Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών προ των πυλών… γιατί αργεί η ανακοίνωσή τους;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών προ των πυλών… γιατί αργεί η ανακοίνωσή τους; – Ανακοίνωση της Πανελλήνιας  Ενωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (ΠΕΑΔ).

Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών προ των πυλών…

Να ανακοινώσει άμεσα τον συνολικό αριθμό των επικείμενων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, όπως επίσης και την κατανομή κατά βαθμίδα και κατά κλάδο/ειδικότητα των κενών θέσεων προς πλήρωση με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, ζητά από το ΥΠΑΙΘΑ η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (ΠΕΑΔ).

Επιπροσθέτως ζητά  να μεριμνήσει το ΥΠΑΙΘΑ για την κάλυψη όλων των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μόνιμους εκπαιδευτικούς και να εγγυηθεί πως θα εκδοθούν έγκαιρα από το ΑΣΕΠ οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης της προκήρυξης 2ΓΕ/2023, ώστε να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών, καθώς και οι προσλήψεις των αναπληρωτών της Α΄ φάσης, χωρίς επιπλέον καθυστερήσεις.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΠΕΑΔ

Θέμα: Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών προ των πυλών… γιατί αργεί η ανακοίνωσή τους;

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως παρόλο που βρισκόμαστε στα μέσα του Ιουνίου και οδεύουμε προς τη λήξη της σχολικής χρονιάς δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί επίσημα ο συνολικός αριθμός των επικείμενων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, όπως επίσης και η κατανομή κατά βαθμίδα και κατά κλάδο/ειδικότητα των κενών θέσεων προς πλήρωση με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό. Η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (Π.Ε.Α.Δ.) έχει ζητήσει εδώ και μήνες από το Υπουργείο να δοθεί ενημέρωση, σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των μόνιμων διορισμών, κάτι που μέχρι και σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί.

Άλλο ένα φλέγον ζήτημα που μας απασχολεί είναι η έγκαιρη έκδοση από το ΑΣΕΠ των τελικών αξιολογικών πινάκων κατάταξης της προκήρυξης 2ΓΕ/2023, που αφορά στους εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σε περίπτωση που καθυστερήσει η έκδοσή τους, θα καθυστερήσουν και οι διαδικασίες των μόνιμων διορισμών, καθώς και οι διαδικασίες τοποθέτησης των νεοδιόριστων, κάτι που αναπόφευκτα θα οδηγήσει και στην καθυστέρηση των προσλήψεων των αναπληρωτών της Α΄ φάσης.

Όλα τα παραπάνω θα δημιουργήσουν μια αλυσίδα προβλημάτων, όπως: μη έγκαιρη στελέχωση των σχολείων με εκπαιδευτικό προσωπικό, ενημέρωση των εκπαιδευτικών την τελευταία στιγμή για την περιοχή διορισμού/πρόσληψής τους, αδυναμία εύρεσης εισιτηρίων για τη μετακίνησή τους και μεγάλη δυσκολία στην αναζήτηση σπιτιών/καταλυμάτων για τη μετεγκατάστασή τους σε μακρινές περιοχές, συνεχείς μετακινήσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία λόγω επανατοποθετήσεων, αναστάτωση στις ζωές τους και ανατροπή στον οικογενειακό προγραμματισμό, πρόκληση άγχους, ανασφάλειας, δυσαρέσκειας και πολλά άλλα.

Ελπίζουμε να μη φτάσουμε σε τέτοιο σημείο και να γίνουν όλες οι διαδικασίες έγκαιρα και με προγραμματισμό, ώστε να έχουν εκδοθεί οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης μέχρι τα τέλη του Ιουλίου και οι διαδικασίες των μόνιμων διορισμών να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές Αυγούστου.

Επομένως, το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (Π.Ε.Α.Δ.) καλεί το Υπουργείο Παιδείας:

1) Να ανακοινώσει άμεσα τον συνολικό αριθμό των επικείμενων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, όπως επίσης και την κατανομή κατά βαθμίδα και κατά κλάδο/ειδικότητα των κενών θέσεων προς πλήρωση με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.

2) Να μεριμνήσει για την κάλυψη όλων των οργανικών κενών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μόνιμους εκπαιδευτικούς.

3) Να εγγυηθεί πως θα εκδοθούν έγκαιρα από το ΑΣΕΠ οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης της προκήρυξης 2ΓΕ/2023, ώστε να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών, καθώς και οι προσλήψεις των αναπληρωτών της Α΄ φάσης, χωρίς επιπλέον καθυστερήσεις.

Ευελπιστούμε πως το Υπουργείο Παιδείας θα ανταποκριθεί στις ανάγκες αυτές και δεν θα χρονοτριβήσει άλλο, σχετικά με την ανακοίνωση των μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση, καθώς και με την έγκαιρη υλοποίησή τους μέχρι τις αρχές Αυγούστου.

Εκ μέρους του Δ.Σ.

Δείτε επίσης

Αποχωρήσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας μέσω ΚΥΣΔΕ για εξαιρετικούς λόγους, με αίτηση παραίτησης και αυτοδίκαια | Παράθεση στοιχείων 

Οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας 2024: Σύνολο 3.450-Τα 2.621 στη Γενική εκπ/ση και τα 829 στην ΕΑΕ 

Αποζημίωση απασχολουμένων στις Πανελλαδικές εξετάσεις Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ)

Πότε έχουν δικαίωμα μετάθεσης στη γενική οι διορισθέντες εκπαιδευτικοί στην Ειδική Αγωγή το 2020 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση