Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μόνιμοι διορισμοί στα Μουσικά Σχολεία: Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά όλων των μουσικών ειδικοτήτων από καθηγητές ΠΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μόνιμοι διορισμοί στα Μουσικά Σχολεία: Να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά όλων των μουσικών ειδικοτήτων από καθηγητές ΠΕ-Φημολογείται εντόνως ότι οι πίνακες κάποιων μουσικών ειδικεύσεων (πιάνο, κλασική κιθάρα, κλασικό βιολί, φλάουτο) θα εξαντληθούν τεχνηέντως από καθηγητές ΠΕ, προκειμένου να προσληφθούν καθηγητές ΤΕ απόφοιτοι ωδείων.

Μόνιμοι διορισμοί στα Μουσικά Σχολεία
Επιστολή καθηγητών μουσικής ΠΕ

Το Υπουργείο Παιδείας δημοσιοποίησε μέσω της κατανομής των μόνιμων διορισμών οι οποίοι επίκεινται, τον αριθμό των 540 θέσεων για μουσικές ειδικεύσεις στα Μουσικά Σχολεία.

Το προσωπικό των καθηγητών μουσικής στα Μουσικά Σχολεία

διακρίνεται σε καθηγητές μουσικής ΠΕ (απόφοιτοι τριτοβάθμιων ιδρυμάτων) και σε ΤΕ όπου εδώ δεν εννοούνται οι απόφοιτοι τριτοβάθμιων ιδρυμάτων τεχνολογικής εκπαίδευσης (ΤΕΙ), αλλά κάτοχοι πτυχίων ή διπλωμάτων από ωδεία και μουσικές σχολές, οι οποίες αποτελούν αδιαβάθμητους οργανισμούς.

Τα μαθήματα μουσικής παιδείας διακρίνονται

σε μαθήματα τα οποία περιλαμβάνουν θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα πάνω στον τομέα της ελληνικής λαϊκής και παραδοσιακής μουσικής και μαθήματα θεωρητικά και πρακτικά στον τομέα της ευρωπαϊκής μουσικής.

Στην κάλυψη των οργανικών και λειτουργικών κενών

προτάσσονται οι καθηγητές ΠΕ και κατόπιν εξαντλήσεως των πινάκων κατάταξης αυτών άρα και ελλείψεως καθηγητών μουσικής αποφοίτων τριτοβάθμιων ιδρυμάτων, έπονται καθηγητές ΤΕ (απόφοιτοι ωδείων).

Σύμφωνα με τα οργανικά κενά

(κενά τα οποία αφορούν τους μόνιμους διορισμούς) τα οποία δημοσιοποίησε το Υπουργείο Παιδείας, οι 540 θέσεις οι οποίες αναμένεται να καλυφθούν με τους μόνιμους διορισμούς, επαρκούν πλήρως ως προς το να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά όλων των μουσικών ειδικοτήτων από καθηγητές ΠΕ.

Παρ’ όλ’ αυτά φημολογείται εντόνως ότι

οι πίνακες κάποιων μουσικών ειδικεύσεων (πιάνο, κλασική κιθάρα, κλασικό βιολί, φλάουτο) θα εξαντληθούν τεχνηέντως από καθηγητές ΠΕ, προκειμένου να προσληφθούν καθηγητές ΤΕ απόφοιτοι ωδείων.

Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα κάποιες ειδικότητες

να υπερκαλυφθούν σε ποσοστό άνω του 100% με «επίκληση την ζήτηση», και αρκετές αν όχι στο σύνολο ειδικότητες όπου αφορούν την ελληνική λαϊκή και παραδοσιακή μουσική, να αγγίξουν ποσοστό κάλυψης μετά βίας 50%.

Επίσης σημειωτέον ότι

αρκετά παραδοσιακά όργανα (σαντούρι, παραδοσιακό κλαρίνο, παραδοσιακό βιολί, λαούτο, ταμπουράς λύρα, μαντολίνο κ.α.) αποτελούν τοπικό παραδοσιακό όργανο αναφοράς, το οποίο διδάσκεται σε όλους τους μαθητές του Γυμνασίου υποχρεωτικά, όπως συμβαίνει και με το πιάνο.

Καθηγητές μουσικής ΠΕ

Δείτε σχετικά

Μόνιμοι διορισμοί: ΦΕΚ κατανομής 11.700 θέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Κατανομή 11.700 θέσεων γενικής κατά κλάδο, ειδικότητα και ειδίκευση: 6.200 Α/θμια και 5.500 Β/θμια
Διορισμοί στη γενική: Τα βήματα που απομένουν-Ανάλυση χρονοδιαγράμματος-Τι έγινε στην περίπτωση της 3ΕΑ

Δείτε επίσης

Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
ΦΕΚ-ΑΣΕΠ πινάκων κατάταξης Προκήρυξης 1ΓΕ/2019: Κλάδων ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ73, ΠΕ79
Οριστικοί Πίνακες 1ΓΕ-2019 Προκήρυξης ΑΣΕΠ: Υποψηφίων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας
Οριστικοί Πίνακες 2ΓΕ/2019 Προκήρυξης ΑΣΕΠ: Κλάδων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας
Διορισμένοι στην Ειδική Αγωγή-Δικαίωμα αίτησης στη Γενική για διορισμό –Τι ισχύει

Πριν φύγετε

ΑΣΕΠ: Νέοι αναμορφωμένοι Πίνακες 3ΕΑ/2019 κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ71
Αιτήσεις ΠΕΣΥΠ-ΕΠΠΑΙΚ ΑΣΠΑΙΤΕ 2021-22: Από Δευτέρα 12.07 έως Τετάρτη 25.08.2021
Αποσπάσεις εντός περιοχής νεοδιορισμένων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Είναι δυνατό να ικανοποιηθούν οι αιτήσεις
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση