Μοριοδότηση Συμβούλων Εκπαίδευσης: Τι απάντησε ο Υπουργός Παιδείας σε κοινοβουλευτική Ερώτηση στη Βουλή, της Βουλευτή κας Σοφίας Ασημακοπούλου, της Ελληνικής Λύσης.
Μοριοδότηση Συμβούλων Εκπαίδευσης
“Το νομοθετικό πλαίσιο της επιλογής και τοποθέτησης των στελεχών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τέθηκε με το ν.4823/2021 (Α΄136), από τις διατάξεις του οποίου προκύπτει ότι τα συμβούλια επιλογής είναι αποκλειστικά αρμόδια για όλα τα στάδια της διαδικασίας επιλογής (εξέταση αιτήσεων υποψηφιότητας, μοριοδότηση, εξέταση ενστάσεων, κατάρτιση πινάκων, πρόταση τοποθέτησης κ.λ.π.). Στις διατάξεις των παρ. 4 και 5 του άρθρου 37 του ανωτέρω νόμου ορίζεται η συγκρότηση και η σύνθεση των περιφερειακών συμβουλίων επιλογής συμβούλων εκπαίδευσης. Στα εν λόγω συμβούλια, συμμετέχουν αποκλειστικά δημόσιοι λειτουργοί και μόνιμοι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης, αυξημένων προσόντων και εμπειρίας. Συνεπώς αποτελούν κατάλληλα όργανα για τη διαμόρφωση των σχετικών κρίσεων, τα οποία παρέχουν τα απαιτούμενα από το Σύνταγμα εχέγγυα αξιοκρατίας, αμεροληψίας και αντικειμενικότητας των υποψηφίων. Σε κάθε περίπτωση το εκάστοτε συμβούλιο επιλογής αποτελεί ιδιαίτερη αρχή και οι αποφάσεις του δεν υπόκεινται σε ιεραρχικό έλεγχο. Κάθε υποψήφιος που δεν συμφωνεί με την κρίση του συμβουλίου επιλογής έχει το δικαίωμα άσκησης κάθε ένδικου μέσου”.
Τα παραπάνω αποτελούν την απάντηση του Υπουργού ΠΑΙΘΑ κου Κ. Πιερρακάκη στην κοινοβουλευτική Ερώτηση της Bουλευτή της Ελληνικής Λύσης κας Σοφίας Ασημακοπούλου με θέμα: “Σχετικά με τη μοριοδότηση για διδακτικό έργο στην Ανώτατη Eκπαίδευση των υποψήφιων Σχολικών Συμβούλων και με την αντιμετώπιση των ενστάσεων”.
Η Βουλευτής ρωτούσε τον Υπουργό:
1. Βάσει ποιων δικαιολογητικών μοριοδοτήθηκαν με δύο (02) μόρια για διδακτικό έργο στην Ανώτατη εκπαίδευση υποψήφιοι σχολικοί σύμβουλοι που δεν διαθέτουν διδακτορικό δίπλωμα;
2. Με ποιο τρόπο ελέγχθηκαν τα δικαιολογητικά όσων αιτήθηκαν μοριοδότηση για άσκηση αυτοδύναμου διδακτικού έργου σε Α.Ε.Ι., Ανώτατα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Τ.Ε.Ι.), Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.) διάρκειας ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού εξαμήνου;
3. Για ποιους λόγους τα Συμβούλια Επιλογής Συμβούλων αρνούνται να χορηγήσουν σε υποψήφιους, που αποδεδειγμένα έχουν ειδικό έννομο συμφέρον, αντίγραφα από τα δικαιολογητικά με βάση τα οποία συγκεκριμένοι υποψήφιοι μοριοδοτήθηκαν;
Δείτε επίσης
Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση
Οδηγός υλοποίησης Παράλληλης-ΕΒΠ/Σχολ. Νοσηλευτών στα γεν. σχολεία-Προσλήψεις σε ΚΕΔΑΣΥ και ΕΔΥ
Πριν φύγετε
Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές
Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/moriodotisi-symvoylwn-ekpaideysis-ti-apantise-o-ypoyrgos-paideias-se-erwtisi-sti-voylh/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.