Πέμπτη, 19 Μαΐου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Μοριοδότηση εκπαιδευτικής υπηρεσίας ανά κλάδο και διπλή για δυσπρόσιτα | Ανάλυση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μοριοδότηση εκπαιδευτικής υπηρεσίας ανά κλάδο και διπλή για δυσπρόσιτα σχολεία στο άρθρο 42 στο υπό Διαβούλευση σχέδιο νόμου “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”.

Μοριοδότηση εκπαιδευτικής υπηρεσίας ανά κλάδο

Με τη ρύθμιση του άρθρου 42 του σε Διαβούλευση έως την Τετάρτη 6 Μαΐου 2020 σχεδίου νόμου, προσμετράται στο εξής, για διορισμό ή πρόσληψη σε ορισμένο κλάδο, μόνο η εκπαιδευτική υπηρεσία, που παρέχεται στον κλάδο αυτό.

Με την ίδια ρύθμιση προβλέπεται επίσης, ότι μοριοδοτείται διπλά, από το σχολικό έτος 2020-2021, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας που διανύεται στις δημόσιες σχολικές μονάδες, όπως αυτές εξειδικεύονται στην περίπτωση Β της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/07.8.2018 (Β΄ 3941) απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, και ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης.

Και τούτο, σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ, προκειμένου να ενθαρρύνονται οι εκπαιδευτικοί στην ανάληψη και παροχή υπηρεσίας σε σχολεία με δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες άσκησης καθηκόντων.

Αναφορικά με τις Προκηρύξεις ΑΣΕΠ των εκπαιδευτικών οι οποίες ευρίσκονται εν εξελίξει, είναι προφανές πως ισχύουν τα έως σήμερα δεδομένα.

Δείτε το Αρθρο 42
Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας

Η περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής:

«β) Εκπαιδευτική προϋπηρεσία ανά κλάδο: εκατόν είκοσι (120) μονάδες κατ΄ ανώτατο όριο, οι οποίες αναλύονται ως εξής:

αα) μία (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας έως κατ` ανώτατο όριο εκατόν είκοσι (120) μήνες,

ββ) δύο (2) μονάδες ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως καθορίζονται στην περ. Β της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/7.8.2018 απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β΄ 3941), καθώς και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης έως κατ΄ ανώτατο όριο εξήντα (60) μήνες.»

________________

Δείτε την υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/7.8.2018 Απόφαση “Κατάταξη σε αξιολογικές κατηγορίες και καθορισμός δυσπρόσιτων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης”.

________________

Δείτε την περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019 η οποία αντικαθίσταται
Αρθρο 57
Κριτήρια αξιολογικού πίνακα εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης

β) Εκπαιδευτική προϋπηρεσία: εκατόν είκοσι (120) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες αναλύονται ως εξής: μία (1) μονάδα ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας έως κατ’ ανώτατο όριο εκατόν είκοσι (120) μήνες.

________________

Να υπενθυμίσουμε επίσης πως:
  • Σύμφωνα με τον ν. 4589/2019 για τους Εκπαιδευτικούς ΕΑΕ και ΕΕΠ/ΕΒΠ η εκπαιδευτική προϋπηρεσία, μοριοδοτείται σύμφωνα με όσα προβλέπονται για τους εκπαιδευτικούς Γενικής Εκπαίδευσης.
  • Με διάταξη στο εν λόγω σχέδιο νόμου καταργείται η κατ’ εξαίρεση πρόβλεψη τριετούς ισχύος των πρώτων πινάκων κατάταξης των εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα συνταχθούν βάσει του ν. 4589/2019 και προβλέπεται η εφαρμογή της πάγιας ρύθμισης περί διετούς ισχύος των πινάκων και για την πρώτη εφαρμογή του νόμου.

Δείτε

Διαβούλευση νομοσχεδίου “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις” έως Τετάρτη 6 Μαΐου 2020
Διετής Ισχύς Πινάκων ΑΣΕΠ από τριετής: Το σκεπτικό του Υπουργείου Παιδείας
Νόμος Διορισμών: 4589/2019 – ΦΕΚ A 13 – 29.01.2019

Δείτε σχετικά

 Πρόβλεψη 5.800 προσλήψεων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
Διατάξεις θεμάτων διορισμού-πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ στο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ
Εισαγωγή θεσμού Εκπαιδευτικού Εμπιστοσύνης: Για ποιους λόγους κρίνεται αναγκαίος από το Υπουργείο Παιδείας
Χαρακτηρισμός διαγωγής στους τίτλους σπουδών: Aμιγώς παιδαγωγικό μέτρο κατά το Υπουργείο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση