Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2023

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μονιμοποίηση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ΕΑΕ: Συζήτηση στη Βουλή Δευτέρα 28.11.2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μονιμοποίηση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ΕΑΕ: Συζήτηση στη Βουλή Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022-Και άλλες 3 Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας ΥΠΑΙΘ.

Μονιμοποίηση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών ΕΑΕ

Τέσσερις (4) Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα συζητηθούν τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 13:00 στη Βουλή.

Ανάμεσα σ αυτές είναι και η με αριθμό 195/21-11-2022 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή  Α’ Θεσσαλονίκης  του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος (ΚΚΕ) κου Ιωάννη Δελή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Για τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των δόκιμων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών (2020) της Ειδικής Αγωγής”.

Ο Βουλευτής του ΚΚΕ ρωτά την Υπουργό ΠΑΙΘ τι προτίθεται να κάνει έτσι ώστε οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να προχωρήσουν άμεσα στην έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης για όλους τους δόκιμους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής του 2020.

Επίσης θα συζητηθούν

– Η με αριθμό 185/18-11-2022 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Β2’ Δυτικού Τομέα Αθηνών του          ΜέΡΑ25 κ. Κρίτωνα – Ηλία  Αρσένη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Αναλγησία απέναντι στο Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο και Λύκειο (ΕΝΕΕΓΥΛ) Περιστερίου”.

– Η με αριθμό 184/18-11-2022 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Β2’ Δυτικού Τομέα Αθηνών του          ΜέΡΑ25 κ. Κρίτωνα – Ηλία  Αρσένη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Πλήρης απαξίωση για το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) του Μητροπολιτικού Πάρκου “Αντώνης Τρίτσης””.

– Η με αριθμό 188/21-11-2022 Επίκαιρη Ερώτηση της Βουλευτού Β3΄ Νότιου Τομέα Αθηνών του Κινήματος Αλλαγής κυρίας Αντωνίας (Τόνιας) Αντωνίου προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Ανάκληση της απόφασης συγχώνευσης σε 3 τμήματα των 4 τμημάτων της Γ΄ τάξης του 4ου Γυμνασίου Αγ. Δημητρίου που αποτελεί ομόφωνο αίτημα μαθητών και γονέων”.

Ακολουθεί η Επίκαιρη Ερώτηση για τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέμα: Για τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των δόκιμων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών (2020) της Ειδικής Αγωγής

Τον Αύγουστο του 2022 συμπληρώθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διετία των δόκιμων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής. Πρόκειται για τους εκπαιδευτικούς, που χρόνια τώρα αναπλήρωναν πάγια κενά στην εκπαίδευση και βρίσκονταν κάθε χρόνο από τόπο σε τόπο και από σχολείο σε σχολείο.

Να λάβουμε υπόψη μας, πως όλοι οι εκπαιδευτικοί που διορίζονται, υποχρεωτικά παραμένουν για 2 χρόνια στον τόπο διορισμού τους, χωρίς να υπολογίζονται οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν μακριά από το σπίτι τους, χωρίς να υπολογίζεται το προσωπικό και το οικονομικό κόστος. Με βάση τον νόμο 4589/2019 με τον οποίο πραγματοποιήθηκαν οι διορισμοί στην εκπαίδευση, θα έπρεπε να έχει ήδη ολοκληρωθεί από τις Διευθύνσεις η μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών αυτών.

Συγκεκριμένα, η σχετική πράξη μονιμοποίησης εκδίδεται από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, κατόπιν πρότασης του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου μέσα σε δύο (2) μήνες από τη συμπλήρωση της δοκιμαστικής υπηρεσίας.

Η δοκιμαστική περίοδος των νεοδιόριστων έληξε στις 19/8/2022, επομένως η διαπιστωτική πράξη μονιμοποίησης όφειλε να έχει εκδοθεί το αργότερο έως τις 19/10/2022. Ωστόσο, ενώ κάποιες Διευθύνσεις (Α Αθήνας, Γ Αθήνας, Πειραιάς, Ανατολική Αττική) έχουν προχωρήσει στη μονιμοποίηση των αναφερόμενων εκπαιδευτικών και στην αποστολή των σχετικών διαπιστωτικών πράξεων, συμβαίνει το εξής τραγελαφικό: διευθύνσεις, όπως η Β Αθήνας, να απαντούν πως περιμένουν σχετικές οδηγίες από το Υπουργείο και στην ουσία να καθυστερούν την έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων.

Συγκεκριμένα, στον νομό Κορινθίας, η αντίστοιχη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, απάντησε γραπτώς σε ανακοίνωση των τοπικών Συλλόγων επί του θέματος, αναφέροντας μεταξύ άλλων τα εξής: «Η υπηρεσία μας δεν μπορεί να προβεί στις ενέργειες για μονιμοποίηση των νεοδιόριστων Ειδικής Αγωγής. Σε επικοινωνία με το ΥΠΑΙΘ ενημερωθήκαμε ότι αναμένεται η έκδοση διευκρινιστικής εγκυκλίου και στην περίπτωση που δίνεται οδηγία για μονιμοποίηση, αυτή θα πραγματοποιηθεί άμεσα».

Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να παρατείνεται μία κατάσταση ομηρίας και ανασφάλειας, να γενικεύεται η ανασφάλεια και η αβεβαιότητα για χιλιάδες εκπαιδευτικούς στον ευαίσθητο τομέα της Ειδικής Αγωγής και γενικότερα.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός τι προτίθεται να κάνει έτσι ώστε οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να προχωρήσουν άμεσα στην έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης για όλους τους δόκιμους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής του 2020;

Δείτε επίσης

Μονιμοποίηση δόκιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ/ΕΒΠ: Ανακοινώσεις ΥΠΑΙΘ την ερχόμενη εβδομάδα-Ποια τα δεδομένα

ΣΑΤΕΑ-μονιμοποιήσεις: Παράσταση διαμαρτυρίας σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

 Αμεση μονιμοποίηση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής: Αναφορά επιστολή της ΟΛΜΕ στη Βουλή

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση