Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μόνιμοι διορισμοί 2022-αιτήσεις: Εν αναμονή κοινοποίησης των ΦΕΚ Προσκλήσεων εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μόνιμοι διορισμοί 2022-αιτήσεις: Εν αναμονή κοινοποίησης των ΦΕΚ Προσκλήσεων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ – Ενημερωση για τις αιτήσεις – δηλώσεις προτιμήσεων περιοχών για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις.

Μόνιμοι διορισμοί 2022-αιτήσεις

Σύμφωνα με προ ολίγου πληροφόρηση του especial.gr, οι Υπουργικές Αποφάσεις με τις Προσκλήσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), για κατάθεση αιτήσεων στο ΟΠΣΥΔ για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ΕΔΥ και με την κατανομή κατά ειδικότητα ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης και περιοχή διορισμού, βρίσκονται ήδη στο Εθνικό Τυπογραφείο για να λάβουν αριθμό ΦΕΚ.

Εκδοση ΦΕΚ

Τα ΦΕΚ μπορεί να εκδοθούν και μέσα στο Σαββατοκύριακο – μπορεί και σήμερα Παρασκευή 22.07.2022 – και κατόπιν αναμένονται τα σχετικά έγγραφα του Υπουργείου και Θρησκευμάτων με τις λεπτομέρειες των αιτήσεων – δηλώσεων προτιμήσεων περιοχών για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις.

Συγκεκριμένα μετά τα ΦΕΚ με τις Προσκλήσεις ΑΣΕΠ,

θα κοινοποιηθούν οι Υπουργικές Αποφάσεις με τις Προσκλήσεις για μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ και οι Εγκύκλιοι του ΥΠΑΙΘ για τους μόνιμους διορισμούς.

Η αίτηση-δήλωση, η οποία αποτελεί ταυτόχρονα και Υπεύθυνη Δήλωση του άρθρου 8 του ν.1599/1986, θα υποβληθεί ηλεκτρονικά μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) (https://opsyd.sch.gr) από τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π. κάνοντας εισαγωγή στην εφαρμογή με τους προσωπικούς τους κωδικούς.

Αποκλεισμός διορισμένων από νέο διορισμό στην εκπαίδευση

Στις Προσκλήσεις θα περιλαμβάνεται και η διάταξη του άρθρου 389 του νόμου 4957/2022 “Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και λοιπές διατάξεις”, σύμφωνα με την οποία αποκλείονται νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ-ΕΒΠ, ανεξαρτήτως του αν έχουν αναλάβει ή αναλαμβάνουν υπηρεσία ή όχι, από νέο διορισμό ή πρόσληψη στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για τρία (3) έτη από την ημερομηνία δημοσίευσης της απόφασης διορισμού τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Δείτε επίσης

Κατανομή μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022 κατά κλάδo, ειδικότητα ή ειδίκευση 

Ενημέρωση-Διορισμοί: Πως θα τρέξει το σύστημα-Πόσα κενά θα δοθούν-Εκκαθαρισμένοι 

ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Στοιχεία μόνιμων και αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22 όπως δόθηκαν από το ΥΠΑΙΘ 

Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23 σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ ανά κλάδο | Πίνακες 

Οργανικά κενά σχολείων-ΚΕΔΑΣΥ εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ πριν τους διορισμούς 

Δείτε ακόμη

Τοποθέτηση Διευθυντών Εκπαίδευσης: Η Απόφαση με τα ονόματα 

Αποκλεισμός διορισμένων από νέο διορισμό στην εκπαίδευση-Αρθρο 389 του νόμου 4957/2022 

ΔΟΑΤΑΠ: Διαδικασία αναγνώρισης πτυχίων-Περιπτώσεις κατάργησης ατομικής αίτησης-Νόμος 4957/2022

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

2 Σχόλια

  1. Βαγγελης on

    Γεια σας κ.Βουγια. Γνωριζετε τον ΚΑΔ της προσκλησης που σταλθηκε στο Εθνικο Τυπογραφειο για να παρακολουθουμε την πορεια του online απο το σαιτ του Εθνικου Τυπογραφειου ;

Leave A Reply