Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μοντέλο “ακορντεόν” στα σχολεία αν εκτιναχθούν τα κρούσματα; Η απάντηση της Β. Παπαευαγγέλου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μοντέλο “ακορντεόν” στα σχολεία αν εκτιναχθούν τα κρούσματα; Τι απάντησε η Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας Βάνα Παπαευαγγέλου σε σχετική ερώτηση.

Μοντέλο “ακορντεόν” στα σχολεία;

Ερώτηση σχετικά με το αν θα εφαρμοσθεί το το μοντέλο “ακορντεόν” στα σχολεία αν εκτιναχθούν τα κρούσματα, ετέθη στην χθεσινή ενημέρωση διαπιστευμένων συντακτών Υπουργείου Υγείας από τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκο Χαρδαλιά, την Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας Βάνα Παπαευαγγέλου και τον Επίκουρο Καθηγητή της Ιατρικής Σχολής Γκίκα Μαγιορκίνη.

Συγκεκριμένα

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αν εκτιναχθούν τα κρούσματα υπάρχει περίπτωση να επιλέξετε το μοντέλο «ακορντεόν» στα σχολεία ή κλείσιμο των μονάδων στις «κόκκινες» περιοχές;

ΒΑΝΑ ΠΑΠΑΕΥΑΓΓΕΛΟΥ: Αναφορικά με το ερώτημα για χρήση «ακορντεόν» ή κλείσιμο των Δημοτικών σχολείων σε περιοχές με αυξημένο επιδημιολογικό φορτίο, αναφέρθηκα στην εισήγηση μου.

Συζητήθηκε εκτενώς χθες, σε συνεδρίαση της Επιτροπής.

Θυμίζω ότι είπαμε ότι προτεραιότητα μας είναι η λειτουργία των Δημοτικών.

Πραγματικά πιστεύουμε ότι ειδικά για την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, η επιβάρυνση του επιδημιολογικού φορτίου δεν είναι καθόλου σημαντική και για αυτό τον λόγο εισηγηθήκαμε την οριζόντια λειτουργία όλων των σχολείων στις «κόκκινες» περιοχές.

Όπως έχει τονιστεί πάρα πολλές φορές εδώ είμαστε, μελετάμε τα επιδημιολογικά δεδομένα συνεχώς, τα παρατηρούμε και στην περίπτωση που υπάρχει σημαντική έξαρση, ένα τρίτο κύμα σαν κι αυτό που βλέπουμε στην Γερμανία ή στην Αγγλία, εδώ είμαστε να αλλάξουμε, να τροποποιήσουμε τις εισηγήσεις με γνώμονα την Δημόσια Υγεία.

Στην σημερινή συγκυρία των πραγμάτων και με τις σημερινές ισορροπίες, η εισήγηση είναι η οριζόντια εκπαίδευση των μαθητών.

Δείτε επίσης

Μέτρα κορονοϊού-lockdown 11-18.01.2021 | Νέο ΦΕΚ
Παράταση lockdown έως 18.01: Γιατί δεν άνοιξαν Γυμνάσια και Λύκεια- Ηρωες και οι εκπαιδευτικοί
Λειτουργία εκπαιδευτικών μονάδων: Παράταση ισχύος και τροποποίηση απόφασης | ΦΕΚ
Μετακινήσεις σε σχολεία: Με sms και βεβαίωση μετακίνησης

Δείτε ακόμη

Εξαερισμός εσωτερικών χώρων σχολείων: Ανοιγμα παραθύρων αιθουσών 5 λεπτά ανά 20λεπτο | Εγκύκλιος
Μέτρα πρόληψης από κορονοϊό στα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά που θα επαναλειτουργήσουν στις 11.01
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply