμμα είπε:

“Βάζουμε μπροστά από του χρόνου νέο πλαίσιο Βρεφονηπιακών σταθμών έτσι ώστε το κράτος να είναι υπεύθυνο για το διδάσκονται τα παιδιά μας μέσα στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς. Να έχουν ένα Πρόγραμμα.

Αυτή τη στιγμή ως Πολιτεία είμαστε υπεύθυνοι για την παιδική προστασία, αλλά από την άλλη το μόνο που κάνουμε στους Παιδικούς Σταθμούς είναι να κοιτούμε το κτηριολογικό και το κομμάτι της στελέχωσης.

Εχουμε ήδη συστήσει μια επιτροπή ειδικών από όλο τον κόσμο και κοιτάμε ποια προγράμματα, ποια βιβλία, ποια παραμύθια, ποιες εικόνες, ποια παιχνίδια, ποια υλικά είναι αυτά τα οποία αυξάνουν τις δεξιότητες των παιδιών και είναι το μίνιμουμ που πρέπει να κάνουν οι Βρεφονηπιακοί Σταθμοί για 2 ώρες την ημέρα, έτσι ώστε για κανένα παιδί ανεξαρτήτως να μην έχει σχέση η δεξιότητα με το εισόδημα της οικογένειάς του”.

Μιχαηλίδου-Βρεφονηπιακοί
Για την εφαρμογή της πρώιμης διάγνωσης είπε:

“Επίσης βάζουμε για πρώτη φορά την πρώιμη διάγνωση. Την πρώιμη ανίχνευση στις ηλικίες που πρέπει για να δούμε αν τα παιδιά έχουν κάποιες διαταραχές. Δεν θα μαθαίνει πια η οικογένεια στα 4 ή στα 5 όπου πολλές φορές έχει και δεμένα χέρια. Θα καταλαβαίνει ότι το παιδί έχει κάποια διαταραχή είτε είναι στον αυτισμό ή στη δυσλεξία, είτε σε κινητικές και αναπτυξιακές αναπηρίες, περνώντας κάποια τεστ ειδικά προσαρμοσμένα σε παιδιά.

Ξεκινούμε πιλοτικά τον Ιανουάριο σε 2 γεωγραφικές Περιφέρειες και από το 2022-23 θα το έχουμε σε όλη τη χώρα..

Πρέπει να ξέρουμε νωρίς αν το παιδί μας έχει κάποια διαταραχή και έχουμε πια τα εργαλεία και μέχρι στιγμής δεν τα χρησιμοποιούμε, ώστε να επέμβουμε την ώρα που χρειάζεται και όπως λένε οι ειδικοί να προλάβουμε μέχρι και 50% των περιπτώσεων”.

Για τον ψηφιακό έλεγχο λειτουργίας των ΚΔΑΠ είπε:

“Βάζουμε γενικότερο ρυθμιστικό πλαίσιο στα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, όπου πάνε τα παιδιά του Δημοτικού μετά τα μαθήματα του Δημοτικού, για πρώτη φορά. Είναι τα  κέντρα όπου το κράτος δίνει κάθε χρόνο 110 εκατομμύρια έτσι ώστε δεκάδες χιλιάδες παιδιά να απασχοληθούν δημιουργικά τα απογεύματα για να μπορέσουν οι μαμάδες τους κυρίως να είναι στη δουλειά.

Πολύ μεγάλο κομμάτι του πλαισίου που βάζουμε βασίζεται στην ηλεκτρονική εφαρμογή παρακολούθησης. Γιατί γνωρίζαμε πως σε αρκετές περιπτώσεις τα παιδιά δεν πήγαιναν 5 ημέρες την εβδομάδα και υπήρχε κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος.

Τώρα με ένα πολύ απλό application στο κινητό το οποίο έχουμε δημιουργήσει θα μπορούν να κάνουν οι γονείς ένα ηλεκτρονικό παρουσιολόγιο, έτσι ώστε αυτά τα 110 εκατομμύρια που δίνουμε να δίνονται εκεί που πρέπει”.

Δείτε το σχετικό video

Δείτε σχετικά

Δόμνα Μιχαηλίδου: Αλλάζουν οι Βρεφονηπιακοί Σταθμοί-Πρώιμη ανίχνευση αναπτυξιακών διαταραχών σε βρέφη και νήπια
Βρεφονηπιακοί σταθμοί-self test: Υποχρεωτικά για εργαζόμενους-όχι στα παιδιά και βρέφη
Επανεκκίνηση: Βρεφονηπιακοί 17.05-Σχολεία, Φροντιστήρια, ΚΞΓ 10.05-ΣΔΕ, Πρακτικές ΙΕΚ, Κολλεγίων 17.05

Δείτε επίσης

Οικονομικό Φόρουμ Δελφών-Education Reform: Η εκπαίδευση αλλάζει-Μετάβαση από την εποχή γνώσεων μόνο, στην εποχή γνώσεων και δεξιοτήτων
Κεραμέως: Eπίκειται η θεσμοθέτηση της αξιολόγησης εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης

Πριν φύγετε

Σκέρτσος: 11.532 θετικά self test-Πως θα μετακινούμαστε από 14.05-Γιατί ανοίγουμε με τα κρούσματα ψηλά
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση